Minä olen käsittänyt niin, että se rekkamies/bussikuski linja perustuisi siihen, että Eevi Peltonen on kertonut jollekin ystävälleen tutustuneensa sen ajan tinderissä eli treffipuhelimessa ison ajoneuvon kuljettajaan ja löytöpaikan lähellä on rekkaparkki tms.
Sehän taisi olla Jalo-Eetu, joka kerran raiskasi teini tytön. Lopuksi sitten vielä ehdotti treffejä samaan paikkaan toiselle päivälle. Niille treffeille tulikin sitten tytön sijasta poliisi ja laittoi renkaat ranteisiin tälle jalolle ritarille.
J-E taisi olla syntynyt 1944. Sen puolesta voisi ollakin ihan mahdollista, että hän olisi sopinut treffit itseään noin 6 vuotta vanhemman Peltosen kanssa. Hänen seksuaali- ja henkirikoksen tunnetut uhrithan taisivat olla ainakin pääosin paljon häntä itseään paljon nuorempia. Tosin voihan niitä uhreja olla aivan hyvin laajallakin ikäskaalalla.
Ihan kiinnostava nimi tässä yhteydessä, mutta onko meillä edes tiedossa sitä, että Seppänen olisi vaikuttanut vuoden 1991 aikaan Helsingin seudulla?
Päivämäärän vapautumiselle 12.6 1995 antoi minulle chatgpt, joka oli sen jostain asiakirjasta saanut. En sitten tiedä, että onko se oikein vai onko laskettu jostain tuomiopäivästä osaamatta huomioida, että tuomiosta istutaankin vain puolet. Pitää varmaan kysellä vielä lisää asiasta, että mihin lähteeseen se tieto vapautumispäivämäärästä perustuu.
Eevi Peltonen (Helsinki/Töölö/Rajasaari, 1991)
- LexVeritas
- Frank Columbo
Re: Eevi Peltonen (Helsinki/Töölö/Rajasaari, 1991)
Tekoäly on (toistaiseksi) miltei aina vähintään jossain määrin väärässä. Seppäsellä ei käsittääkseni ollut aiempia vankeustuomioita.
Nyt jo palstalta poistetun (?) Murhainfon oman artikkelin mukaan Seppänen vapautui vankilasta 1980-luvun lopulla.
Mm. uhrien ikään liittyen vanhaa spekulointiani:
Nyt jo palstalta poistetun (?) Murhainfon oman artikkelin mukaan Seppänen vapautui vankilasta 1980-luvun lopulla.
Mm. uhrien ikään liittyen vanhaa spekulointiani:
LexVeritas kirjoitti: Pe Joulu 23, 2022 10:20 pm Ajatusleikin tuloksena tähän saadaan epäillyksi mm. Jalo Seppänen, joka sopii ainakin kuristamisen ja ammattinsa puolesta (Peltosen väitetään tutustuneen linja-autonkuljettajaan).
Spekua:
Peltonen tutustui Seppäseen senssilinjalla ja esitti paljon nuorempaa kuin oli. Treffeillä tosiasiain selvitessä (Peltosen raflaavasta pukeutumistyylistäkin huolimatta) Seppäsen pettymys purkautui tappona. Uhrin jättäminen poseerausasentoon on (mahdollisesti) myös perverssiä veetuilua poliisille.
Tulisi selvittää, oliko Seppänen tuolloin lomilla. (Koska mahtoi vapautua?)
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
"Päivämäärän vapautumiselle 12.6 1995 antoi minulle chatgpt, joka oli sen jostain asiakirjasta saanut." Ei välttämättä ole "saanut" sitä yhtään mistään, vaan kyse on ChatGPT:n hallusinoinnista.vasikka kirjoitti: Ke Elo 26, 2026 1:02 pm Minä olen käsittänyt niin, että se rekkamies/bussikuski linja perustuisi siihen, että Eevi Peltonen on kertonut jollekin ystävälleen tutustuneensa sen ajan tinderissä eli treffipuhelimessa ison ajoneuvon kuljettajaan ja löytöpaikan lähellä on rekkaparkki tms.
Sehän taisi olla Jalo-Eetu, joka kerran raiskasi teini tytön. Lopuksi sitten vielä ehdotti treffejä samaan paikkaan toiselle päivälle. Niille treffeille tulikin sitten tytön sijasta poliisi ja laittoi renkaat ranteisiin tälle jalolle ritarille.
