Somesta tunnettu suomalais­nainen otettiin kiinni Panamassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Wildchild79
Andy Sipowich NYPD

Re: Somesta tunnettu suomalais­nainen otettiin kiinni Panamassa

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Carelin kirjoitti: To Kesä 11, 2026 1:22 pm Raasutussu on kyllä ihana. Ihan vaimomatsua siinä missä Aitorehti ja Belorttokin. Itse mieli vähän ontuvana haaveilen usein iltaisin heidän kimppapanoista. Mahtaakohan muilla olla samoja fetissejä.
Oletko siis itse mukana niissä haaveissa vai pelkästä kolmikostako unelmoit?
Oikeastaan kummasakin tapauksessa kehoitan ihan vilpittömästi harkitsemaan menomatkaa suoraan kellokoskelle.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Carelin
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Wildchild79 kirjoitti: To Kesä 11, 2026 11:02 pm
Carelin kirjoitti: To Kesä 11, 2026 1:22 pm Raasutussu on kyllä ihana. Ihan vaimomatsua siinä missä Aitorehti ja Belorttokin. Itse mieli vähän ontuvana haaveilen usein iltaisin heidän kimppapanoista. Mahtaakohan muilla olla samoja fetissejä.
Oikeastaan kummasakin tapauksessa kehoitan ihan vilpittömästi harkitsemaan menomatkaa suoraan kellokoskelle.
Luonnollisesti olen itse tietenkin mukana. En vaan voi sille mitään, että viihtyisin tuollaisessa älykkäässä seurassa. Tietenkin persaukisena tämä ei ole mahdollista.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Fanit jonoon. Ruusutossu on Suomessa.
Pinja Ruusutossun hurja tempaus: keitti kärpässienen ja joi liemen

Kuva
Pinja Ruusutossu kertoi avoimesti hurjista päihdekokeiluistaan ja erikoisista elämäntavoistaan.

Julkaistu: 27/8/26 17:30

Viihdetaivaan uusi kohujulkkis Pinja Ruusutossu, 25, vieraili kuluvalla viikolla toistuvasti Jethro Rostedtin, 50, isännöimässä PactTalks-keskusteluohjelmassa Kick-suoratoistopalvelussa.

Uuno on seurannut Ruusutossun vauhdikkaita käänteitä siitä hetkestä lähtien, kun kaunotar päätyi panamalaiseen vankilaan.

Ruusutossu teki PactTalksissa erikoisia paljastuksia elämäntavoistaan, jotka ovat poikkeuksellisia 25-vuotiaalle nuorelle naiselle.

Ruusutossu muun muassa kertoi asuvansa hätämajoituksessa.

Kuva

Nimesi inhokkinsa

Jethro jatkoi kysymällä, kuka suomalainen julkkis on niin vastenmielinen, ettei Ruusutossu missään tapauksessa lähtisi treffeille.

– Panu Hörkön, Ruusutossu lausui.

Jethro myös tiedusteli, kenen julkkiksen taskuun Ruusutossu laittaisi kranaatin ilman sokkaa.

– No, Panu Hörkön, Ruusutossu vastasi naureskellen.
https://www.uuno.fi/pinja-ruusutossun-h ... oi-liemen/
aumari
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja aumari »

Carelin kirjoitti: Pe Kesä 12, 2026 8:58 am
Wildchild79 kirjoitti: To Kesä 11, 2026 11:02 pm
Luonnollisesti olen itse tietenkin mukana. En vaan voi sille mitään, että viihtyisin tuollaisessa älykkäässä seurassa. Tietenkin persaukisena tämä ei ole mahdollista.
Sinä olet sairas!
Paikalla
Bird
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Bird »

Viime vuosina on alkanut tulla vaikutelma, että sitä on ennemmin jotenkin sairas, jos ei jatkuvasti halua panna monen kanssa yhtä aikaa, mahdollisimman rajattomasti ja sitä mediaan, vähintään omaan someen jakaen. :roll:

Mitä Ruusutossuun tulee, niin häpeäkseni myönnän :oops: että kävin googlen ohjaamana Ylilaudalla :shock: kuikuilemassa tämän ihastuttavan sekopäisen neidin edesottamuksia ja huomasin hänen päässeen (joutuneen?) takaisin Suomeen.

Ja "sekopäinen" siis hyvällä sanottu, sopiva määrä sekopäisyyttä pitää ihmiset hereillä!

(Omasta mielestäni Ruusutossu enimmäkseen provoilee ja trollailee.)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
NeroKatti
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

https://www.uuno.fi/pinja-ruusutossun-h ... oi-liemen/

Pinja Ruusutossun hurja tempaus: keitti kärpässienen ja joi liemen
Pinja Ruusutossu kertoi avoimesti hurjista päihdekokeiluistaan ja erikoisista elämäntavoistaan.

Tekijä:
Panu Hörkkö
Julkaistu: 27/8/26 17:30
Viimeksi päivitetty: 27/8/26 17:30
3 min lukuaika

Pinja Ruusutossu elää nuoreksi naiseksi erikoista elämää. KUVA Panu Hörkkö
Viihdetaivaan uusi kohujulkkis Pinja Ruusutossu, 25, vieraili kuluvalla viikolla toistuvasti Jethro Rostedtin, 50, isännöimässä PactTalks-keskusteluohjelmassa Kick-suoratoistopalvelussa.

Uuno on seurannut Ruusutossun vauhdikkaita käänteitä siitä hetkestä lähtien, kun kaunotar päätyi panamalaiseen vankilaan.

Ruusutossu teki PactTalksissa erikoisia paljastuksia elämäntavoistaan, jotka ovat poikkeuksellisia 25-vuotiaalle nuorelle naiselle.

Sisältö
Haluaa rikkaan miehen
Ihailee Tuiskua
Nimesi inhokkinsa
Vaarallinen temppu
Ruusutossu muun muassa kertoi asuvansa hätämajoituksessa.

Pinja Ruusutossu nousi julkisuuteen Panama-sekoilun ansiosta. KUVA Panu Hörkkö
Haluaa rikkaan miehen
Jethro kysyi Ruusutossulta, minkälainen mies häntä kiinnostaisi seurustelumielessä.

– No, kuule ensinnäkin hänen täytyy olla maadoittunut mies. Eli se tarkoittaa sitä, että hänellä on paljon rahaa, Ruusutossu linjasi.

Tähän Jethro tuumasi, että ”persaukiset sitten ei ilmeisesti kiinnosta”.

– Joo. Hyi. Menkää kauas, Ruusutossu tuumasi.

Lue myös: Pinja Ruusutossu paljasti olevansa yhä neitsyt

Ihailee Tuiskua
Pinjan mukaan hänelle kelpaavat vain hyväkuntoiset suomalaiset miehet.

Jethro kysyi Ruusutossulta, kenen suomalaisen julkkiksen kanssa Pinja lähtisi mieluiten treffeille.

– Antti Tuiskun. Voisin panna sitä p***eeseen, hän vastasi.

Ruusutossu saapui laivalla Jethron kuvauksista Helsinkiin. KUVA Panu Hörkkö
Nimesi inhokkinsa
Jethro jatkoi kysymällä, kuka suomalainen julkkis on niin vastenmielinen, ettei Ruusutossu missään tapauksessa lähtisi treffeille.

– Panu Hörkön, Ruusutossu lausui.

Jethro myös tiedusteli, kenen julkkiksen taskuun Ruusutossu laittaisi kranaatin ilman sokkaa.

– No, Panu Hörkön, Ruusutossu vastasi naureskellen.

Ruusutossu myös linjasi, ettei voi sietää laulaja Robinia eikä somepersoona Stagalaa.

Lue myös: Pinja Ruusutossu viruu yhä vankilassa: iloiset suihkulaulut vaihtuivat mustelmiin Panamassa

Vaarallinen temppu
Nainen kertoi avoimesti päihteidenkäytöstään. Hän paljasti muun muassa polttavansa pilveä. Hän myös vahvisti Ruusutossu-nimen olevan keksitty pilvenpolton yhteydessä.

Ruusutossu kertoi käyneensä 13 kertaa Ayahuasca-seremoniassa, jossa nautitaan psykoaktiivista kasvisjuomaa. Viimeinen reissu oli kuitenkin mennyt reisille, eikä hän aio enää niille osallistua.

Ruusutossu haaveilee laulajan urasta. KUVA Panu Hörkkö
Lisäksi Ruusutossu kertoi syövänsä taikasieniä. Ruusutossu paljasti, että oli nauttinut myös kärpässienen Helsingin Kontulassa.

(Toimituksen huomautus: Punainen kärpässieni ja erityisesti valkokärpässieni sekä kavalakärpässieni ovat hengenvaarallisen myrkyllisiä sieniä, joiden nauttiminen voi aiheuttaa vakavan, hoitamattomana kuolemaan johtavan elinvaurion.)

– Keitin sen sienen ja sitten join sen. Menin sitten kalliolle oksentamaan. Mietin siinä sitten, että miksi v***ussa otin sen sienen, Ruusutossu kertoi.
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
NeroKatti
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Yhtään en epäile ettei olisi osallistunut 13 kertaa psykoosi retriitille ja juonut kärpässieni lientä kontulan ostarilla.

Ruusutossusta tulee varmaan seuraava ulliksessa asuva palkintovaimo 😁

Näinhän hän ainakin manifestoi
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Vastaa Viestiin