Kenellä on koira
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
Kalessin
- Adrian Monk
onko emerald cityn kovin vanki naimisissa?!?!?!Herkkis kirjoitti:Ei ole. Eikä tule. Paitsi jos vaimo ostaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Kalessin
- Adrian Monk
ja anna kun arvaan, se teidän chihu on kiistaton laumanjohtaja..;)unohdin vallan mainita, että omani ovat shih tzujaSadie_Manson kirjoitti:kolme, chihuahua 1v 4kk, staffi/amstaffi mix 1,5v ja ensi viikolla saapuu pitbull. Elämäni valot, ja näistä kavereista voisin höpöttää vaikka iäisyyden
http://red-deego.net/gallery.html
..ja kyllä, turkissa on helvetillinen työ:)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
Kalessin
- Adrian Monk
nehän on tunnetusti melkoisia tärpästikkeleitä, siinä nöyrtyy nopeasti isompikin koira. omat on hiukan isompia kuin chihut, mutta tää meidän vanhempi on kanssa sellainen imperiumin keisarinna, koko kansan matriarkka, ettei sen silmille juuri muut koirat hypi. eikä sen tarvitse muuta tehdä kuin mulkaista, niin homma on jo sillä selvä;) *puhkuu ylpeyttä koirastaan*
-
Kalessin
- Adrian Monk
UIH!!! ne on niin sööttejä turreja!!!! tosin olen joskus kuullut omalta mieheltö ihan saman kommentin, kun se on ollut tyttöjen kanssa ulkona, mun koirista tuli siis miehenkin koiria, kun alettiin seurustella...varsinkin silloin, kun turkit on huippupitkät ja pampulat päässä...tosin itse sanoi, et jos olisi sinkkumies, niin niiden kanssa ei olisi vaikeuksia saada seuraa
ja sitä voi aina lohduttautua sillä , et omat tytöt on paljon urheampia, kuin moni iso molossikoira meidän kulmilla
vanhempi koirakin puolustaa mua hampaat irvissä vierailta miehiltä, jos sattuu olemaan pimeää;)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Sama täällä, kaksi harmaata noissa tarhoissa pyörii. Ja kohtahan se sesonki alkaa.... onpahan isäntä pois näköpiiristä varmaan 5-6 viikonloppua, eikä ole häiritsemässä mun kirjoitteluaniSamarina kirjoitti:Metsästyskoiria on ja tulee varmasti aina olemaankin.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
KemikaaliAli
- Armas Tammelin