J-E taisi olla syntynyt 1944. Sen puolesta voisi ollakin ihan mahdollista, että hän olisi sopinut treffit itseään noin 6 vuotta vanhemman Peltosen kanssa. Hänen seksuaali- ja henkirikoksen tunnetut uhrithan taisivat olla ainakin pääosin paljon häntä itseään paljon nuorempia. Tosin voihan niitä uhreja olla aivan hyvin laajallakin ikäskaalalla.
Ihan kiinnostava nimi tässä yhteydessä, mutta onko meillä edes tiedossa sitä, että Seppänen olisi vaikuttanut vuoden 1991 aikaan Helsingin seudulla?
Päivämäärän vapautumiselle 12.6 1995 antoi minulle chatgpt, joka oli sen jostain asiakirjasta saanut. En sitten tiedä, että onko se oikein vai onko laskettu jostain tuomiopäivästä osaamatta huomioida, että tuomiosta istutaankin vain puolet. Pitää varmaan kysellä vielä lisää asiasta, että mihin lähteeseen se tieto vapautumispäivämäärästä perustuu.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
Tämä on varmaan jotain painajaisunta
siis ette kai te kysy joltain tekoälyltä tosissaan mm. J-E Seppäsen vapautumispäivää ? ja vielä usko siihen ? Ei tarvitse olla kummoinen matematiikka nero laskeakseen, että Seppänen on vapautunut ehdonalaiseen 1980 - luvun loppupuolella.
Seppäsen ehdonalaisen jäännösrangsistus ja koeaika on päättynyt laskujeni mukaan (ihan päässä laskin, en katsonut aiheelliseksi pohtia asiaa jonkun tekoälyn kanssa.
Rauhoittukaa oikeasti tuon tekoälyn kanssa ja käyttäkää omaa älyänne!
Seppäsen ehdonalaisen jäännösrangsistus ja koeaika on päättynyt laskujeni mukaan (ihan päässä laskin, en katsonut aiheelliseksi pohtia asiaa jonkun tekoälyn kanssa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
^kyllä se Sätkä-Petekin myönsi, että tosiasiallinen vapautuminen oli jo 80-luvun puolella.
Jalo-Eetuhan oli väkisinmaannut liftarin Orivedellä 1980 ja raiskannut 13-vuotiaan 1982 Vihdissä. Lisäksi oli rattia, pahoinpitelyä ja varkautta.
80-luvun selvittämättömistä naissurmistahan Seppästä on pohdittu tekijäksi erityisesti Onerva Ketolan tapaukseen tammikuussa 1981. Eikä vähiten siksi, että miehestä saatiin hyvät tuntomerkit, jotka vastaavat kyllä kieltämättä aika hyvin Seppästä.
Jalo-Eetuhan oli väkisinmaannut liftarin Orivedellä 1980 ja raiskannut 13-vuotiaan 1982 Vihdissä. Lisäksi oli rattia, pahoinpitelyä ja varkautta.
80-luvun selvittämättömistä naissurmistahan Seppästä on pohdittu tekijäksi erityisesti Onerva Ketolan tapaukseen tammikuussa 1981. Eikä vähiten siksi, että miehestä saatiin hyvät tuntomerkit, jotka vastaavat kyllä kieltämättä aika hyvin Seppästä.
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Te? "vaan kyse on ChatGPT:n hallusinoinnista."matlockb kirjoitti: La Elo 29, 2026 8:32 am Tämä on varmaan jotain painajaisuntasiis ette kai te kysy joltain tekoälyltä tosissaan mm. J-E Seppäsen vapautumispäivää ? ja vielä usko siihen ? Ei tarvitse olla kummoinen matematiikka nero laskeakseen, että Seppänen on vapautunut ehdonalaiseen 1980 - luvun loppupuolella.
Sittenhän vielä teoriassa on mahdollista, että Seppänen olisi määrätty istumaan tuomionsa täysimääräisesti vankilassa. Itse en edes henkilökohtaisesti tiedä, mistä Seppänen on tuomittu ja milloin, eikä se kiinnostakaan, eikä Seppänen suoranaisesti tähän ketjuun liity.
"Päivämäärän vapautumiselle 12.6 1995 antoi minulle chatgpt, joka oli sen jostain asiakirjasta saanut." Tämä kuitenkin viittaa ihan suoraan tekoälyhallusinaatioon.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.