Melkein sukua JULKKIKSELLE...!
Melkein sukua JULKKIKSELLE...!
Olen sukua, ainakin...
- Wäinö Aaltonen
- Kaari Utrio
- Jukka Virtanen
-
- Wäinö Aaltonen
- Kaari Utrio
- Jukka Virtanen
-
Re: Melkein sukua JULKKIKSELLE...!
Jaa niin se niin sanottu vartin julkisuus?
Riippuu vähän näkökulmasta. Saanee osallistua nimiäkin sanomatta?
Meneeköhän siihen nää, että tädilläni on ollut Ateneumissa näyttely, setäni on musiikin proffa ja ollut taitava osa Suomen jazz-skeneä. Oma isäni on myös pitänyt taidenäyttelyitä pk-seudulla ja musisoinut mm. Heikki Haarman kanssa, vaikka päivätyössään DI olikin.
Itse päädyin televisioon Lepakon diskossa, kun Lepakko veteli viimeisiä hetkiään ja media halusi haastatella meitä nuoria.
Piti hetki miettiä, etten vaan anonyymiyttäni riskeeraa, mutta en.
Riippuu vähän näkökulmasta. Saanee osallistua nimiäkin sanomatta?
Meneeköhän siihen nää, että tädilläni on ollut Ateneumissa näyttely, setäni on musiikin proffa ja ollut taitava osa Suomen jazz-skeneä. Oma isäni on myös pitänyt taidenäyttelyitä pk-seudulla ja musisoinut mm. Heikki Haarman kanssa, vaikka päivätyössään DI olikin.
Itse päädyin televisioon Lepakon diskossa, kun Lepakko veteli viimeisiä hetkiään ja media halusi haastatella meitä nuoria.
Piti hetki miettiä, etten vaan anonyymiyttäni riskeeraa, mutta en.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Verisukulaisia, maitsemani... 
Asuttiin 70-luvun puolivälissä Pelle Miljoonan veljen naapurissa, hän lainasi meiltä mustavalkoista DUX - merkkistä matkatelkkaria.
Asuttiin 70-luvun puolivälissä Pelle Miljoonan veljen naapurissa, hän lainasi meiltä mustavalkoista DUX - merkkistä matkatelkkaria.
Wau, huikeaa. Ei mulla mitään tollasta.. (läpällä näin toki:)m1ckey kirjoitti: Ke Elo 12, 2026 1:57 am Verisukulaisia, maitsemani...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Hauskinta/Surullisinta on, ETTÄ mulla on toi kyseinen telkkari tallessa edelleen...
Oh no, jos se näyttäis vielä sitä tärkeää historiaa niin menis jo hyödyn puolelle. 
Niin minäkin mietin, enkä voi vastata kun sukunimeni tulisi heti kaikkien tietoon vaikka en edes nimeltä mainitsisi tätä julkisuuden henkilöä. Suoraa sukua ollaan muuten, ja sukunimi melko harvinainen.Bird kirjoitti: Ke Elo 12, 2026 1:03 am Piti hetki miettiä, etten vaan anonyymiyttäni riskeeraa, mutta en.![]()
Vaikuttava määrä taiteilijoita ja artisteja sun suvulta löytyy!Bird kirjoitti: Ke Elo 12, 2026 1:03 am Meneeköhän siihen nää, että tädilläni on ollut Ateneumissa näyttely, setäni on musiikin proffa ja ollut taitava osa Suomen jazz-skeneä. Oma isäni on myös pitänyt taidenäyttelyitä pk-seudulla ja musisoinut mm. Heikki Haarman kanssa, vaikka päivätyössään DI olikin.
... en voinut enää muokata. Minulla selvä ongelma ablatiivien ja elatiivien kanssa.
Olin Nykissä tämän levyn rumpalin Belvyn luona alivuokralaisena...
Tuli ilmi, ETTÄ Debbie Harry on hänen kummitätinsä...
Niin se kai on. Olis julkaistua *kirjaa sun muutakin, mutten itsekään pysty enempää kertomaan. Akateemisesti koulutettuja oli kaikki ja suurimmaksi osaksi päivätyö muilla aloilla.manearia kirjoitti: Ke Elo 12, 2026 12:49 pmVaikuttava määrä taiteilijoita ja artisteja sun suvulta löytyy!Bird kirjoitti: Ke Elo 12, 2026 1:03 am Meneeköhän siihen nää, että tädilläni on ollut Ateneumissa näyttely, setäni on musiikin proffa ja ollut taitava osa Suomen jazz-skeneä. Oma isäni on myös pitänyt taidenäyttelyitä pk-seudulla ja musisoinut mm. Heikki Haarman kanssa, vaikka päivätyössään DI olikin.
Ai niin ja toisen suvun puolelta löytyy serkkuna Teuvo Oinaskin, iskelmälaulaja ja ex-tangokuningas.
Harmi, nää kun on näemmä aika kiinnostaviakin.manearia kirjoitti: Ke Elo 12, 2026 12:36 pmNiin minäkin mietin, enkä voi vastata kun sukunimeni tulisi heti kaikkien tietoon vaikka en edes nimeltä mainitsisi tätä julkisuuden henkilöä. Suoraa sukua ollaan muuten, ja sukunimi melko harvinainen.Bird kirjoitti: Ke Elo 12, 2026 1:03 am Piti hetki miettiä, etten vaan anonyymiyttäni riskeeraa, mutta en.![]()
Sotilassuku olisi varmaan oikea ilmaisu.
Yksi erittäin tunnettu ja erittäin tärkeätä hommaa hoitanut eversti löytyy suvusta, jonka mukaan poikani on nimetty.
Kannan itsekin tuota helposti kiehuvaa verta.
Kolme SS miestäkin mahtuu joukkoon, joista kaksi kuoli rintamalla ja kolmas katosi Valpon näköpiiristä Venezuelassa 60-luvun alussa.
Tekivät väitetysti Törnin ja muiden sankarien kanssa pommi-iskun Tehtaankadulle sodan päättymisen jälkeen.
Ainoastaan kerran olen siitä löytänyt juttua internetsistä. Kyseessä oli Valpon kolmen punaisen kortin miehistä kertova artikkeli. Heitä oli muistaakseni vain 14 henkeä.
Onko jollakin tästä enemmän tietoa?
Yksi erittäin tunnettu ja erittäin tärkeätä hommaa hoitanut eversti löytyy suvusta, jonka mukaan poikani on nimetty.
Kannan itsekin tuota helposti kiehuvaa verta.
Kolme SS miestäkin mahtuu joukkoon, joista kaksi kuoli rintamalla ja kolmas katosi Valpon näköpiiristä Venezuelassa 60-luvun alussa.
Tekivät väitetysti Törnin ja muiden sankarien kanssa pommi-iskun Tehtaankadulle sodan päättymisen jälkeen.
Ainoastaan kerran olen siitä löytänyt juttua internetsistä. Kyseessä oli Valpon kolmen punaisen kortin miehistä kertova artikkeli. Heitä oli muistaakseni vain 14 henkeä.
Onko jollakin tästä enemmän tietoa?