Ehtiväinen ollut raiskausten ja pahoinpitelyjen suhteen.
Jossain välissä oli työ pesulassa. Liekkö ollut ainut työsuhde elämänsä aikana.
Onhan tuo naisten jahtaaminen ollut niin kokopäivähommaa ettei muuhun ehtinyt.
Ja sen myötä tulot minimissä, jotain tukia saanut, mitä niitä nyt on kelalla tarjota.
Äidin ja tädin sitten imenyt kuiviin rahoittaakseen road trippejään.
Mika Moring (ent. Olander) - 8 vuoden tuomio useista seksuaalirikoksista ja epäily kahdesta taposta
-
Doris Watson
- Neuvoja-Jack
Re: Mika Moring (ent. Olander) - 8 vuoden tuomio useista seksuaalirikoksista ja epäily kahdesta taposta
Olipa kiva viesti lukea. Kiitos.Neitsytmaaria kirjoitti: Pe Elo 21, 2026 2:27 am
Ei ole isoäiti missään tekemisissä lastenlapsien kanssa.
Minä olen ollut se 3-4v taapero vuonna 2004-2005 joka huostaanotettiin ”pelastettiin” mutta muistan aika paljon mitä tuona aikana tapahtui ja mika teki paljon pahaa mulle ja äidille. Mun siskolle eli hänen tyttörelle hän ei tehnyt mitään pahaa paitsi tuon että pakotti mun äidin ja siskon menee metsään.
Kovat traumat on mikasta ja tapasin hänet myös vielä v. 2022 koska äitini oli ottanut yhteyttä mikaan ja minä halusin selvitellä menneisyyden asioita mut eihän sieltä mitään suoraan vastausta tullut. Emme tienneet tästä koko jutusta kun vasta sitten kun uutisissa luki tästä mitä mika tehnyt.
Siskoni eli mikan tyttö myös oli mun kanssa tapaamassa isäänsä v. 2022 ja me jo sillon epäiltiin vähän mikä juttu kun oli vissiin tämän miinalaisen kanssa mökillä ja ei saatu nähdä tätä naista videopuheluissa.
Tiedätkö sinä mikä MMn kädessä on vikana ja millä lailla vika olisi voinut haitata Saara Arvan surmaamista, jos mitenkään?
Tiedätkö onko MMlla ollut tapana pitää säännöllisesti linkkaria mukana? Ja miten henkilön tuntevana ajattelet Saaran joutuneen niemen nokkaan?