Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Doris Watson
Neuvoja-Jack

Re: Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Viesti Kirjoittaja Doris Watson »

Mikisu kirjoitti: To Elo 13, 2026 1:50 pm
Ajatonkello kirjoitti: To Elo 13, 2026 1:18 pm Luin jostain narsismista ja siitä kun narsisti saa psykopaattisen kohtauksen. Kai sille joku hienompikin termi on. En muista onko psykopaatti aina narsistinen mutta ihan selvät kuviot Mikalla on ollut. Mikä onkaan täydellisempää hallintaa kun toisen elon tien päättäminen?
Mielialavaihtelut ja nk. Räjähtelyt ovat myös keino hallita eikä välttämättä impulsseja laisinkaan, vain totuttu ja hyväksi havaittu keino hallita ympärillä olevaa todellisuutta. Manipulointia se on. Ja niinkuin joku sanoi reissu on ollut Mikalle suurta esileikkiä.
Itse pidän narsismin ja psykopatian erillään. Ne syntyy mielestäni aivan eri lähteestä, vaikka ilmenemistavoissa on paljon samaa. Moring on mielestäni psykopaatti.
Ehkä jotain narsismin tyyppistäkin löytyy. Kovin on suureelliset kuvitelmat itsestään noissa seuranhaku- ilmoituksissa.
"Mukava, rento,kiva, siisti, kunnollinen, nuorekas, asiallinen, sporttinen autoileva kundi" etsi naisseuraa.
Meinasi mennä aamukahvit väärään kurkkuun kun nauroin niin kamalasti tuolle :D

Ja siitä veitsestä. Ehkä ei ole sillä tappanut Saaraa kun itsekin totesi että vaikea olisi sellaisella tappaa. Ehkä vaan huvikseen viilteli rintsikoita ym pelotellakseen. Ja surmasi sitten kuristamalla.
Vargas81
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Vargas81 »

Doris Watson kirjoitti: To Elo 13, 2026 3:34 pm
Mikisu kirjoitti: To Elo 13, 2026 1:50 pm
Ajatonkello kirjoitti: To Elo 13, 2026 1:18 pm Luin jostain narsismista ja siitä kun narsisti saa psykopaattisen kohtauksen. Kai sille joku hienompikin termi on. En muista onko psykopaatti aina narsistinen mutta ihan selvät kuviot Mikalla on ollut. Mikä onkaan täydellisempää hallintaa kun toisen elon tien päättäminen?
Mielialavaihtelut ja nk. Räjähtelyt ovat myös keino hallita eikä välttämättä impulsseja laisinkaan, vain totuttu ja hyväksi havaittu keino hallita ympärillä olevaa todellisuutta. Manipulointia se on. Ja niinkuin joku sanoi reissu on ollut Mikalle suurta esileikkiä.
Itse pidän narsismin ja psykopatian erillään. Ne syntyy mielestäni aivan eri lähteestä, vaikka ilmenemistavoissa on paljon samaa. Moring on mielestäni psykopaatti.
Ehkä jotain narsismin tyyppistäkin löytyy. Kovin on suureelliset kuvitelmat itsestään noissa seuranhaku- ilmoituksissa.
"Mukava, rento,kiva, siisti, kunnollinen, nuorekas, asiallinen, sporttinen autoileva kundi" etsi naisseuraa.
Meinasi mennä aamukahvit väärään kurkkuun kun nauroin niin kamalasti tuolle :D

Ja siitä veitsestä. Ehkä ei ole sillä tappanut Saaraa kun itsekin totesi että vaikea olisi sellaisella tappaa. Ehkä vaan huvikseen viilteli rintsikoita ym pelotellakseen. Ja surmasi sitten kuristamalla.
Luulen että jos olis puhunu totta niissä treffi ilmoissa, vittumainen, likainen koko kesän samoissa vaatteissa ryypännyt väkivaltainen raiskaaja etsii seuraa mukavasta naisesta tyyppisesti niin ei olis tullu sitäkään vähää vastauksia😁
Niissä treffi ilmoissa oli just ennen Arvan katoamista(kuolemaa) että mies ja nainen etsii seuraa ja sen jälkeen enää että mies etsii seuraa..
Siitähän poliisi sitä tenttss kuulustelussa mutta aika tyhjänpäivästä paskaa oli moringin vastaukset..
Muutenkin ne kuulustelut ei ollu sellasta kunnollista prässäämistä mun mielestä. Turhan ystävllistä jutustelua. En sitten tiedä onko vaan amatöörin mielestä niin, mutta mä jos oisin saannu päättää, kuulustelijan olis pitäny yrittää saada Moring hermostumaan kunnolla. Se ois saattanu suuttuneena puhua ohi suun..
"Don't do the crime if you can't do the time"
LeaSommer
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

