Näillä näkymin sitä katsellaan ja ihmetellään vielä joulukuussa 2030 ja siitä eteenpäinJeebutnoubat kirjoitti: La Elo 08, 2026 9:25 pm
Kesäkuun loppuunhan toi piti olla taputeltu, katsellaan heinäkuussa 2027 mikä tilanne![]()
Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
-
Schimanski
- Jessica Fletcher
Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
-
Solttuetsivä
- Perry Mason
Ei ammusvarastot mutta näin Venäjä oikeuttaa iskunsa valheilla.
Siviilikohteeseen tehty isku Kiovassa.
Videomateriaali on peräisin ukrainalaisilta Telegram-kanavilta.
Se esittää laajaa tulipaloa Kiovan alueella sijaitsevassa suuressa logistiikkakeskuksessa ja siviilivarastossa,
johon Venäjä iski ballistisilla ohjuksilla ja droneilla.
Venäjämieliset tilit ja propagandakanavat käyttävät videota väittääkseen, että kyseisissä siviilivarastoissa olisi säilytetty sotilaskalustoa.
Tällä pyritään oikeuttamaan siviili-infrastruktuuriin kohdistuvat iskut ja peittelemään Venäjän omien ammusvarastojen kokemia massiivisia menetyksiä
Siviilikohteeseen tehty isku Kiovassa.
Videomateriaali on peräisin ukrainalaisilta Telegram-kanavilta.
Se esittää laajaa tulipaloa Kiovan alueella sijaitsevassa suuressa logistiikkakeskuksessa ja siviilivarastossa,
johon Venäjä iski ballistisilla ohjuksilla ja droneilla.
Venäjämieliset tilit ja propagandakanavat käyttävät videota väittääkseen, että kyseisissä siviilivarastoissa olisi säilytetty sotilaskalustoa.
Tällä pyritään oikeuttamaan siviili-infrastruktuuriin kohdistuvat iskut ja peittelemään Venäjän omien ammusvarastojen kokemia massiivisia menetyksiä
- rikkalapio
- Adrian Monk
Aika huvittavaa että toimittaja koittaa vielä kiistää kun videomateriaali todistaa Venäjän väitteet tosiksi.
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- rikkalapio
- Adrian Monk
Yksi Ukrainan suurimpia logistiikka keskuksia laitettiin maan tasalle
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Solttuetsivä
- Perry Mason
Edellisissä viesteissä väitit ammusvarastoksi.rikkalapio kirjoitti: Su Elo 09, 2026 11:10 am Yksi Ukrainan suurimpia logistiikka keskuksia laitettiin maan tasalle
Ja kun korjasin siviilikohde, logistiikkakeskus niin:
Päätä nyt ja lukitse vastaus.Aika huvittavaa että toimittaja koittaa vielä kiistää kun videomateriaali todistaa Venäjän väitteet tosiksi
- Kumpi tuo ryssien mukaan on: ammusvarasto vai siviili-logistiikkakeskus ?
Niin kuinka mones alasajo oli menossa? @rikkalapio
Jätit vastaamatta.
Jätit vastaamatta.
- rikkalapio
- Adrian Monk
Siinäpä mysteeri sinulle se on siviili logistiikka keskus jota käytetään asevarastona kuten videotkin todistavatSolttuetsivä kirjoitti: Su Elo 09, 2026 2:02 pmEdellisissä viesteissä väitit ammusvarastoksi.rikkalapio kirjoitti: Su Elo 09, 2026 11:10 am Yksi Ukrainan suurimpia logistiikka keskuksia laitettiin maan tasalle
Ja kun korjasin siviilikohde, logistiikkakeskus niin:Päätä nyt ja lukitse vastaus.Aika huvittavaa että toimittaja koittaa vielä kiistää kun videomateriaali todistaa Venäjän väitteet tosiksi
- Kumpi tuo ryssien mukaan on: ammusvarasto vai siviili-logistiikkakeskus ?
