Tarjotkaa joku Nile Jarvisille juoma

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Nile Jarvis

Re: Tarjotkaa joku Nile Jarvisille juoma

Viesti Kirjoittaja Nile Jarvis »

Gurney kirjoitti: Ke Elo 26, 2026 10:43 pm
Nile Jarvis kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 3:33 pm
Tiinas kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 7:49 am
Sanoo tyyppi, joka ei osaa suomen kieltä :lol: :lol:

Miten muuten hiivapersepaviaani kirjoittaisit lauseen "En elä Vanhan testamentin lakien mukaan"?
Se ei edes tajua, mikä kommentissa on vikana? Ei yllätä.
Kerro toki. Mukava huomata, että olen päässyt hiivapersepaviaanin pään sisään. Siitä minä nautin!
kerpeikkari
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja kerpeikkari »

Nile Jarvis kirjoitti: Ke Elo 26, 2026 10:50 pm
Gurney kirjoitti: Ke Elo 26, 2026 10:43 pm
Nile Jarvis kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 3:33 pm

Miten muuten hiivapersepaviaani kirjoittaisit lauseen "En elä Vanhan testamentin lakien mukaan"?
Se ei edes tajua, mikä kommentissa on vikana? Ei yllätä.
Kerro toki. Mukava huomata, että olen päässyt hiivapersepaviaanin pään sisään. Siitä minä nautin!
Kylläpä sulla on hiivat, perseet ja neekerit mielessä koko ajan! Ps. Minä taas olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti.
olenoikeassa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja olenoikeassa »

YPt tarjosivat Nilekselle kahden viikon banaanit. Juomat hankkikoon itse.
_________________________________________________________________________________

Viimeksi porttikiellon saaneet:

NeroKatti – syy: viikon selviämiskuuri, porttikielto päättyy: 2026-08-16 08:46:10
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

olenoikeassa kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 1:08 pm YPt tarjosivat Nilekselle kahden viikon banaanit. Juomat hankkikoon itse.
Samoin oulun kungaalle. Ai vittu, nautin.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Puheenjohtaja

Viesti Kirjoittaja Puheenjohtaja »

Tiinas kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 2:23 pm
olenoikeassa kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 1:08 pm YPt tarjosivat Nilekselle kahden viikon banaanit. Juomat hankkikoon itse.
Vittu mikä hullu.
Öyhö
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Puheenjohtaja kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 7:31 pm
Vittu mikä hullu.
Apunile.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Salmari
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Öyhö kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 9:57 pm

Vittu mikä hullu.
Apunile.
Huomenna bannissa lautamiestekstistä. Ei paljon tarvitse avittaa.
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Öyhö
Martin Beck

ASierra kirjoitti: Ti Elo 18, 2026 9:14 pm
vastarannansääski kirjoitti: Ti Elo 18, 2026 8:34 pm kun sillä on koko ajan jauhot suussa.
🤣🤣
Kohta se huutaa hiivaa avuksi ja väittää (itselleen) että olisi ihminen eikä putinin trollitehtaasta.
Mun käsitys on, että tämä ihmisraunio on *teoreettisesti* ihminen, mutta ei kykenevä normaaliin ihmissuhteeseen ja korvaa sen keksimällä nimimerkkejä, jotka sitten toimivat sekä ihmissuhteiden että persoonallisuuden korvikkeena.

Lopputulos on kuin ylipromptattu tekoäly. Pelkkää roolipeliä, itseys häviää ja muuttuu mieltä vailla olevaksi vänkäämisen performanssiksi. Mielen hajoaminen on lähellä ellei jo tapahtunut.

Puheen johtajahan se on, mielikuvissaan.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Puheenjohtaja

Viesti Kirjoittaja Puheenjohtaja »

Salmari kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 10:09 pm

Vittu mikä hullu.
Apunile.
Hiivaperseinen äityli. Pahasti mt-ongelmainen kuten on itse myöntänyt olevansa. Lasua, lasua,lasua... :wink:

Vajakki.
Salmari kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 7:59 pm Jo kolmas kaupunki, josta on saamassa potkut samasta syystä!
Ja aina löytyy uusi kaupunki, miksi vitussa?

Mikä on puoluetausta?
Öyhö
Martin Beck

Öyhö kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 11:05 pm
Puheenjohtaja kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 10:48 pm
Öyhö kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 9:52 pm
Miten niin ohi aiheen? Miksi mun pitäisi puhua Norjasta?.
Lue keskustelun aloitus siitä, mitä asia koskee.
OK, puhutaan sitten Norjasta vain. Norjassa ei vangita tarpeeksi neekereitä vastaavista rikoksista, mutta tässä tapauksessa

"Hyvä tyyli oikeudella. Mulle sopii."

kuten yllä sanoin.
En ole tästä ylpeä, mutta tarvitsit sitä. Näin Norjassa, mites täällä, Nile?
Paikalla
Bird
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Bird »

Hmm.
Aiemmin pohdin, olenko sekoittanut Nile Jarvisin ja nice shirtin. Ja voi olla, että olin.

Joka tapauksessa nyt esim. Clancy –ketjussa Nile Jarvis on ollut varsin asiallinen ja vaikuttanut myös tietävän, mistä puhuu. (Muakin paremmin.)

Jarvisin pointit joten kuten tiivistettynä: synnytysmasennus voi viedä psykoosiin ja siinä tilassa voi tappaa lapsensa, itsemurhayritys ei oikein sovi kylmäverisen psykopaatin motiiviin, aiemmat puheet lasten satuttamisen pelosta viittaa samaan suuntaan ja Brownin uskottavuus meni viimeistään McCann-keississä.

En nyt muista epäileekö taas tietty minfon leiri Jarvisinkin olevan putsari — luulen, että epäilee. Näillä tiedoin hän ei kuitenkaan mikään pelkkä turhaketrolli ole, vaikka putsari olisikin.

Ot vielä loppuun: Aiemmin tänä vuonna ASierra teki mielestäni arvostettavan tempun: hän myönsi, että vaikka JanitaSlim oli mitä oli, tällä oli välillä relevanttiakin asiaa.

Arvostan itse tällaista paljon ja näen, että just tänkaltaiset yksilöt ja tapahtumat synnyttää sitä tarvittavaa muutosvoimaa. Kaikesta vihasta (puolin ja toisin) huolimatta molemmissa "leireissä" on potentiaalia, joka voi lopulta mahdollistaa jonkinlaisen suht terveen muutoksen ja kompromissin (minkä päälle yhteiskuntakin rakentuu).

Tähän pystyy ennen kaikkea nää henkilöt, jotka on psykologisesti joustavia ja osaavat/oppivat tarkastelemaan asioita useammista eri näkökulmista.
Ne, joiden ego ei ole kiinni siinä, etteikö he voisi joskus myöntää olleensa väärässä ja kasvaa myös eri tavoin ajattelevien kanssa. Vähintään sinne jonnekin puoliväliin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
ASierra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Salmari kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 10:09 pm

Vittu mikä hullu.
Apunile.

Puheenjohtaja – syy: ltmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-09-04 22:58:18
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Vastaa Viestiin