Vargas81 kirjoitti: To Elo 13, 2026 2:17 pm
LeaSommer kirjoitti: To Elo 13, 2026 2:12 pm
Mikisu kirjoitti: To Elo 13, 2026 1:56 pm Moring puhuu kuulusteluissa useammin bensasta kuin dieselistä, mutta korjaa kerran, että siis dieseliä. Varmaan aika tavallista puhua bensasta polttoaineen merkityksessä. Kuiteista ei ilmene, että juuri bensaa olisi ostettu.
Tämähän olisi itse asiassa oivallinen havainto, jos olisi Abc Vesannon kuitti 31.8., jossa olisi ostettu kympillä bensaa samaan aikaan tietäen, että Audi oli diesel. Toki Audin oleminen diesel on kai vielä mututuntumaa mulla.

Kuittiahan tuosta Abc ostosta ei ole. Se on etpk merkitty näin:

(Liite) Saara Arvan pankkikortilla on maksettu 1.9.2019 klo. 18.14 osto ABC Vesannolla. Ei kuittia saatavilla. Kuvakaappaus Arvan pankkitilin tapahtumista.

Eikö tosiaan tuolla ajankohdalla saada kaivettua kanssajärjestelmästä kuittia/tietoa, mitä on tankattu kylmäasemalla? Tai voihan se olla, että poliisi on sen kaivanut, mutta ei sitä kyllä etpk:ssa ole. Itse olen ollut aikoinaan töissä paikassa, jossa kyllä pystyi kaivamaan useiden vuosien takaiset kuitit, vaikka järjestelmäkin oli vaihtunut välissä.
S pankin kortilla osto abc asemalla, on varmasti tiedot tallessa, useammassakin järjestelmässä, bonukset ja pankki, nehän on eri järjestelmät s ryhmällä.
Niinhän sitä luulisi, mutta poliisi ei ole joko tuota saanut tai selvittänyt. Äkkiseltään ajateltuna sen verran tärkeä kuitti, että luulisi selvitetyn ja liitetty osaksi etpk.
viivahattu kirjoitti: To Elo 13, 2026 2:22 pm Itse veikkaan, että Saara siellä on ollut 1.9. iltaan saakka.
Miten tähän ruumiin peräkontissa säilyttämiseen lähes vuorokauden ajan istuu tieto siitä, että keho yleensä päästää ulosteet ja virtsan ulos kun lihakset rentoutuu? Ei siihen välttämättä yksi kadoksissa oleva fleeceviltti riitä niitä imemään. Hajukin on varmaan melko kuvottava. Koirani paskansi kerran autooni (onneksi vain kerran) ja se haju leijaili vielä kahden vuoden jälkeen siellä autossa.
viivahattu kirjoitti: To Elo 13, 2026 2:51 pm
LiinuLiinu kirjoitti: To Elo 13, 2026 2:23 pm
Mikisu kirjoitti: To Elo 13, 2026 1:56 pm Moring puhuu kuulusteluissa useammin bensasta kuin dieselistä, mutta korjaa kerran, että siis dieseliä. Varmaan aika tavallista puhua bensasta polttoaineen merkityksessä. Kuiteista ei ilmene, että juuri bensaa olisi ostettu.
Joo, näin muistelin, että korjasi: siis dieseliä.
Mietin sitä, et miks ostaa vaan kympillä, tankatakseen autoa, jos sitä kuitenkin tarvitsee kotimatkalle tankata.
Ensisijaisesti jättääkseen Saarasta ns. elonmerkin ja tukeakseen omaa tarinaansa, että Saara lähti kävelemään ja on varmaankin saanut kyydin Vesannolle tai sieltä eteenpäin liftaamalla. Toissijaisesti hyötyäkseen uhristaan vielä viimeisen kerran.
Eli ymmärränkö oikein, että tarkoitat että tämä kympin kortin höyläys olisi mielestäsi lavastus siitä, että Saara olisi lähtenyt kävelemään elävänä Vesannolle? Mutta sehän tapahtui noin klo 18 ja Saaran väitetty katoaminen joskus 19 aikaa. Mitä tällä todistettaisiin, että Saara ostaisi kympillä polttoainetta?
Doris Watson
Neuvoja-Jack

