Raisa Räisäsen, 16 v. katoaminen 16.10.1999 n. klo 23 Tampereen keskustassa (ketju 2)

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
Julma Maa
Aloitteleva Besserwisser

Re: Raisa Räisäsen, 16 v. katoaminen 16.10.1999 n. klo 23 Tampereen keskustassa (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Julma Maa »

Mun mielestä etitään tällä hetkellä 54-60v miestä jolla elämäntapana tai ollut harrasteautot ja moottorit. Kenellä taustaa naisiin kohdistuvasta väkivallasta, myös s-rikokset, joista ei välttämättä tuomiota.
Rikollisuutta huumeisiin ja dobingiin liittyen. Omaisuusrikoksia. Mökkimurtoja ja venevarkauksia. Harrastanut kalastusta. Katiskat. Enemmän rikoksissaan viihde huumepuolelta. Myynyt tuontialkoholia ja tupakkaa. Laaja tuttavapiiri. Jengikytköksiä. Kaveripiiri rikollispiirissä.
Pimppirallityyppi. Saattaisi raiskata nk oikeassa seurassa.
Ei varsinaista rahan puutetta.

Minusta tuo jenkkiautolinja on oikea kun profiiliin sopiva tyyppi löydetään.
Ross Sullivan
James Bond (George Lazenby)

Re: Raisa Räisäsen, 16 v. katoaminen 16.10.1999 n. klo 23 Tampereen keskustassa (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Julma Maa kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 9:35 pm Mun mielestä etitään tällä hetkellä 54-60v miestä jolla elämäntapana tai ollut harrasteautot ja moottorit. Kenellä taustaa naisiin kohdistuvasta väkivallasta, myös s-rikokset, joista ei välttämättä tuomiota.
Rikollisuutta huumeisiin ja dobingiin liittyen. Omaisuusrikoksia. Mökkimurtoja ja venevarkauksia. Harrastanut kalastusta. Katiskat. Enemmän rikoksissaan viihde huumepuolelta. Myynyt tuontialkoholia ja tupakkaa. Laaja tuttavapiiri. Jengikytköksiä. Kaveripiiri rikollispiirissä.

Poliisin mukaan vuonna 2023 ainoa epäilty oli Virpi Butt. Jos sinulla on parempaa tietoa kuin KRP:llä, niin kannattaa olla yhetydessä KRP:hen.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.

- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.

- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
Verinuoli
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Verinuoli »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 10:57 pm
Julma Maa kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 9:35 pm Mun mielestä etitään tällä hetkellä 54-60v miestä jolla elämäntapana tai ollut harrasteautot ja moottorit. Kenellä taustaa naisiin kohdistuvasta väkivallasta, myös s-rikokset, joista ei välttämättä tuomiota.

Poliisin mukaan vuonna 2023 ainoa epäilty oli Virpi Butt. Jos sinulla on parempaa tietoa kuin KRP:llä, niin kannattaa olla yhetydessä KRP:hen.
Herää kysymys millä perusteilla poliisi on poissulkenut Virpi Buttin mahdollisista epäilyistä , silloin kun poliisi tutki asiaa hetimmiten paloittelumurhien ilmitulon jälkeen?
Vastaa Viestiin