Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
6EQUJ5 / 15.8.1977
“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
- LexVeritas
- Frank Columbo
Sama vanha skene mutta remiksattuna.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ruosteisen Corollan väljän takaluukun rämistin:
Nuphory - Deeper Rally
Nuphory - Deeper Rally
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
- LexVeritas
- Frank Columbo
Vuoden 1979 Britannian listaykkösalbumilta The Pleasure Principle kappale M.E., joka kertoo viimeisen tekoälyn/robotin tunnelmista vähän ennen sen virtalähteen lopullista tyhjentymistä. Ihmiskunta on tuolloin jo tuhoutunut.
Numan oli aikaansa huomattavan paljon edellä, sillä tämä kuulostaa edelleen jokseenkin futuristiselta mutta tavallaan myös ajankohtaiselta. Vuonna 1979 moni brittiteini kuulemma oikeasti uskoi Numanin saapuneen tulevaisuudesta. Tämä oli siihen aikaan täysin uniikkia, ja on sitä itse asiassa vieläkin.
Numan oli aikaansa huomattavan paljon edellä, sillä tämä kuulostaa edelleen jokseenkin futuristiselta mutta tavallaan myös ajankohtaiselta. Vuonna 1979 moni brittiteini kuulemma oikeasti uskoi Numanin saapuneen tulevaisuudesta. Tämä oli siihen aikaan täysin uniikkia, ja on sitä itse asiassa vieläkin.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
-
Schimanski
- Jessica Fletcher
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Elo 23, 2026 6:20 pm
Smäkkiä ei täällä näemmä liikaa veivata. Olenko ehkä vain väärässä?
Onko bändi unohdettu historian hämärään, vai oliko niin paska, ettei ketään oikeastaan kiinnosta...?
Ei ehkä liikaa veivata, mutta kyllä minä olen aina välillä veivannut ja mikäs siinä on veivaillessa kun bändi oli hieno ja biisit vielä hienompia.
Tällä orkesterilla olisi ollut eväät vaikka mihinkä jos olisivat tehneet oikeita peliliikkeitä oikeaan aikaan. Eivät tehneet, mutta ei bändiä ole unohdettu. Ei ole unohtanut Helsinki, mutta ei myöskään USA:n länsirannikko.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000005276690.html
-
Tulimutkanvuohi
- Lauri Hanhivaara
The world is full of people who are ready to tell you how you should live, even though they don't know how to live themselves.
- Bukowski
- Bukowski
-
Tulimutkanvuohi
- Lauri Hanhivaara
The world is full of people who are ready to tell you how you should live, even though they don't know how to live themselves.
- Bukowski
- Bukowski
-
Schimanski
- Jessica Fletcher
Tääkin on varsin hyvä.Virdon kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 3:41 pm Ruosteisen Corollan väljän takaluukun rämistin:
Nuphory - Deeper Rally
Ei nyt mee samaan, mutta omassa päässä on tänään soinut tää:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Ei ominta musiikkiani, mutta sanat pysäytti.
Jos lyöt vielä kerran, niin minä tapan sut
Ja isken jollain millä sinäkin oot mua hakannut
Mä astun harhaan taivaan tieltä jonnekin pimeään
Mut viedään sinne missä ei ees tarvitse nimeään
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Vaikuttaa hyvältä.
Schimanski kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 12:19 pmYrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Elo 23, 2026 6:20 pm
Smäkkiä ei täällä näemmä liikaa veivata. Olenko ehkä vain väärässä?
Onko bändi unohdettu historian hämärään, vai oliko niin paska, ettei ketään oikeastaan kiinnosta...?
Ei ehkä liikaa veivata, mutta kyllä minä olen aina välillä veivannut ja mikäs siinä on veivaillessa kun bändi oli hieno ja biisit vielä hienompia.
Tällä orkesterilla olisi ollut eväät vaikka mihinkä jos olisivat tehneet oikeita peliliikkeitä oikeaan aikaan. Eivät tehneet, mutta ei bändiä ole unohdettu. Ei ole unohtanut Helsinki, mutta ei myöskään USA:n länsirannikko.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000005276690.html
Nirvanakin coveroi Smackia.
Clauden viimeiset äänitykset Fellow Reptiles - Yours Truly EP:llä 1996.
(Tämän olen taitanut pistää aiemminkin)
Jesus Jones meets Boards of Canada
6EQUJ5 / 15.8.1977
― Frank Zappa
― Frank Zappa