Sarjaraiskaaja:Abdulwahid Saleh Abdulwahid Alfarage
Re: Sarjaraiskaaja:Abdulwahid Saleh Abdulwahid Alfarage
ViherVasemmiston haalima kulttuurin "rikastuttaja". Raiskaajalla oli todennäköisesti ilmastoahdistus ja hän oli rasismin uhri.
KUULAA SILLE JOKA KENKKUILEE
-
pasi_nieminen
- Nikke Knatterton
Onkohan kukaan päivystävä dosentti tai muu vassulien rasismitutkija vielä ennättänyt vastia syytettä lehdenjakajalle? Abdulla varmasti loukkaantui, vähintäänkin henkisesti, kun pyhä toimitus väkivalloin keskeytettiin ja vielä vääräuskoisen toimesta. Haisee kansanryhmää vastaan kiihottamiselta. Britanniassa lehdenjakaja olisi tuomiolla - eikä tämä ole mikään vitsi.Sarjahurmaaja kirjoitti: Ti Loka 15, 2024 8:46 pm https://www.hs.fi/alueet/art-2000010763946.html
Lehdenjakaja keskeytti raiskauksen toukokuussa Turun Nummessa ja saattoi pelastaa samalla uhrin hengen.
-
Fillaristi205
- Susikoski
Tuli vastaan inhottava uutinen tähän jatkumoon. En ala lainailemaan kaikkea mahdollista, jokainen lukekoon itse.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e75e ... 89ad10de35
16-vuotiaana mies tarrasi kiinni lastenkodin ohjaajaan ja kosketti hänen rintaansa. Oikeus ei pitänyt tekoa selvästi seksuaalisena.
Varsinais-Suomen käräjäoikeus päätyi lopulta siihen, ettei asiassa esitetty näyttöä, jonka mukaan rinnan lyhytaikainen koskettaminen olisi ollut luonteeltaan seksuaalista. Tästä syystä syyte seksuaalisesta ahdistelusta hylättiin.
Lievän pahoinpitelyn lisäksi poika oli syyllistynyt lastenkodissa myös muihin rikoksiin. Hän sai tuomion useista laittomista uhkauksista, pahoinpitelystä ja pahoinpitelyn yrityksestä. Rangaistukseksi määrättiin sakkoja.
Artikkelissa silmään pisti kohta halusta tavata siskoa (veruke houkutella ohjaaja huoneeseen lukemaan päätösasiakirjaa). Eli kaikesta päätellen tällä sarjaraiskaajalla on ollut 16-vuotiaana yhteydenpidonrajoitus ainakin omaa siskoaan kohtaan. Sellaista ei omaa siskoaan kohtaan kovin hevillä laadita, joten on tämä ollut kyllä aikamoinen tapaus jo lapsuudessaan
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e75e ... 89ad10de35
16-vuotiaana mies tarrasi kiinni lastenkodin ohjaajaan ja kosketti hänen rintaansa. Oikeus ei pitänyt tekoa selvästi seksuaalisena.
Varsinais-Suomen käräjäoikeus päätyi lopulta siihen, ettei asiassa esitetty näyttöä, jonka mukaan rinnan lyhytaikainen koskettaminen olisi ollut luonteeltaan seksuaalista. Tästä syystä syyte seksuaalisesta ahdistelusta hylättiin.
Lievän pahoinpitelyn lisäksi poika oli syyllistynyt lastenkodissa myös muihin rikoksiin. Hän sai tuomion useista laittomista uhkauksista, pahoinpitelystä ja pahoinpitelyn yrityksestä. Rangaistukseksi määrättiin sakkoja.
Artikkelissa silmään pisti kohta halusta tavata siskoa (veruke houkutella ohjaaja huoneeseen lukemaan päätösasiakirjaa). Eli kaikesta päätellen tällä sarjaraiskaajalla on ollut 16-vuotiaana yhteydenpidonrajoitus ainakin omaa siskoaan kohtaan. Sellaista ei omaa siskoaan kohtaan kovin hevillä laadita, joten on tämä ollut kyllä aikamoinen tapaus jo lapsuudessaan
-
blindpedestrian
- Martin Beck
Onkohan kukaan edes miettinyt karkoitusta vielä tuon kanssa?
“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
Kokoomuksen syy, että tämäkin apina on täällä raiskaamassa.
-
Huutaja Jaana
- Sherlock Holmes
Nyt ois hyvä aika lähettää apina takaisin kotipuuhun.sandking kirjoitti: Su Elo 09, 2026 2:35 am Kokoomuksen syy, että tämäkin apina on täällä raiskaamassa.
-
Huutaja Jaana
- Sherlock Holmes
Täähän on ihan selvä aivokirurgi-avaruusinsinööri:
Mies puolestaan kertoi poliisille, että hän oli ollut ajelemassa sähköpotkulaudalla. Hänellä oli kertomansa tapana ajella päämäärättömästi ympäriinsä. Toisinaan hän myös poltteli "jointtia".