[quote=Vargas81
Muutenkin ne kuulustelut ei ollu sellasta kunnollista prässäämistä mun mielestä. Turhan ystävllistä jutustelua. En sitten tiedä onko vaan amatöörin mielestä niin, mutta mä jos oisin saannu päättää, kuulustelijan olis pitäny yrittää saada Moring hermostumaan kunnolla. Se ois saattanu suuttuneena puhua ohi suun..
[/quote]

Paha sanoa kun ei itse ole ollut paikalla mutta tulee vähän nössö vaikutelma .
Moringia pitäisi kunnolla hiillostaa ja tehdä suorasukaisia kysymyksiä tyyliin veitkö Saaran kuolleena niemeen vai surmasitko siellä?
Niinkuin brittisarjoissa konsanaan.
viivahattu
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

LeaSommer kirjoitti: To Elo 13, 2026 3:57 pm Miten tähän ruumiin peräkontissa säilyttämiseen lähes vuorokauden ajan istuu tieto siitä, että keho yleensä päästää ulosteet ja virtsan ulos kun lihakset rentoutuu? Ei siihen välttämättä yksi kadoksissa oleva fleeceviltti riitä niitä imemään. Hajukin on varmaan melko kuvottava. Koirani paskansi kerran autooni (onneksi vain kerran) ja se haju leijaili vielä kahden vuoden jälkeen siellä autossa.
Esimerkiksi niin, että Saara oli ostoskuiteista päätellen syönyt edellisen kerran n. puolitoista vuorokautta aikaisemmin, ja sitä ennen ties milloin, eli suoli on luultavasti ollut aika lailla tyhjä jo valmiiksi. Jos Saikarin hädissään huutava nainen oli Saara, josta otettiin henkeä pois, kuolema on luultavimmin tapahtunut auton ulkopuolella. Onhan Saara saattanut vaikka käydä ns. puskilla juuri ennen sitä.

Eli ymmärränkö oikein, että tarkoitat että tämä kympin kortin höyläys olisi mielestäsi lavastus siitä, että Saara olisi lähtenyt kävelemään elävänä Vesannolle? Mutta sehän tapahtui noin klo 18 ja Saaran väitetty katoaminen joskus 19 aikaa. Mitä tällä todistettaisiin, että Saara ostaisi kympillä polttoainetta?
Se oli hieman epäselvästi ilmaistu minulta. Tarkoitin, että antaakseen vaikutelman, että Saara oli elossa vielä illalla 1.9. kun Moringin väittämä kävelemään lähteminen tapahtui. Sen jälkeenhän Moring sanoi, että Saara on varmaan onnistunut liftaamaan tai menemään julkisilla Vesannon kylälle tai suoraan Kuopioon tai Suonenjoelle.
Mikisu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Mikisu »

LeaSommer kirjoitti: To Elo 13, 2026 3:57 pm Miten tähän ruumiin peräkontissa säilyttämiseen lähes vuorokauden ajan istuu tieto siitä, että keho yleensä päästää ulosteet ja virtsan ulos kun lihakset rentoutuu? Ei siihen välttämättä yksi kadoksissa oleva fleeceviltti riitä niitä imemään. Hajukin on varmaan melko kuvottava. Koirani paskansi kerran autooni (onneksi vain kerran) ja se haju leijaili vielä kahden vuoden jälkeen siellä autossa.
Ymmärsin pöytäkirjoista, että viltti ei olisi kadoksissa. Ainakin kuvaillun kaltainen viltti on poliisin kuvissa Audin takakontista. Kuulusteluista ei käy ilmi, miksi Aamuvuori on käsityksessä että olisi kadoksissa. Varmaan tuosta viltistä tulee tämän tapauksen "kamalat ruskeat pyyhkeet" (Case Ulvila).
Celsius
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Celsius »

Epäilty taisi myös varmistella löytyikö ruumis vedestä. Niemessä oli kaiketi nuotion rippeet, jotka siis varmasti ajalta ennen kuolemaa (tai epäillyn tekemä myöhemmin). Muutoin ruumis olisi löytynyt aikaisemmin.

