Anteeksi, mutta kannattaako noita kaikkia tuutata erikseen ja floodata ketju? 10 sivua päivässä.
Nyt soimassa... ( ketju 3 )
- Mietintämyssyttelijä
- Sabrina Duncan
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
∆
Anteeksi, mutta kannattaako noita kaikkia tuutata erikseen ja floodata ketju? 10 sivua päivässä.
"Tilastojen mukaan joka viides ihminen on häiriintynyt. Jos ympärilläsi on neljä ihmistä, jotka vaikuttavat normaaleilta, se ei ole hyvä merkki.”
- Jean-Claude van Damme
- Jean-Claude van Damme
Ensimmäinen hipoo täydellisyyttä, mielestäni...
2-4, tosi hyviä!
SITTEN... Orjallisesti ostin kaikki levyt...
MEH...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Huutaja Jaana
- Sherlock Holmes
m1ckey kirjoitti: To Elo 20, 2026 2:02 am
2-4, tosi hyviä!
MEH...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Ensinnäkin kiva, kun osallistut ketjuun.Kalle-Ville kirjoitti: Ke Elo 19, 2026 11:15 pm Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It For You
https://www.youtube.com/watch?v=Y0pdQU8 ... rt_radio=1
Sultakin on saanut monia muistutuksia hyvistä vanhoista biiseistä (ja uusiakin), kiitti omasta puolestani niistä.
Myssyttelijällä on ihan hyvä pointti tossa aiemmin ja omiinkin kokemuksiini pohjaten voisin vinkata näistä, jos ne sattuisi vaikka kiinnostamaan.
Eli alkaessani itse osallistua tähän ketjuun sain ensinnäkin pyydettyäni neuvon, että mikäli haluaa saada linkkaamiensa videoiden youtuben kuvan kommenttikenttäänsä, pitää käyttää tuota viestikentän ylläolevaa tietokoneen näyttöä esittävää painiketta ja laittaa sen sisään se yt-linkki. Kaikille tää ei tietenkään oo niin tärkeää.
Toiseksi: mäkin olen välillä laitellut useita biisejä eri kommentteina peräkkäin. Laitan välillä vieläkin, mutta suht vähän. Otin aika pian esimerkkiä ketjun kokeneista ja aloin laittaa itsekin useamman biisin samaan kommenttiin aina, kun se vain on mahdollista. Koen sen helpompana tapana itsellenikin.
Pidän myös siitä, että jos hätäisesti vilkaisee jollain ketjulaisella olevan taas kuuntelun ja/tai tutustumisen arvosia biisejä, niin niitä on helpompi muistaa ja löytää siten, että videon kuva on esillä ja useampi biisilinkki on siinä samassa kommentissa.
Kukin tietty tavallaan, mutta tulipahan kirjoitettua.
Ps. Yleinen vinkki kaikille, jos kiinnostaa; Alalla oleva läheiseni vinkkasi myös tietoturvallisuuden näkökulmasta, että niistä youtube-linkeistä kannattaa poistaa se loppu rimpsu — siitä kysymysmerkistä lähtien.
Mikäs tää on, kuulostaa sellaiselta josta oisin voinut pitää nuoresta asti (noi m1ckeynkin ym. kyllä).
Mulle tulee muuten nykyään aina mieleen sinä, Huutaja Jaana, Frank Blackia kuunnellessa.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
*m1ckey kirjoitti: To Elo 20, 2026 2:02 am
2-4, tosi hyviä!
MEH...
Hmmm..?? Smells like a...
...T.E.S.T.O.S.T.E.R.O.N.E.
- T.A.K.E.. T.H.I.S...!! -
*
X X X X X
Mun kommentti näemmä hävisi taivaan tuuliin(?).
Mutta siis tosi kiva nähdä sua, Yrjö!
Mutta siis tosi kiva nähdä sua, Yrjö!
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
*Bird kirjoitti: To Elo 20, 2026 8:58 pm
Mulle tulee muuten nykyään aina mieleen... Huutaja Jaana, Frank Blackia kuunnellessa.Hyvin harvoin, jos koskaan, enää nykyään törmään ihmisiin, jotka siitä tietää.
Hitto... löit mut katuun.!! Mä oon yks niistä, jotka EI tiedä /oo tiennyt tästä, ainakaan muistaakseni. Oon siti sen ikäinen baboon, että pitäis kai kyllä tietää.
Kuittaan siltikin tuoreemmilla jannuilla, jotka ei sit kuitenkaan pysyneet kimpassa. Hajos 2017. Joku ei ehkä dikannut Red Bull'ia.
Niillä oli joku iso soppari sen kanssa. Jotenkin mä rinnastan tollaset R.B.-sopimukset vähän Disney-diileihin, mut anyways, ei ihan shaisse banda.
*
X X X X X
- Mietintämyssyttelijä
- Sabrina Duncan
Australiasta kajahtaa...
"Tilastojen mukaan joka viides ihminen on häiriintynyt. Jos ympärilläsi on neljä ihmistä, jotka vaikuttavat normaaleilta, se ei ole hyvä merkki.”
- Jean-Claude van Damme
- Jean-Claude van Damme
Huutaja Jaana kirjoitti: To Elo 20, 2026 6:21 pmm1ckey kirjoitti: To Elo 20, 2026 2:02 am
2-4, tosi hyviä!
MEH...
-
Huutaja Jaana
- Sherlock Holmes