Naapurin ukon koira

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Naapurin ukon koira

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

1.Mielestäni Malinoia sheffe et pidä stadissa vappqqana
2.vituttaa myös) knopplailu tuerhasta
3.ei hesyl voi soittaa tai häke ne eivät tee mitään (yritin)
4.looottakaa riitely, tehdään yhteityötätä
5.rl ootko pääsy auroirasta? Semi ikävä sun avolki potilas... Miten Rossi ja Bird on pannut😎 nehän on
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Re: Naapurin ukon koira

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Teen kana kastiketta mut jengi harrastaa seksiä😎😎😎
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
AlsSie
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

Oletko ehkä juonut jotain? :P
Mahdollisesti näin.
manearia
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja manearia »

NeroKatti kirjoitti: Su Elo 09, 2026 1:53 am Teen kana kastiketta mut jengi harrastaa seksiä😎😎😎
Tarjoa ensi kerralla sitä kanakastiketta myös naapurin Malinoisille, niin ehkä rauhoittuu. :lol:
Bird
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Bird »

Ei ihan heti tulis mieleen, että Naapurin ukon koiraa koskevassa ketjussa(kin) on esitetty väite joidenkin minfolaisten keskinäisestä seksin harrastamisesta. :D

Laitanpa tähän lainauksen Lautamiehistä tätä asiaa koskien, koska Rossilla oli siihen niin hauska kommentti, että se on jälkikäteenkin vielä naurattanut:
Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 09, 2026 4:00 pm
Bird kirjoitti: Su Elo 09, 2026 3:56 pm
NeroKatti kirjoitti: Su Elo 09, 2026 1:34 am Rossi nussi birdiä aivan
(Opin tän sanontatavan netistä:)

Mitähän aktuaalista v***ua mä just luin :D
Neropatilla on taas päässyt kaveri kirjautumaan hänen tunnuksillaan. Joku voisi mmuuten ajatella, että siellä on jäänyt korkki auki, mutta ei meillä ole syytä epäillä raivotautisesti Neropatin vilpittömyyttä.
:D

Ystävämme NeroKatti on siis itse aiemmin antanut omintakeisten kirjoitustensa syyksi tällaisen "kaverin". :)
No, en toki edelleenkään halua mitään pahaa NeroKatille — huumorimielessä kommentoin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Bird »

manearia kirjoitti: Ma Elo 10, 2026 3:32 pm
NeroKatti kirjoitti: Su Elo 09, 2026 1:53 am Teen kana kastiketta mut jengi harrastaa seksiä😎😎😎
Tarjoa ensi kerralla sitä kanakastiketta myös naapurin Malinoisille, niin ehkä rauhoittuu. :lol:
Tää oli myös hauska 😂
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
manearia
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja manearia »

Bird kirjoitti: Ti Elo 11, 2026 6:42 pm Ei ihan heti tulis mieleen, että Naapurin ukon koiraa koskevassa ketjussa(kin) on esitetty väite joidenkin minfolaisten keskinäisestä seksin harrastamisesta. :D

Laitanpa tähän lainauksen Lautamiehistä tätä asiaa koskien, koska Rossilla oli siihen niin hauska kommentti, että se on jälkikäteenkin vielä naurattanut:
Ross Sullivan kirjoitti: Su Elo 09, 2026 4:00 pm
Bird kirjoitti: Su Elo 09, 2026 3:56 pm

(Opin tän sanontatavan netistä:)

Mitähän aktuaalista v***ua mä just luin :D
Neropatilla on taas päässyt kaveri kirjautumaan hänen tunnuksillaan. Joku voisi mmuuten ajatella, että siellä on jäänyt korkki auki, mutta ei meillä ole syytä epäillä raivotautisesti Neropatin vilpittömyyttä.
:D

Ystävämme NeroKatti on siis itse aiemmin antanut omintakeisten kirjoitustensa syyksi tällaisen "kaverin". :)
No, en toki edelleenkään halua mitään pahaa NeroKatille — huumorimielessä kommentoin.
Luinkin tuon! Aina osuu NeroKatti, se on ihan matti - NeroKatti! :mrgreen:
Vastaa Viestiin