Mies raiskattiin Härmän Häjyn vessassa 03/2025
Re: Mies raiskattiin Härmän Häjyn vessassa 03/2025
En vittu tiiä, mutta tuossa baarissa tapahtuu helvetisti kaikenlaista. Millon mannet pitää ampumaratana, millon stagaa imetään väkisin vessassa, millon mitäkin.
"Don't do the crime if you can't do the time"
Kolmentonnin korvaus. Kannatti antaa lipaista.
Mixi ovi oli auki? Ihan ize se on halunnut munaa.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Homo mikä homo, toivottavasti hänelle saadaan porttikielto kaikkiin ravintoloihin, koska auta armias jos siinä olisi ollut ihan vaan poika....SatuSetä kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 11:29 am https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4538 ... 9cde970f68
Loput linkistä. Mielenkiintoinen tapahtumakulku...21-vuotias mies raiskasi toisen miehen Härmän Häjyn vessakopissa Seinäjoella.
Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeus on juuri tuominnut miehen vuodeksi ja kahdeksi kuukaudeksi ehdolliseen vankeusrangaistukseen.
Rikos tapahtui maaliskuussa 2025.
Mies istui vessanpöntöllä uhrin tullessa lukitsemattomaan koppiin tarpeilleen. Uhri otti sukuelimensä esille, jolloin mies otti sen suuhunsa.
...
Parikymppinen mies kiisti syyllistyneensä raiskaukseen. Hänen mukaansa ”se oli vain tapahtunut” ja ”kumpikin oli sataprosenttisesti mukana”.
Käräjäoikeus uskoi ennemmin uhria, joka kertoi pelästyneensä ja menneensä šokkiin.
...
Homo mikä homo, toivottavasti hänelle saadaan porttikielto kaikkiin ravintoloihin, koska auta armias jos siinä olisi ollut ihan vaan poika....SatuSetä kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 11:29 am https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4538 ... 9cde970f68
Loput linkistä. Mielenkiintoinen tapahtumakulku...21-vuotias mies raiskasi toisen miehen Härmän Häjyn vessakopissa Seinäjoella.
Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeus on juuri tuominnut miehen vuodeksi ja kahdeksi kuukaudeksi ehdolliseen vankeusrangaistukseen.
Rikos tapahtui maaliskuussa 2025.
Mies istui vessanpöntöllä uhrin tullessa lukitsemattomaan koppiin tarpeilleen. Uhri otti sukuelimensä esille, jolloin mies otti sen suuhunsa.
...
Parikymppinen mies kiisti syyllistyneensä raiskaukseen. Hänen mukaansa ”se oli vain tapahtunut” ja ”kumpikin oli sataprosenttisesti mukana”.
Käräjäoikeus uskoi ennemmin uhria, joka kertoi pelästyneensä ja menneensä šokkiin.
...
-
PaikallaCosmic_cowboy
- Remington Steele
En ole homo, mutta kolme tonnia on aina kolme tonnia.
-
Keplotteleva konna
- Ainesta Watsoniksi
Kai homokin voi olla huora.Cosmic_cowboy kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 3:18 pm En ole homo, mutta kolme tonnia on aina kolme tonnia.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Mä oon monta kertaa lukenut ton "uutisen"jo, mutta vieläkään en käsitä.... Johtuukohan siitä, että olen nainen 
- kerpeikkari
- Neuvoja-Jack
Tyyppi istuu jostaki syystä pöntöllä vessassa ovi lukitsematta, toinen tyyppi tulee ja avaa sen. Silloin istuja avaa pöksyt ja vetäsee lerssin esiin ja oven avaaja ottaa tällöin istuvan peeniksen suuhunsa. Kaiketi.Smuru kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:26 pm Mä oon monta kertaa lukenut ton "uutisen"jo, mutta vieläkään en käsitä.... Johtuukohan siitä, että olen nainen![]()
Minä ensin käsitin, että se pöntöllä istuva on ollut uhri, senhän on hankalampi poistua siitä. Sitten joku tullut sinne koppiin, vaikka ollut varattu? Ehkä niissä ei ole lukkoja. On kyllä tosi omituinen juttu.
