Superpesis-pelaaja Kasperi Kaksonen kärähti amfetamiinin käyttörikoksesta - ottaa nyt itse kantaa tapahtuneeseen, 2026
Superpesis-pelaaja Kasperi Kaksonen kärähti amfetamiinin käyttörikoksesta - ottaa nyt itse kantaa tapahtuneeseen, 2026
Superpesispelaaja Kasperi Kaksonen, 23, on ottanut kantaa tiistaina julkisuuteen nousseeseen huumausaineen käyttörikokseensa.
Kiteen Pallo tiedotti tiistaina, että Kaksonen jää välittömästi sivuun joukkueen ja seuran toiminnasta. Taustalla on syksyllä 2024 Joensuussa tapahtunut huumausaineen käyttörikos, josta hänelle on määrätty sakkorangaistus.
Itä-Suomen Syyttäjälaitoksen rangaistusmääräyksen mukaan Kaksosella oli elokuussa 2024 hallussaan vähäinen määrä amfetamiinia omaa käyttöä varten. Huumausaine oli piilotettu tyhjään Mynthon-askiin.
Kaksonen julkaisi keskiviikkona Instagram-tilillään anteeksipyynnön, jossa hän kertoo katuvansa tapahtunutta.
– Kyseinen tapahtuma hävettää ja kaduttaa todella paljon. Olen käynyt asiaa silloin ammattilaisen kanssa läpi, eikä kyseessä ole huumeongelma, vaan yksittäinen todella tyhmä hairahdus.
– Olen vilpittömästi pahoillani kaikille, joita asia koskee. Vaikka taipaleeni Kiteen Pallossa tulee tällä erää todella ikävällä tavalla päätökseen, haluan kiittää koko Kiteen Pallon yhteisöä näistä kaikista vuosista. Iso kaipuu jää, Kaksonen kirjoitti.
Kaksosen nykyinen sopimus Kiteen Pallon kanssa päättyy syksyyn 2026, mutta jo aiemmin oli tiedossa, että hän siirtyy muualle ensi kaudeksi. Seura kertoi tiedotteessaan, ettei se kuitenkaan sulje pois mahdollisuutta, että Kaksonen voisi tulevaisuudessa vielä palata edustamaan seuraa.
Kaksonen on pelannut Superpesiksessä seitsemän kauden ajan.
https://www.iltalehti.fi/pesapallo/a/52 ... 8b25be327b
Kiteen Pallo tiedotti tiistaina, että Kaksonen jää välittömästi sivuun joukkueen ja seuran toiminnasta. Taustalla on syksyllä 2024 Joensuussa tapahtunut huumausaineen käyttörikos, josta hänelle on määrätty sakkorangaistus.
Itä-Suomen Syyttäjälaitoksen rangaistusmääräyksen mukaan Kaksosella oli elokuussa 2024 hallussaan vähäinen määrä amfetamiinia omaa käyttöä varten. Huumausaine oli piilotettu tyhjään Mynthon-askiin.
Kaksonen julkaisi keskiviikkona Instagram-tilillään anteeksipyynnön, jossa hän kertoo katuvansa tapahtunutta.
– Kyseinen tapahtuma hävettää ja kaduttaa todella paljon. Olen käynyt asiaa silloin ammattilaisen kanssa läpi, eikä kyseessä ole huumeongelma, vaan yksittäinen todella tyhmä hairahdus.
– Olen vilpittömästi pahoillani kaikille, joita asia koskee. Vaikka taipaleeni Kiteen Pallossa tulee tällä erää todella ikävällä tavalla päätökseen, haluan kiittää koko Kiteen Pallon yhteisöä näistä kaikista vuosista. Iso kaipuu jää, Kaksonen kirjoitti.
Kaksosen nykyinen sopimus Kiteen Pallon kanssa päättyy syksyyn 2026, mutta jo aiemmin oli tiedossa, että hän siirtyy muualle ensi kaudeksi. Seura kertoi tiedotteessaan, ettei se kuitenkaan sulje pois mahdollisuutta, että Kaksonen voisi tulevaisuudessa vielä palata edustamaan seuraa.
