Voi hyvinkin olla. Jos somekeskustelut ovat tuota luokkaa yleensäkin niin sieltä löytyy varmasti se yksi, joka mielensä pahoittaa.itikkapossu kirjoitti: Ke Elo 26, 2026 3:31 pm Aika erikoinen juttu. Tuskinpa kukaan tilaisi yhtään kenellekään satunnaiselle henkilölle hautakiven eli kyllä tuolta taustalta varmaan paljastuu jotain oleellista.
Kiinnitin huomiota pariin kohtaan. Näitä on osittain käsiteltykin jo tässä ketjussa, mutta tuodaan mukaan jotain uutta. Iltasanomien uutisessa sanotaan kyseisen naisen väittävän, ettei ole tietääkseen suututtanut ketään ja että kenelläkään ei pitäisi olla mitään syytä tehdä tällaista. Kuitenkin Threadsissa nainen kirjoittaa, että epäilyksiä olisi parista tyypistä menneisyydestä.
Googlatessani tuon naisen nimeä kohdalle osui heti hänen käymä Threads-keskustelu, jossa kyseinen nainen kommentoi erästä Threads-käyttäjän lihavuuskeskustelua. Tästä sitten kehkeytyy naisen ja lihavuuspäivitystä kommentoineen toisen Thread-käyttäjän välillä sanailu, jossa nainen kirjoittaa: "Also mitä vittua enkö mä muka vieläkään ollu estäny tätä nimenomaista persenaamaa?". Tuosta kommentista aloin miettiä, että onko nainen aiemminkin riidellyt kyseisen käyttäjän kanssa vai tykkääkö muuten vaan laittaa estoja heti, kun näkee jonkun epämieluisan kommentin.
Keskustelu jatkuu siten, että parin viestin jälkeen nainen kirjoittaa: "Kyllä mä mieluummin läski olen kuin sosiaalisesti lahjaton inceli."
Hieman erikoista, että tämä toinen käyttäjä ei edes vihjannut naisen olevan läski. En myöskään ymmärrä, millä perusteella nainen alkaa vihjailla toisen käyttäjän olevan "sosiaalisesti lahjaton inceli,", kun tuollainen ei ainakaan tuohon keskusteluun liity millään tavalla.
Kävi mielessä, että jos vastaavanlaisia nettiriitoja on naisella enemmänkin, niin voisiko sieltä löytyä jäynään potentiaalisia henkilöitä? Vai onko jotain sateenkaarinaisten välienselvittelyjä?
Onko näille sitten niin normaalia haukkua ihmisiä persenaamoiksi ja inceleiksi, etteivät miellä sitä enää edes sellaiseksi toiminnaksi, joka saattaisi suututtaa jonkun...?