Teemu Puumala 17 v. - katosi Tampereella 2007
- Sarjahurmaaja
- Theo Kojak
Re: Teemu Puumala 17 v. - katosi Tampereella 2007
En jaksa uskoa että poliisi pelaisi viime hetkeen saakka jotakin 5D-shakkia vaan jotakuta oltaisiin syytetty jo ajat sitten jos siihen olisi mitään perusteita. Teemu tai se mitä hänestä on jäljellä löytyy sitten joskus jos on löytyäkseen.
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Ei se todennäköistä olekaan, mutta on tapauksia, joissa syytteiden nostaminen on jätetty ihan viime tippaan. Syynä on se, että on haluttu varmistua, että sitten kun rytisee, niin on kaikki mahdolliset tiedot käytettävissä. Että ei tuhlata sitä ainoa saumaa ja homma kaatuu syyttämättäjättämispäätökseen.Sarjahurmaaja kirjoitti: La Elo 08, 2026 8:57 pm En jaksa uskoa että poliisi pelaisi viime hetkeen saakka jotakin 5D-shakkia vaan jotakuta oltaisiin syytetty jo ajat sitten jos siihen olisi mitään perusteita. Teemu tai se mitä hänestä on jäljellä löytyy sitten joskus jos on löytyäkseen.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
-
olankohaus
- Armas Tammelin
No tuskin. Ei ole aktiivisia toimia ollut asian suhteen näkyvissä, rikos vanhenee keväällä. Siitä olen jo varma, että tuomiota tästä ei varmaan saa ja rikos ehtii vanhentua. Mitään käännettä tuskin tulee, kun kuulusteltavat on jo kertaalleen vapautettu ja sen kolmin olleet vapaalla asian tiimoilta. Ja siis tottahan se on, että täysin varmaksi edelleenkään kukaan ei tiedä, että kuka teki Teemulle ja mitä, vai tekikö kukaan. Kunhan joskus omaisille saisi tiedon, jos vaikka löytyykin jostain lopulta vielä.Sarjahurmaaja kirjoitti: La Elo 08, 2026 8:57 pm En jaksa uskoa että poliisi pelaisi viime hetkeen saakka jotakin 5D-shakkia vaan jotakuta oltaisiin syytetty jo ajat sitten jos siihen olisi mitään perusteita. Teemu tai se mitä hänestä on jäljellä löytyy sitten joskus jos on löytyäkseen.
Täällä meidän pikkukylässä Keski-Suomessa kävi yhden tapauksen kanssa näin ja silloin mietittiin vaimon kanssa, että muistuttaa paljon tätä tapausta.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Niin ehtii vanhentua tappona, mutta murhana ei. Voisihan tuossa olla murhakin kyseessä, kun on perään lähdetty vielä jälkeenpäin.olankohaus kirjoitti: Ma Elo 31, 2026 8:43 amNo tuskin. Ei ole aktiivisia toimia ollut asian suhteen näkyvissä, rikos vanhenee keväällä. Siitä olen jo varma, että tuomiota tästä ei varmaan saa ja rikos ehtii vanhentua. Mitään käännettä tuskin tulee, kun kuulusteltavat on jo kertaalleen vapautettu ja sen kolmin olleet vapaalla asian tiimoilta. Ja siis tottahan se on, että täysin varmaksi edelleenkään kukaan ei tiedä, että kuka teki Teemulle ja mitä, vai tekikö kukaan. Kunhan joskus omaisille saisi tiedon, jos vaikka löytyykin jostain lopulta vielä.Sarjahurmaaja kirjoitti: La Elo 08, 2026 8:57 pm En jaksa uskoa että poliisi pelaisi viime hetkeen saakka jotakin 5D-shakkia vaan jotakuta oltaisiin syytetty jo ajat sitten jos siihen olisi mitään perusteita. Teemu tai se mitä hänestä on jäljellä löytyy sitten joskus jos on löytyäkseen.
Täällä meidän pikkukylässä Keski-Suomessa kävi yhden tapauksen kanssa näin ja silloin mietittiin vaimon kanssa, että muistuttaa paljon tätä tapausta.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin