Sama täällä.
Tänä kesänä on käynyt myymässä 3 x tiilikaton puhdistaja/maalaaja ( vaikka katto pinnoitettu vuosi sitten ja sen huomaa). 2 x talonmaalaaja, rännien puhdistaja, joku viemärikuvaaja. Ja ties kuinka monta kertaa valokuidun myyjä, vaikka seinässä on valokuituboxi.
Huoh.
Remonttifirma laskutti mummolta 1900 euroa ja uhkaili naapuria mafia-tyyliin Ylöjärvellä
Re: Remonttifirma laskutti mummolta 1900 euroa ja uhkaili naapuria mafia-tyyliin Ylöjärvellä
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Re: Remonttifirma laskutti mummolta 1900 euroa ja uhkaili naapuria mafia-tyyliin Ylöjärvellä
Eipä ole paljoa oveen koputtajat enää häirinneet, mutta ennen korona-aikaa kävi parhaimpana aikana kolme ilmakuvakauppiasta kesässä, johonkin nekin hävisi. Mutta noi puhelinmyyjät jaksaa, eilenkin joku yritti, mutta hetken aikaa se taisi yksinään höpistä, kun vastasin ja laitoin puhelimen pöydälle, taisi ymmärtää ettei kiinnostanut.Antsa kirjoitti: Ke Elo 26, 2026 7:09 pm Itse en osta koskaan mitään yhdeltäkkä puhelinmyyjältä tai oveen koputtajalta. Jos tarvitsen, niin etsin itse tietoa netistä.
- kerpeikkari
- Martin Riggs
Suomen vitamiinikeskus soittelee mun muistisairaalle vanhalle äidille ja hän itse sanoo että ei oo ottanu sieltä mitään tilausta mutta niinpä niitä vaan tulee. Sinne soittaminen tarkoittaa aina vähintään 45min odottelua ja vaativat että postiin pitää viedä että saa varmasti kuitin palautuksesta itselleen ja kun posti on naapurikylässä niin menee tolkuton määrä aina aikaa. Sinne on nyt 4 kertaa kahden eri ihmisen toimesta kerrottu että lopettakaa soittelu. Siltikkin sieltä pari kertaa vuodessa vaan tulee se b12 purkki joka maksaa vajaat 40€. Kerran tuli varmaan 200€ eestä vitamiinia. Kai tuosta pitää tehdä valitus johonkin jos vielä kerrankaan sieltä mitään tulee.
Juuri näin...hyviä ohjeita.Antsa kirjoitti: Ke Elo 26, 2026 7:09 pm Itse en osta koskaan mitään yhdeltäkkä puhelinmyyjältä tai oveen koputtajalta. Jos tarvitsen, niin etsin itse tietoa netistä. Suosittelen kaikille samaa.
Itsellä loppunut käytännössä kokonaan puhelinhäiriköinti tuon asml:n kieltopalvelun avulla: https://asml.fi/kieltopalvelut/jasso kirjoitti: Ke Elo 26, 2026 8:29 pmEipä ole paljoa oveen koputtajat enää häirinneet, mutta ennen korona-aikaa kävi parhaimpana aikana kolme ilmakuvakauppiasta kesässä, johonkin nekin hävisi. Mutta noi puhelinmyyjät jaksaa, eilenkin joku yritti, mutta hetken aikaa se taisi yksinään höpistä, kun vastasin ja laitoin puhelimen pöydälle, taisi ymmärtää ettei kiinnostanut.Antsa kirjoitti: Ke Elo 26, 2026 7:09 pm Itse en osta koskaan mitään yhdeltäkkä puhelinmyyjältä tai oveen koputtajalta. Jos tarvitsen, niin etsin itse tietoa netistä.
-
aavikkoralli
- Martin Beck
Lestat, helluntailaiset, juutalaiset, vapaamuurarit, mamut, mannet, suomenruotsalaiset, Suomen roskasakkia joita ilman tämä maa olisi paljon parempi paikka.
-
Varvikello
- Frank Drebin
Pesin tuossa äsken aika tarkkaan 10 neliötä kattoa. Kulunutta betonitiiltä eli pirun karheaa ja kova keräämään sammalta eli hidas pestävä. Painepesurin hakemisesta pesurin varastointiin, siis työkalujen haku, vedet, sähköt ja palautus takaisin. Aika tasan 2h meni aikaa, oisko tosta tehokasta työaikaa 1,5h. Kahdella tuusalla pesis tuhansia neliöitä kattoa ihan hyvällä liksalla...Sil5 kirjoitti: Ke Elo 26, 2026 3:26 pm Tässä mummon tapauksessa kysymys on ainakin julkisuuteen tulleiden yksityiskohtien mukaan varsin selvästä tapauksesta.
Mikään omakotitalon katon/rännien putsaaminen ei todellakaan kustanna 2000 euroa. Siinä on tapahtunut suuruusluokkaa jopa 100-kertainen yliveloitus.
-
Mansen Maisteri
- Hercule Poirotin viikset
Ehdotan seuraavaa, kootaan sopiva porukka ja käydään tuohon otsikossa mainittuun Mafia tyyliin opettamassa tälle apinalle mikä on sallittua kaupanteossa ja mikä ei....