sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
- rikkalapio
- Adrian Monk
Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!
Joo joo vitun ryssä ihmisten tulee tajuta nämä psykoloogiset operaatiot joita nämä harrastavat joillekkin se tuottaa kyllä vaikeuksia
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
-
Orge Gerwell
- Roger Murtaugh
Vielä jos kerran rypistät aivonystyröitä, niin saattaa sytyttää. Tai sitten ei.rikkalapio kirjoitti: Su Elo 23, 2026 12:04 am
Pointtisi oli että et nyt tiedä kuka on P Toveri ymmärränEi vittu
![]()
![]()
![]()
Viimeksi muokannut Orge Gerwell, Su Elo 23, 2026 1:35 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- rikkalapio
- Adrian Monk
Yritä eesOrge Gerwell kirjoitti: Su Elo 23, 2026 1:32 amVielä jos kerran yrität, niin saattaa sytyttää. Tai sitten ei.rikkalapio kirjoitti: Su Elo 23, 2026 12:04 am
Pointtisi oli että et nyt tiedä kuka on P Toveri ymmärränEi vittu
![]()
![]()
![]()
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Kovasti vänkäsi vastaan ettei ole sikakoira ja nyt sen parikin kertaa myöntänyt olevansa. 
- rikkalapio
- Adrian Monk
Kas värisuora koossa 
Kuka on myöntänyt ja mitä ja missä ?
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
Siinäpä sulle pähkinä purtavaksi.rikkalapio kirjoitti: Su Elo 23, 2026 1:40 am Kas värisuora koossa
- rikkalapio
- Adrian Monk
No sitähän minäkin
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
rikkalapio kirjoitti: La Elo 22, 2026 9:24 pm No ei mennyt tunteisiin kyllä mutta kuten kerrottu niin on aika idiootttimaista tänne noita Arin kirjoituksia lähetellä minun kirjoittamina joten edelleenkin voisitko postata niitä sinne minne ne kuuluvat.
Kun lähes 100 000 Suomessa asuvaa Venäjän kansalaista joutuu elämään jatkuvassa varovaisuuden tilassa, kyse ei ole enää vain yksilöiden tragediasta.
Suomessa on n. 33000 Venäjän kansalaista ja n. 42000 sellaista joilla on Suomen ja Venäjän kaksoiskansalaisuus, niin mistä sikakoira repii ne "lähes 100000 Suomessa asuvaa Venäjän kansalaista"? Loput 25000 on sikakoiran tapaisten maanpettureiden piilottelemia laittomasti maassa olevia terroristeja?
Suomessa on n. 33000 Venäjän kansalaista ja n. 42000 sellaista joilla on Suomen ja Venäjän kaksoiskansalaisuus, niin mistä sikakoira repii ne "lähes 100000 Suomessa asuvaa Venäjän kansalaista"? Loput 25000 on sikakoiran tapaisten maanpettureiden piilottelemia laittomasti maassa olevia terroristeja?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
-
De Klepperman
- Harjunpää
No tuohan on vain venäläinen tapa käsitellä lukuja. ns. "Gogolin kuolleet sielut".Rescuer kirjoitti: Su Elo 23, 2026 7:51 am Kun lähes 100 000 Suomessa asuvaa Venäjän kansalaista joutuu elämään jatkuvassa varovaisuuden tilassa, kyse ei ole enää vain yksilöiden tragediasta.
-
De Klepperman
- Harjunpää
Yleistä tietoa, tuttuja virkamiehiä ja viranhaltijoita. Aria pidetään paikallisena kylähulluna ja huonona vitsinä...rikkalapio kirjoitti: Su Elo 23, 2026 12:52 amDe Klepperman kirjoitti: Su Elo 23, 2026 12:28 am Aikoinaan tämä oman elämänsä sankari selitti, että on olemassa "murhapooli", joka suunnittelee hänen murhaamistaan.
M. eräässä oikeudenistunnossa tyttömäisesti kirkuen kuulemma todisteli, että vastapuolen todistaja kuuluvat tuohon niinkutsuttuun "murhapooliin". Lisäksi hän väitti, että eräs todistaja on palkannut joukon "hahkatakkisia" miehiä seuraamaan häntä 24 tuntia vuorokaudessa ja tämän vuoksi hän tarvii poliisin suojelua. Sen saman poliisi, joka aina vainoaa häntä.