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Millä tavalla videot todistavat että sitä käytetään asevarastona?rikkalapio kirjoitti: Su Elo 09, 2026 4:24 pm Siinäpä mysteeri sinulle se on siviili logistiikka keskus jota käytetään asevarastona kuten videotkin todistavat
Ööö. Mitäköhän toimia ”siviilikeskuksessa” touhutaan 100%sti sotaa käyvässä maassa keskellä ulkonaliikkumiskieltoaikaa. Eikö siviilien kuuluis olla vielä kotona tohon aikaan?
Ei vittu, meinaatko ihan tosissasi että esimerkiksi jakeluyritysten logistiikkakeskuksissa lopetettaisiin työskentely ulkonaliikkumiskiellon ajaksi?Takarivi kirjoitti: Su Elo 09, 2026 10:37 pm Ööö. Mitäköhän toimia ”siviilikeskuksessa” touhutaan 100%sti sotaa käyvässä maassa keskellä ulkonaliikkumiskieltoaikaa. Eikö siviilien kuuluis olla vielä kotona tohon aikaan?
Kyllä minä veikkaan että esimerkiksi paikallinen postikin hoitaa logistiikkakeskuksissaan postin ja pakettien lajittelua yölläkin, vaikka olisikin ulkonaliikkumiskielto, kun tuosta kiellon nimestäkin voisi järkevä ihminen päätellä että sehän tarkoittaa ulkonaliikkumiskieltoa, ei työskentelykieltoa
Ei yhteiskunnan toiminnot pysähdy sodankaan aikana. Säälimättömän sotarikolliselta Venäjältä siviilit eivät ole sen enempää turvassa kotona kuin mitä työpaikallakaan.Takarivi kirjoitti: Su Elo 09, 2026 10:37 pm Ööö. Mitäköhän toimia ”siviilikeskuksessa” touhutaan 100%sti sotaa käyvässä maassa keskellä ulkonaliikkumiskieltoaikaa. Eikö siviilien kuuluis olla vielä kotona tohon aikaan?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
- rikkalapio
- Adrian Monk
Ukraina saa kyytiä tällä hetkellä
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- rikkalapio
- Adrian Monk
Totuuksia
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Kaikki iskut Ukrainaan ovat väärin, mutta sodan julma totuus on aina ollut se että siviilit siinä pakostakin kärsii.
Eikä tuo ole pelkästään ryssän synti siviilikohteita on pommittanut jokainen maa jolla siihen on ollut mahdollisuus.
Eikä kai kukaan ole siinä uskossa että Ukrainassa olisi enää mitään isoja logistiikkakeskuksia vailla mitään sotilaallista kytköstä.
Nyt kun Ukrainan ilmapuolustus on kulutettu käytännössä loppuun eikä energiainfrastakaan ole paljoa jäljellä niin on hyvä hetki "koston" nimissä tuhota logistiikkaa.
Venäjä ei ole kauhean hyvin onnistunut sotatoimissaan, mutta kulutussodan se tuntuu osaavan.
Vielä hetki sitten tuntui että Ukraina hallitsee taivasta mutta suhde kääntyi yllättävän nopeasti, siihen että he eivät kykene puolustamaan edes tärkeimpiä kohteitaan.
Eikä tuo ole pelkästään ryssän synti siviilikohteita on pommittanut jokainen maa jolla siihen on ollut mahdollisuus.
Eikä kai kukaan ole siinä uskossa että Ukrainassa olisi enää mitään isoja logistiikkakeskuksia vailla mitään sotilaallista kytköstä.
Nyt kun Ukrainan ilmapuolustus on kulutettu käytännössä loppuun eikä energiainfrastakaan ole paljoa jäljellä niin on hyvä hetki "koston" nimissä tuhota logistiikkaa.
Venäjä ei ole kauhean hyvin onnistunut sotatoimissaan, mutta kulutussodan se tuntuu osaavan.
Vielä hetki sitten tuntui että Ukraina hallitsee taivasta mutta suhde kääntyi yllättävän nopeasti, siihen että he eivät kykene puolustamaan edes tärkeimpiä kohteitaan.
- rikkalapio
- Adrian Monk
Kiovassa ihmetellään kun kaupoissa ei ole ruokaa
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-