Kaksonen on pelannut Superpesiksessä seitsemän kauden ajan.
https://www.iltalehti.fi/pesapallo/a/52 ... 8b25be327b
Kuudenikäinen: https://lyrics.lyricfind.com/lyrics/kat ... denikainen
-
Keplotteleva konna
- Ainesta Watsoniksi
Re: Superpesis-pelaaja Kasperi Kaksonen kärähti amfetamiinin käyttörikoksesta - ottaa nyt itse kantaa tapahtuneeseen, 20
Nää urheilijat ja muut julkkikset ovat kyllä käsittämättömän huono-onnista porukkaa. Aina käryävät heti ensimmäisellä kokeilukerralla.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
-
Huutaja Jaana
- Sherlock Holmes
Re: Superpesis-pelaaja Kasperi Kaksonen kärähti amfetamiinin käyttörikoksesta - ottaa nyt itse kantaa tapahtuneeseen, 20
No, tämä.Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:33 pm Nää urheilijat ja muut julkkikset ovat kyllä käsittämättömän huono-onnista porukkaa. Aina käryävät heti ensimmäisellä kokeilukerralla.
Ota huomioon miten paljon urheilijoita seurataan.Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:33 pm Nää urheilijat ja muut julkkikset ovat kyllä käsittämättömän huono-onnista porukkaa. Aina käryävät heti ensimmäisellä kokeilukerralla.
-
Keplotteleva konna
- Ainesta Watsoniksi
Jep. Tämäkään heppu ei saanut varmaan missään liikkua niin, ettei joku paparazzi olisi ollut kintereillä.Hatutus kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:46 pmOta huomioon miten paljon urheilijoita seurataan.Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:33 pm Nää urheilijat ja muut julkkikset ovat kyllä käsittämättömän huono-onnista porukkaa. Aina käryävät heti ensimmäisellä kokeilukerralla.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Näyttää olevan... Kuinka moni myymälävaras kärähtää ensimmäisellä kerralla? Kai niitäkin on, mutta varmaan promille, tai rattijuoppo jos pysyy tiellä? Sama näissä pössyttelijöissä, kai se on pakko sanoa noin, mutta varmasti rinki on ollut koossa jo vuosia.Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:33 pm Nää urheilijat ja muut julkkikset ovat kyllä käsittämättömän huono-onnista porukkaa. Aina käryävät heti ensimmäisellä kokeilukerralla.
Nyt oli hyväKeplotteleva konna kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:56 pmJep. Tämäkään heppu ei saanut varmaan missään liikkua niin, ettei joku paparazzi olisi ollut kintereillä.Hatutus kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:46 pmOta huomioon miten paljon urheilijoita seurataan.Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:33 pm Nää urheilijat ja muut julkkikset ovat kyllä käsittämättömän huono-onnista porukkaa. Aina käryävät heti ensimmäisellä kokeilukerralla.
-
Oulun_Kungas
- Rico Tubbs
Ammattilainen.Suomen Syyttäjälaitoksen rangaistusmääräyksen mukaan Kaksosella oli elokuussa 2024 hallussaan amfetamiinia omaa käyttöä varten. Huumausaine oli piilotettu tyhjään Mynthon-askiin.
Juuri näin. Jos pesäpallo katsotaan huippu-urheiluksi, niin silloin runkkaamisenkin täytyy olla rakastelua.Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:56 pm Jep. Tämäkään heppu ei saanut varmaan missään liikkua niin, ettei joku paparazzi olisi ollut kintereillä.
Aivan.Esa Gee kirjoitti: To Elo 06, 2026 10:36 pmJuuri näin. Jos pesäpallo katsotaan huippu-urheiluksi, niin silloin runkkaamisenkin täytyy olla rakastelua.Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Elo 05, 2026 10:56 pm Jep. Tämäkään heppu ei saanut varmaan missään liikkua niin, ettei joku paparazzi olisi ollut kintereillä.
Pesäpallo lienee so last season
Nile Jarvis kirjoitti: To Elo 20, 2026 7:25 pm
En. En elä Vanhan testamentin lakien mukaan. Oletko sinä?
-
Transitkuski
- Armas Tammelin
Tälä vitun spetellä ei riitä vauhti perkele lisää vauhtia vauhdilllla
Pesistä yritetty nostaa suurten joukkoon lisäämällä etuliitteeksi ”Super”
ttu mitä maalaistolloilua.