Vaihtoehtona siis, että niemeen olisi menty viettämään aikaa. Tullut erimielisyyttä ja mennyt riitelyksi, uhri alkanut huutamaan apua pahoinpitelyn aikana ja tämän seurauksena tekijä työntänyt pään veteen myös hiljentääkseen uhrin (tarkoituksena tappaa tai uhri kuollut vahingossa). Uhrihan taisi löytyä aika läheltä rantaa.

Jos olisi ollut pikaistu tappo, voisi ajatella että tekijälle tuli kiire poistua paikalta, ettei jää kiinni.

Uhrin pankkikorttihan oli ilmeisesti välillä myös auton keskikonsolissa, joten tämä on voinut olla siellä ja myöhemmin epäilty käynyt viemässä tämän takaisin.

Suunnitelmallisuuden puolesta voisi puhua se, että puhelin on ollut välillä pitkiäkin aikoja kiinni.

Jos teko olisi tehty 31.8. yötä vasten, se selittäisi myös tarpeen ostaa useita energiajuomia seuraavana päivänä.
Vargas81
Remington Steele

LeaSommer kirjoitti: To Elo 13, 2026 3:57 pm
Vargas81 kirjoitti: To Elo 13, 2026 2:17 pm
LeaSommer kirjoitti: To Elo 13, 2026 2:12 pm
Tämähän olisi itse asiassa oivallinen havainto, jos olisi Abc Vesannon kuitti 31.8., jossa olisi ostettu kympillä bensaa samaan aikaan tietäen, että Audi oli diesel. Toki Audin oleminen diesel on kai vielä mututuntumaa mulla.

Kuittiahan tuosta Abc ostosta ei ole. Se on etpk merkitty näin:

(Liite) Saara Arvan pankkikortilla on maksettu 1.9.2019 klo. 18.14 osto ABC Vesannolla. Ei kuittia saatavilla. Kuvakaappaus Arvan pankkitilin tapahtumista.

Eikö tosiaan tuolla ajankohdalla saada kaivettua kanssajärjestelmästä kuittia/tietoa, mitä on tankattu kylmäasemalla? Tai voihan se olla, että poliisi on sen kaivanut, mutta ei sitä kyllä etpk:ssa ole. Itse olen ollut aikoinaan töissä paikassa, jossa kyllä pystyi kaivamaan useiden vuosien takaiset kuitit, vaikka järjestelmäkin oli vaihtunut välissä.
S pankin kortilla osto abc asemalla, on varmasti tiedot tallessa, useammassakin järjestelmässä, bonukset ja pankki, nehän on eri järjestelmät s ryhmällä.
Niinhän sitä luulisi, mutta poliisi ei ole joko tuota saanut tai selvittänyt. Äkkiseltään ajateltuna sen verran tärkeä kuitti, että luulisi selvitetyn ja liitetty osaksi etpk.
viivahattu kirjoitti: To Elo 13, 2026 2:22 pm Itse veikkaan, että Saara siellä on ollut 1.9. iltaan saakka.
Miten tähän ruumiin peräkontissa säilyttämiseen lähes vuorokauden ajan istuu tieto siitä, että keho yleensä päästää ulosteet ja virtsan ulos kun lihakset rentoutuu? Ei siihen välttämättä yksi kadoksissa oleva fleeceviltti riitä niitä imemään. Hajukin on varmaan melko kuvottava. Koirani paskansi kerran autooni (onneksi vain kerran) ja se haju leijaili vielä kahden vuoden jälkeen siellä autossa.
viivahattu kirjoitti: To Elo 13, 2026 2:51 pm
LiinuLiinu kirjoitti: To Elo 13, 2026 2:23 pm
Joo, näin muistelin, että korjasi: siis dieseliä.
Mietin sitä, et miks ostaa vaan kympillä, tankatakseen autoa, jos sitä kuitenkin tarvitsee kotimatkalle tankata.
Ensisijaisesti jättääkseen Saarasta ns. elonmerkin ja tukeakseen omaa tarinaansa, että Saara lähti kävelemään ja on varmaankin saanut kyydin Vesannolle tai sieltä eteenpäin liftaamalla. Toissijaisesti hyötyäkseen uhristaan vielä viimeisen kerran.
Ei läheskään aina tule ulosteet tai virtsa pihalle, ja autossa olevista hajuista pääsee eroon otsonoinnilla/ionisaattorilla eikä maksa paljon, alle satasen. Moring on varmasti auto miehenä tietoinen noista, vaikka käsittääkseni siinä Audissa on ollu aika vahvat "tuoksut" jo valmiiksi kun kaksi ihmistä on ryypänny ja asunu useamman kuukauden siinä, hygieniasta juurikaan välittämättä, eikä kummallakaan ollu vaihto vaatteita.
Mutta en usko sitä että se olis kahdesti käynny siellä niemessä, eiköhän se olis vaan heittäny sen kortin roskiin tai järveen jos se olis sen taskuun jäänny. Aika vaiva laiskalle miehelle soudella kortin takia useamman kilometrin lenkki.
BillyHill
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja BillyHill »