Anyway, tuota murhasuunnitelmaa on hiottu kuulemma jo yli 12 vuotta, että kuinkahan hyvä operaatio siitä tuleekaan, kun noin kauan jo suunnitellaan?
Tunnut tietävän aika paljon Arin elämästä ettei nyt olisi kyse jostain pinttymästä ? Apua on saatavissa![]()
Jopa naapuritkin ovat kertoneet "kissojen kiusaajasta" ja "huutavasta öykkömöykkääjästä", joka häiritsee naapureiden rauhaa.
Toki myös netistä löytyy herrasta materiaalia ja ihan jopa hänen itse tuottamaan.
Pinttymä ?
Ei, varoituksen sanan muille, jotta osaavat pysyä erossa tuosta keppostelijasta jonka loppusijoituspaikan tulisi olla suljettu mielisairaala. Niin paljon pahaa ja murhetta hän on aiheuttanut elämänsä aikana muille ihmisille, että se on jo sankariteko tuoda hänen edesottamuksiaan julkisuuteen. Tässä maassa ei myöskään maanpettureita kaivata.
No rauha palannee hetkiseksi, jos nuo oikeudessa vaaditut ehdottomat vankeustuomiot täyttyvät.
Tätähän sää kysyit, Ari?
Mitenkäs se nyt noin lipsahti, eli sikakoiran kirjoituksiksi väitetyt onkin rikkalapion mielestä hänen kirjoittamiksi väitettyjäbumi kirjoitti: Su Elo 23, 2026 2:08 amrikkalapio kirjoitti: La Elo 22, 2026 9:24 pm No ei mennyt tunteisiin kyllä mutta kuten kerrottu niin on aika idiootttimaista tänne noita Arin kirjoituksia lähetellä minun kirjoittamina joten edelleenkin voisitko postata niitä sinne minne ne kuuluvat.![]()
- rikkalapio
- Adrian Monk
Mikä lipsahti, herra /rouva DeKlepperman väittää kirjoituksia minun kirjoituksiksi vaikka hänelle on toistuvasti kerrottu että näin ei oledamfin kirjoitti: Su Elo 23, 2026 9:55 amMitenkäs se nyt noin lipsahti, eli sikakoiran kirjoituksiksi väitetyt onkin rikkalapion mielestä hänen kirjoittamiksi väitettyjäbumi kirjoitti: Su Elo 23, 2026 2:08 amrikkalapio kirjoitti: La Elo 22, 2026 9:24 pm No ei mennyt tunteisiin kyllä mutta kuten kerrottu niin on aika idiootttimaista tänne noita Arin kirjoituksia lähetellä minun kirjoittamina joten edelleenkin voisitko postata niitä sinne minne ne kuuluvat.![]()
![]()
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
-
De Klepperman
- Harjunpää
"Mikä lipsahti, herra /rouva DeKlepperman väittää kirjoituksia minun kirjoituksiksi vaikka hänelle on toistuvasti kerrottu että näin ei ole
"
Ostaisitko Sikakoira/Rikkalapio/AS:ltä käytetyn auton?
Minä en
Ostaisitko Sikakoira/Rikkalapio/AS:ltä käytetyn auton?
Minä en
-
De Klepperman
- Harjunpää
Päättelyn jätän lukijoille:
"R xx/yyyy, laiton uhkaus, kavallus, vahingonteko, petos – xxxxxx uhannut mm. kirveellä ja vasaralla vaimoaan sekä esittänyt useita eri tappotuomioita vaimolleen, 37.755 mk (n. 6153 €) edestä varastettua ja kavallettua ex- puolison omaisuutta tuomittiin xx :n korvattavaksi, xx erehdyttänyt petoksella antikvariaatin omistajaa saadakseen itselleen oikeudetonta taloudellista hyötyä (xxxx yyyyy myi lastensa äidiltä varastamansa, äidin ja lasten tavarat edelleen)
Tuomion perusteluista: ”Xxxx oli sanonut vaimolleen mm.: ”lähdet täältä ruumisarkussa”, 18.11.1999 xxxx uhkasi tartuttaa vaimoonsa ja lastensa äitiin AIDS :in, ruiskulla ja neulalla, mihin xxxx oli vetänyt OMAA vertaan, rangaistus: 30 päivää vankeutta ehdollisena".