– Enkä mä pistä tätä sen syyks, mut mul oli hetken mielijohde, mikä sit seuras siihen mitä sit tapahtu. Eli kaikki se mist mua ollaan syytetty, mies sanoi poliisille.
– Mä en tykkää puhuu siitä. Ei oo hyvä teko mun mielest.
Miehen kertomus tapahtumista oli erikoinen. Hän kertoi ottaneensa naista suusta kiinni, kun tämä äkisti itsestään kaatui.
– Ja sit mä kaaduin siihen päälle, koska mä kompastuin siihen akkaan, raiskausta yrittänyt kertoi.
Kun poliisi kysyi mieheltä, miksi tämä aikoi raiskata naisen, mies ei osannut vastata.
– Ei oo mitään syytä siihen. Mä sanosin, et mä olin onnellinen, et se auto tuli siihen.
Kun miestä kuultiin uudestaan kuukauden kuluttua, hän oli muuttanut mielensä tapahtumista.
– Minä kiistän koko rikoksen, koska en ole tehnyt mitään, enkä ole koskaan nähnyt henkilöä koko elämäni aikana, mies ilmoitti.
– Myönsin rikoksen koska tutkija lupasi, että mää pääsen vapaaksi, jos myönnän rikoksen ja minulle ei tule mitään vankeustuomiota.
Mies puolestaan kertoi poliisille, että hän oli ollut ajelemassa sähköpotkulaudalla. Hänellä oli kertomansa tapana ajella päämäärättömästi ympäriinsä. Toisinaan hän myös poltteli "jointtia".
– Enkä mä pistä tätä sen syyks, mut mul oli hetken mielijohde, mikä sit seuras siihen mitä sit tapahtu. Eli kaikki se mist mua ollaan syytetty, mies sanoi poliisille.
Miehen kertomus tapahtumista oli erikoinen. Hän kertoi ottaneensa naista suusta kiinni, kun tämä äkisti itsestään kaatui.
– Ja sit mä kaaduin siihen päälle, koska mä kompastuin siihen akkaan, raiskausta yrittänyt kertoi.
Kun poliisi kysyi mieheltä, miksi tämä aikoi raiskata naisen, mies ei osannut vastata.
– Ei oo mitään syytä siihen. Mä sanosin, et mä olin onnellinen, et se auto tuli siihen.
Kun miestä kuultiin uudestaan kuukauden kuluttua, hän oli muuttanut mielensä tapahtumista.
– Minä kiistän koko rikoksen, koska en ole tehnyt mitään, enkä ole koskaan nähnyt henkilöä koko elämäni aikana, mies ilmoitti.
– Myönsin rikoksen koska tutkija lupasi, että mää pääsen vapaaksi, jos myönnän rikoksen ja minulle ei tule mitään vankeustuomiota.
Mahtoiko myös Päivi Nerg tietää mitä tämä dippainssi touhui. Hyvin älykäs ihminen kyllä, kuten kuulustelukin osoittaa. Suomi on saanut hienoja osaajia.
Mahtaakohan nimikaimoja kuitenkaan olla niin uskallan postata.
- Liitteet
-
- IMG_3030.jpeg (209.43 KiB) Katsottu 789 kertaa
-
viivahattu
- Horatio Caine
Ihania pelihetkiä on taas saatu ainakin viisi kappaletta. Ja kuinkahan paljon enemmän sellaisia, jotka eivät ole tulleet ilmi?
- kerpeikkari
- Martin Riggs
Ihan kuka tahansa joopelia hiisaileva, ympäriinsä skuutteilava saattaa tämmöseen "syyllistyä". Sama ku nää et ei oo petetty vaan vahingossa kikkeli pystysä nyt vaan kompastu ja just sattu alastoman akan päälle kaatumaan... Ps. Seksihätätilan sattuessa saa vähän raiskata jos mieli tekee.Huutaja Jaana kirjoitti: Su Elo 09, 2026 4:08 pm Täähän on ihan selvä aivokirurgi-avaruusinsinööri:
-
Huutaja Jaana
- Sherlock Holmes
TeräsNuslimi!!!sharmuta kirjoitti: Su Elo 09, 2026 6:42 pm Mahtaakohan nimikaimoja kuitenkaan olla niin uskallan postata.
3x tuplanuslimi. Kaikkien turun soma-Lien kiimafanittama moniosaaja.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
Folihattu-73
- Lauri Hanhivaara
Mitä noi paska kasat täällä vielä tekee vai lisää ählämi tsählämi väkisin makaamisia! Noilla ei ole mitään annettavaa Suomelle hus helvetti samantien
Juha Tapion biisi
Puistossa tyttö, pusikossa poika,
Ma tukka susta niin et sa halke oo oo oo allah akbar.
Puistossa tyttö, pusikossa poika,
Ma tukka susta niin et sa halke oo oo oo allah akbar.