Doris Watson kirjoitti: To Elo 13, 2026 3:59 pm [quote=Vargas81
Moringia pitäisi kunnolla hiillostaa ja tehdä suorasukaisia kysymyksiä tyyliin veitkö Saaran kuolleena niemeen vai surmasitko siellä?
[/quote]

Eipä niiden konnien ole pakko puhua mitään. Jos käyt niiden hermoille kuulusteltaessa, sanovat korkeintaan "en kommentoi" joka kysymykseen.
LiinuLiinu
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja LiinuLiinu »

BillyHill kirjoitti: To Elo 13, 2026 4:45 pm
Eipä niiden konnien ole pakko puhua mitään. Jos käyt niiden hermoille kuulusteltaessa, sanovat korkeintaan "en kommentoi" joka kysymykseen.
[/quote]

Joo mä luulen, että poliisit osaavat lukea sen verran ihmistä, että miten heitä kannattaa kuulustella jotta edes jotain tietoa saisivat. Jo Saaran mustelimista kyselyt oli miehelle vähän liikaa, kun hoki kuulusteluissa vaan: 'kysy saaralta' tai 'se on Saaran asia, kysy siltä'. Jos häntä olisi alettu kunnolla pommittaa jo kuulusteluissa, niin mies ei olisi varmasti puhunut yhtään mitään.
Barbie
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Barbie »

LeaSommer kirjoitti: To Elo 13, 2026 3:57 pm
S-Pankki otti lähimaksun käyttöön korteissaan vuonna 2014 ensimmäisten suomalaisten pankkien joukossa.

Jos Moring käytti korttia, niin voiko tuon alle 50e summan pinkoodittomuus vaikuttaa asiaan? Voihan se olla, että se tiesi pinkoodin..

HUOM. Vuosi 2019: Lähimaksun enimmäisraja ilman PIN-koodia nousi 25 eurosta 50 euroon huhtikuussa 2019.
Pamppu on vasemmassa kädessä, koska asiakas on aina oikeassa.
Vargas81
Remington Steele

BillyHill kirjoitti: To Elo 13, 2026 4:45 pm
[/quote]
Moring ei ole konna siinä mielessä kuin esim. joku mopokerholainen joka istuu kuulustelut hiljaa läpi.
Mä luulen että helsingin konstaapelit olis saannu sen puhumaan enemmän, se tutkinta siirrettii muistaakseni kuopioo, noi savolaiset on liian lepposta jengiä.
Doris Watson
Neuvoja-Jack

[quote=BillyHill

[/quote]

Moring ei vaikuta " no comment" tyypiltä. Puolustajansa joutuu jatkuvasti hyssyttelemään kun M on pääsemässä vauhtiin ja haluaisi puhua.
Sen verran impulsiivinen ja ärtynyt on Moring että tätä kannattaisi kuulustelijan hyödyntää.
Vaatii paljon psykologista taitoa näiden luonnehäiriöisten kanssa.
Ulrica
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

Mikäs se aikataulu oli millä Moring alkoi korjaamaan Audia reissun jälkeen? Tulkitsinko oikein vai oliko tässä kohti autokorjaajatutulla huonoja muistikuvia syyskuun alun päiväyksistä ja milloin korjasi autoa.