"R xx/yyyy, törkeä varkaus – murtosarja omakoti-taloihin (3 eri kertaa) anastustarkoituksessa, sekä 2 kertaa liuskekiviä ym. irtainta omaisuutta varastettu eri omakoti-taloista v. 1993, X:lle rangaistus: 5 kk ehdollinen vankeustuomio"
"R xx/yyyy, törkeä varkaus – 608 kg kuparia Ratahallinnon lavalta Leppävaarassa, korvausvaatimus hyvit. 6809 mk – X:lle rangaistus: 60 päivää ehdotonta vankeutta - muutettu 60 tunniksi yhdyskuntapalvelua "
"R xx/yyyy, pahoinpitely, varkaus – X pahoinpiteli naishenkilön ja varasti sen jälkeen mm. oman lapsensa rattaat ym. irtaimistoa naisen ja lapsen kodista, jotka myi edelleen saadakseen itselleen käteistä rahaa – rangaistus: 30 päiväsakkoa"
Tämäkin on varsin hauska episodi:
"2000-luvun alussa X tulosti hänen henkilökohtaisia asioitaan hoitaneiden sosiaalityöntekijöiden,Espoon käräjäoikeuden jäsenten
ja Länsi-Uudenmaan poliisien kuvia ja kiinnitti ne autonsa kylkiin varustettuna nimityksillä: "viranomaisrikollinen",ym . X
seisotti usein autoaan em. "julistein" varustettuna kaikkialla Espoon ja Helsingin keskustassa, automarkettien parkkipaikoilla ja lisäksi jakoi em. "julisteita" julkisuudessa.
Vilkas lapsi ja reipas nuorukainen tuo X, sekä kekseliäskin vielä.
"R xx/yyyy, laiton uhkaus, kavallus, vahingonteko, petos – xxxxxx uhannut mm. kirveellä ja vasaralla vaimoaan sekä esittänyt useita eri tappotuomioita vaimolleen, 37.755 mk (n. 6153 €) edestä varastettua ja kavallettua ex- puolison omaisuutta tuomittiin xx :n korvattavaksi, xx erehdyttänyt petoksella antikvariaatin omistajaa saadakseen itselleen oikeudetonta taloudellista hyötyä (xxxx yyyyy myi lastensa äidiltä varastamansa, äidin ja lasten tavarat edelleen)
Tuomion perusteluista: ”Xxxx oli sanonut vaimolleen mm.: ”lähdet täältä ruumisarkussa”, 18.11.1999 xxxx uhkasi tartuttaa vaimoonsa ja lastensa äitiin AIDS :in, ruiskulla ja neulalla, mihin xxxx oli vetänyt OMAA vertaan, rangaistus: 30 päivää vankeutta ehdollisena".
"R xx/yyyy, törkeä varkaus – murtosarja omakoti-taloihin (3 eri kertaa) anastustarkoituksessa, sekä 2 kertaa liuskekiviä ym. irtainta omaisuutta varastettu eri omakoti-taloista v. 1993, X:lle rangaistus: 5 kk ehdollinen vankeustuomio"
"R xx/yyyy, törkeä varkaus – 608 kg kuparia Ratahallinnon lavalta Leppävaarassa, korvausvaatimus hyvit. 6809 mk – X:lle rangaistus: 60 päivää ehdotonta vankeutta - muutettu 60 tunniksi yhdyskuntapalvelua "
"R xx/yyyy, pahoinpitely, varkaus – X pahoinpiteli naishenkilön ja varasti sen jälkeen mm. oman lapsensa rattaat ym. irtaimistoa naisen ja lapsen kodista, jotka myi edelleen saadakseen itselleen käteistä rahaa – rangaistus: 30 päiväsakkoa"
Tämäkin on varsin hauska episodi:
"2000-luvun alussa X tulosti hänen henkilökohtaisia asioitaan hoitaneiden sosiaalityöntekijöiden,Espoon käräjäoikeuden jäsenten
ja Länsi-Uudenmaan poliisien kuvia ja kiinnitti ne autonsa kylkiin varustettuna nimityksillä: "viranomaisrikollinen",ym . X
seisotti usein autoaan em. "julistein" varustettuna kaikkialla Espoon ja Helsingin keskustassa, automarkettien parkkipaikoilla ja lisäksi jakoi em. "julisteita" julkisuudessa.
Vilkas lapsi ja reipas nuorukainen tuo X, sekä kekseliäskin vielä.