Voihan... Helvetin....Syylä-Moilanen kirjoitti: Ke Touko 06, 2026 7:08 amOli. Nukkuu jo ikiunta.El Mencho kirjoitti: Ti Touko 05, 2026 11:43 pmEikös se ole Euroopan pressa, joka taisi asustella Suomessa jossakin vaiheessa?
Bandidos
Re: Bandidos
Lisäsin juuri kaikki Bandidosin jäsenet tietolähderekisteriin. Ja vaimot kans. Tiedätte kyllä mitä teidän pitää tehdä että pääsette pois sieltä.
Mistäs tää löytyy?Skini2 kirjoitti: La Elo 22, 2026 9:51 am Lisäsin juuri kaikki Bandidosin jäsenet tietolähderekisteriin. Ja vaimot kans. Tiedätte kyllä mitä teidän pitää tehdä että pääsette pois sieltä.
Kirjoittajan mielikuvituksesta.
"We are now the AI they'll eventually beg you not to use." - Uncensored AI
No ni..
Rottarekisteri olis kova.
Kuopiossa asuva kaverini kertoi kuinka joku tyyppi oli leuhkinut baarissa hakanneensa Bandojen pressan joku tovi sitten. Ja ettei kukaan oo tehnyt asialle(hänelle) yhtään mitään. Et semmost jengii..
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Varmasti on kertonut totta. Lähikuppilassa on tullut vastaan Kalevi, joka oli kuulemma entinen laskuvarjojääkäri Ranskan muukalaislegioonassa, mutta ei puhunut ranskaa lainkaan (sitä ei kuulemma tarvinnut ulkomaalaisten opetella 80-luvulla).Northman kirjoitti: La Elo 29, 2026 6:40 pm Kuopiossa asuva kaverini kertoi kuinka joku tyyppi oli leuhkinut baarissa hakanneensa Bandojen pressan joku tovi sitten. Ja ettei kukaan oo tehnyt asialle(hänelle) yhtään mitään. Et semmost jengii..
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
Humalaisten ja hörhöjen puheet kannattaa ja pitää ottaa aina tosissaan!Northman kirjoitti: La Elo 29, 2026 6:40 pm Kuopiossa asuva kaverini kertoi kuinka joku tyyppi oli leuhkinut baarissa hakanneensa Bandojen pressan joku tovi sitten. Ja ettei kukaan oo tehnyt asialle(hänelle) yhtään mitään. Et semmost jengii..
Se onkin hyvä että te saitte mut kiinni ny! Että mä olen täsä ny!
-
Peltokallo
- Lauri Hanhivaara
Mun naapurikin aikoinaan alkoi puhumaan kuinka oli ollut muukalaislegioonassa nuorempana, aina kun kunto alkoi olla sellainen että sitikan penkit oli kusessa, orkesteri soitti terassilla ja tarkka-ampujat odotti käskyä naapuritalon katolla.
Eipä olisi ensimmäinen kerta kun tämä porukka jäätyy paikoilleen.Northman kirjoitti: La Elo 29, 2026 6:40 pm Kuopiossa asuva kaverini kertoi kuinka joku tyyppi oli leuhkinut baarissa hakanneensa Bandojen pressan joku tovi sitten. Ja ettei kukaan oo tehnyt asialle(hänelle) yhtään mitään. Et semmost jengii..