Mulla ei auennut enää etp-tiedoston todisteluosuus -pdf.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Kyllä narsisti voi joskus kehittyä jopa psykopaatiksi. Joku persoonallisuushäiriö Moringilla varmasti on, kun on pönkittänyt egoaan alistamalla päihdeongelmaisia naisia.

Maikkari löysi retken yhteydessä yllätystodistajan.
Silminnäkijä kertoo MTV:lle kohtaamisesta Arvan ja Moringin kanssa – tämä yksityiskohta jäi mieleen

Mika Moringin ja Saara Arvan likainen ja nuhjuinen olemus jäivät silminnäkijän mieleen elokuisen kohtaamisen jälkeen.

Julkaistu 13.08.2026 15:44 (Päivitetty 13.08.2026 16:05)

Vesantolainen silminnäkijä kertoo erikoisesta kohtaamisesta Mika Moringin ja Saara Arvan kanssa.

MTV Uutiset oli torstaina Vesannolla seuraamassa harvinaista oikeuden järjestämää katselmusta ja tapasi vesantolaisen silminnäkijän. Mies kertoo nähneensä Mika Moringin ja Saara Arvan elokuun lopussa 2019 Vesannolla.

Silminnäkijän mukaan Arva ja Moring olivat erään hylätyn talon pihassa autossa. Talon omistaja on silminnäkijän sukulainen.

Silminnäkijä kertoo ajatelleensa ensin tarjota peseytymismahdollisuutta kaksikolle, mutta tulleensa sitten toisiin ajatuksiin.

– Rupesin katsomaan sitä miestä [Moringia], että se ei ollut oikein ystävällisen näköinen, silminnäkijä kertoo MTV Uutisille.

MTV Uutiset ei julkaise silminnäkijän nimeä, mutta hänen henkilöllisyytensä on toimituksen tiedossa. Poliisi ei ole virallisesti kuullut silminnäkijää.

Silminnäkijä kertoo neuvoneensa kaksikolle reitin lähimmälle uimarannalle, jossa he voisivat peseytyä. Kaksikon silmin nähden likaisen ja nuhjuisen olemuksen lisäksi silminnäkijä kertoo ihmetelleensä Moringin autoa.

– Koko auto oli pohjaa myöten täynnä tyhjiä kaljatölkkejä, silminnäkijä kuvailee.

Silminnäkijä kertoo, että kohtaamispaikka sijaitsee vain muutaman kymmenen kilometrin päästä paikasta, josta Saara Arvan ruumiin jäänteet löydettiin huhtikuussa 2024.

Hätkähdyttävä yksityiskohta Moringista

Silminnäkijän mukaan Moring vaikutti uhkaavalta ja Arva sekavalta. Silminnäkijä ei muista, oliko Arvan kasvot mustelmilla kohtaamishetkellä.

Käräjäoikeudessa on aikaisemmin kuultu todistajia, jotka ovat kiinnittäneet huomiota Arvaan, koska nainen näytti niin pahoinpidellyltä.

Eräs hätkähdyttävä yksityiskohta kiinnitti kuitenkin erityisesti silminnäkijän huomion:

– Hän [Moring] oli ilmeisesti se, joka teki päätökset, silminnäkijä kertoo.

Silminnäkijän mukaan hän ei tunnistanut Moringia ja Arvaa elokuussa 2019, mutta sai myöhemmin selville, keitä he olivat, kun hän näki Arvan kasvot uutisissa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sil ... en/9377630

Moring puhui oikeudessa ettei narkkari välittäisi hygieniasta, mutta ukko on itsekin ollut viikkokausia peseytymättä. Ja onko tuollaisiin olosuhteisiin naisen pakottaminen ollut osa alistamista ja nöyryyttämistä? Autossa nukkumista yms.
Vastaa Viestiin