Kukaan normaali-ihminen ei varmasti pysty moista paskaa katsomaan.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a ... a280073c17
Ja toinem on tuo”koomikko” Laura Haimila
Kuvottavaa sakkia
yle siis minun rahoilla palkkaa tämmösiä suomivihaamisen ammattilaisia. Kuten se räppineekeri yebojah.
YLE-vero maksimimäärä on yksityisellä 160€ vuodessa, alle 15 500€/vuosi tuloista ei makseta YLE-veroa ollenkaan.Ahdistusoptimointi kirjoitti: Ke Elo 19, 2026 2:53 pm yle siis minun rahoilla palkkaa tämmösiä suomivihaamisen ammattilaisia. Kuten se räppineekeri yebojah.
Kräki kirjoitti: Ke Elo 19, 2026 2:08 pm Kuka helvetti edes saa päähänsä pyytää mielenterveysongelmaisen natseja jokapaikassa näkevän vassarin viihdeohjelmaan?
Kukaan normaali-ihminen ei varmasti pysty moista paskaa katsomaan.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a ... a280073c17
Ja toinem on tuo”koomikko” Laura Haimilaedellinenkin ohjelma jäi kesken,kun ei nuppi kestänyt alkuunkaan ja piti pussiin hengitellä.
Kuvottavaa sakkia
Juupa juu, paitsi että laivojen ruumat oli typötyhjiä.Ebrahimi on muun muassa juontanut YleX:n Yeboyah, Renaz ja Wekesa -radio-ohjelmaa ja vuonna 2024 päättynyttä Kohupodi-podcastia. Hän on tullut tunnetuksi erityisesti rasisminvastaisesta työstään.
Ebrahimi oli yksi viidestä suomalaisesta, jotka Israel otti laittomasti kiinni kansainvälisillä vesillä lokakuussa 2025. Ebrahimi kertoi Iltalehden Ukkola-ohjelmassa viime syksynä, että silloin hän tunsi ennemmin suurta surua kuin pelkoa. Lisäksi hän kertoi ahdistavista hetkistä, joita hän koki ja näki Israelin kidnappaamana vankina.
– Otettiin myös pois [--] tosi tärkeitä lääkkeitä, että siellä olisi oikeasti voinut henki lähteä, jos olisi pidempään ollut ilman niitä lääkkeitä, hän kertoi Israelin toimista aktivisteja kohtaan.
No paskooko paavi metsään?Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Ke Elo 19, 2026 5:17 pm Valittaa lehdissä että Israeliin suuntautuneella lomamatkalla pahat juutalaiset takavarikoivat mm. lääkkeet. Olivatkohan psyykelääkkeitä?![]()
Solttuetsivä kirjoitti: Ke Elo 19, 2026 4:27 pmYLE-vero maksimimäärä on yksityisellä 160€ vuodessa, alle 15 500€/vuosi tuloista ei makseta YLE-veroa ollenkaan.Ahdistusoptimointi kirjoitti: Ke Elo 19, 2026 2:53 pm yle siis minun rahoilla palkkaa tämmösiä suomivihaamisen ammattilaisia. Kuten se räppineekeri yebojah.
Ei tuollaisilla summilla ketään palkata ja makseta palkkaa.