hr45 kirjoitti: La Elo 15, 2026 8:36 pmJos siellä oli väkivallan uhka, olisi pitänyt kutsua lisäjoukkoja. Enkä edes usko tuohon väkivallan uhkaan, videolla miittiporukka vaikutti täysin rauhalliselta, hehän vain kuvasivat. Poliisin tehtävä on turvata ensihoidon työskentely, jos on väkivallan uhka. Tuo loukkaantuneen evakuointi käsiraudoissa takapenkillä päälleajaneen poliisin toimesta ja yksin on yksinkertaisesti niin absurbi juttu, ettei sitä voi käsittää eikä oikeaksi millään selittää. Saman tason juttu kuin joku ajaisi suojatiellä mummon päälle ja löisi raadon peräkonttiin ja ajelisi pois.Smuru kirjoitti: La Elo 15, 2026 8:00 pmJuuri näin. Lisäksi lanssihoitajat eivät tule edes paikalle, siiheb, jos kokevat olonsa uhatuksi. Varsinkaan, kun loukkaantunut itse nousi ojasta ja jutteli. Sehän voi myös olla niin, että häke tai lanssihoitajat ovat itse pyytäneet, että ajais poliisi tyypin kanssa vähän rauhallisempaan paikkaan.... varsinkin kun kuulivat mökän ja uhkailun taistalla.Tulimutkanvuohi kirjoitti: La Elo 15, 2026 6:09 pm
Poliisin ei tarvitse jäädä yksin keskelle vihamielistä väkijoukkoa vain siksi, että paikalla on loukkaantunut henkilö, 1 henkilö joka itse kävelee ja puhuu! paikalle on tulossa ensihoito ja poliisi arvioi oman turvallisuutensa vaarantuvan, etäisyyden ottaminen ja tilanteen rauhoittaminen on nimenomaan ammattimaista toimintaa.
Jokainen meistä kokee uhkan erilaisena. Siellä huudettiin vaikka ja mitä ja joskus johonkin tilanteeseen joutunut hoitaja voi hyvinkin pelkää kymmeniä huutelevia teinejä.