-
Keplotteleva konna
- Ainesta Watsoniksi
Ainakin aloitusviestin tekstin mukaan uhri on se vessaan tullut ja munansa esille kaivanut.kerpeikkari kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:31 pmTyyppi istuu jostaki syystä pöntöllä vessassa ovi lukitsematta, toinen tyyppi tulee ja avaa sen. Silloin istuja avaa pöksyt ja vetäsee lerssin esiin ja oven avaaja ottaa tällöin istuvan peeniksen suuhunsa. Kaiketi.Smuru kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:26 pm Mä oon monta kertaa lukenut ton "uutisen"jo, mutta vieläkään en käsitä.... Johtuukohan siitä, että olen nainen![]()
- kerpeikkari
- Neuvoja-Jack
Jaa kappas sehän meniki niin päin. Outo homma siltikki.Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:37 pmAinakin aloitusviestin tekstin mukaan uhri on se vessaan tullut ja munansa esille kaivanut.kerpeikkari kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:31 pmTyyppi istuu jostaki syystä pöntöllä vessassa ovi lukitsematta, toinen tyyppi tulee ja avaa sen. Silloin istuja avaa pöksyt ja vetäsee lerssin esiin ja oven avaaja ottaa tällöin istuvan peeniksen suuhunsa. Kaiketi.Smuru kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:26 pm Mä oon monta kertaa lukenut ton "uutisen"jo, mutta vieläkään en käsitä.... Johtuukohan siitä, että olen nainen![]()
-
Keplotteleva konna
- Ainesta Watsoniksi
Niin päin mielestäni vielä oudompi. Siksi kysyinkin, että mitenhän menisi, jos pöntöllä olisi istunut nainen ja joku olisi tullut koppiin ja muna olisi löytynyt naisen suusta. Olisiko ollut edelleen sama uhri?kerpeikkari kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:52 pmJaa kappas sehän meniki niin päin. Outo homma siltikki.Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:37 pmAinakin aloitusviestin tekstin mukaan uhri on se vessaan tullut ja munansa esille kaivanut.kerpeikkari kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:31 pm
Tyyppi istuu jostaki syystä pöntöllä vessassa ovi lukitsematta, toinen tyyppi tulee ja avaa sen. Silloin istuja avaa pöksyt ja vetäsee lerssin esiin ja oven avaaja ottaa tällöin istuvan peeniksen suuhunsa. Kaiketi.
Ei johdu, mie oon mies enkä käsitä minäkään.Smuru kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:26 pm Mä oon monta kertaa lukenut ton "uutisen"jo, mutta vieläkään en käsitä.... Johtuukohan siitä, että olen nainen![]()
Ensinnäkin, millainen helvetin vessakoppi on kyseessä? Yleensä kopissa on vain pönttö, mihin tuo ns. uhri meinasi kusta, istujan suuhun vai?
Toisekseen, jos toinen istui koko ajan, se ns. uhrihan on vienyt sen kullinsa ihan naaman eteen, miten sen muuten "ottaa suuhunsa"?
Enemmän raiskaaja tuo koppiin rynnännyt tyyppi on kuin se tuomittu, tuon kertomuksen perusteella.
-
Keplotteleva konna
- Ainesta Watsoniksi
Jos mennyt noin kuinka uutisoitu, niin ei kai tuota selitä kuin helvetillinen jurritila. Koppi auki, niin ei ole jurrissa tajunnut, että siellähän istuu jo joku. Katse alhaalle keskittynyt avaamaan housujaan ja kaivanut vehkeen esiin, jolloin pöntöllä istuja on iskenyt. Mikä muu yhtälö tuossa olisi voinut olla?BillyHill kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 5:03 pmEi johdu, mie oon mies enkä käsitä minäkään.Smuru kirjoitti: Ma Elo 24, 2026 4:26 pm Mä oon monta kertaa lukenut ton "uutisen"jo, mutta vieläkään en käsitä.... Johtuukohan siitä, että olen nainen![]()
Ensinnäkin, millainen helvetin vessakoppi on kyseessä? Yleensä kopissa on vain pönttö, mihin tuo ns. uhri meinasi kusta, istujan suuhun vai?
Toisekseen, jos toinen istui koko ajan, se ns. uhrihan on vienyt sen kullinsa ihan naaman eteen, miten sen muuten "ottaa suuhunsa"?
Enemmän raiskaaja tuo koppiin rynnännyt tyyppi on kuin se tuomittu, tuon kertomuksen perusteella.