Ano Turtiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tarkastaja Levisi
James Bond (George Lazenby)

Re: Ano Turtiainen

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Ano Turtiainen 27.8.2026: - Suomen kansalla on kohtalon hetket..

Mulla ei ole mitään hävettävää - Ano ja Minna Turtiainen perkaavat kanavansa katsojakommentteja.

VKK_Ano_datakeskukset_pakko_tuhota.jpg
VKK_Ano_datakeskukset_pakko_tuhota.jpg (96.14 KiB) Katsottu 135 kertaa

Ano aloittaa 27.8.2026 videonsa valtavalla vapaamuurariuden vastaisella vyörytyksellä.

“Koko virallinen Suomi on Suomelle vaarallinen ja haitallinen”, Ano jylisee.

“Suomi on siis pilattu niin pahasti, et se ei oo korjattavissa. Ei ole korjattavissa, vaan se pitää aloittaa alusta.Koko eduskunta pitää vetää vessasta alas, vessanpöntöstä alas. Ja samalla pitää toi himmeli vaihtaa tuosta pois.”

Anon mukaan virkakoneistossa, jossa kaikki perustuu vapaamuurariuteen, pitää jokaiselle antaa kenkää.

“Pikkuvirkamiehille, opettajille, kaikille kenkää. Ne, jotka niistä on hyödyllisiä, otetaan sitten takaisin hommiin sitten kun niitä tarvitaan. Ei voi mennä silleen, että ne palaa työhönsä ja alkaa taas opettaa valheita lapsille, kuten ne on tähänkin mennessä tuolla kouluissa opettaneet.”

“Kaikki pitää aloittaa alusta uusiksi. Se on karmea työmaa, mutta tämä kaikki tarvitsee tehdä. Sen jälkeen on vähän
tiukempi seula sen suhteen, kuka pääsee töihin. “

Maikki kyselee, kuka hullu menee tuohon droonitehtaille töihin kun Venäjä on ilmoittanut ja laillisiksi kohteeksi

“Niinhän se on”, Ano nauraa.

“Tää hyvä hyvä kommentti, tää on hyvä kommentti. On siellä aika paljon muitakin niitä laillisia kohteita, että jos te asutte lähellä vaikka näitä daattakeskuksia tai tai muita muuksi naamioituja sotilaskohteita. Ne on laillisia kohteita."

"Tämän päivän sota on semmosta, että ne on vaan pakko tuhota. Droonitehtaat, samoin datakeskukset ja kaikki muut, ne on rakennettu siksi, että niillä on tarkoitus hyökätä Venäjää ja venäläisiä vastaan. Ne tuhotaan. Ne on pakko tuhota. Ei oo muuten vaihtoehtoa. Toivottavasti te ihmiset siellä ymmärtäisitte siellä, että nyt ei ole ihan pikku jutusta kyse.”

Hanna Ruuhijoki kommentoi: - Täällä valehdellaan kaikesta ja Stubb käy nuolemassa Zelenskia. Koska me saadaan Venäjältä apua tänne. Suomalaiset ei tästä suosta muuten nouse, koska me saadaan Venäjältä apua tänne.

Ano kysyy, kiinnostavatko suomalaiset venäläisiä muuten kuin sotilaallisena uhkana.

“Haluaako ne auttaa suomalaisia, jotka on vuosikausia uskonut kaiken propagandaan ja valheet Venäjästä ja nauravat kun niillä ei oo siellä mitään, ei edes kunnon vessoja”, Ano irvailee.

Ano kehottaa uusimmalla videolla tukea hänen politiikkaansa, koska siitä seuraa, että Venäjä haluaa auttaa Anoa ja Anon kannattajia ja pelastaa Suomen

“Haluaako venäläiset auttaa tämmösiä suomalaisia?”, Ano kysyy itseltään katsojakommrntin jälkeen.

“Nyt on ihmiset nousseet ääneen, nyt sitä ääntä vaan lisää. Teidän pitää irtianoutua näiden hullujen virallisen Suomen jutuista. Teidän pitää irtisanoutua! Teidän pitää nousta ääneen.”

“Yksi vaihtoehto on tukea minun politiikkaa. Tehdään tästä niin iso juttu, että Venäjä haluaa pelastaa meidät. Ne haluaa tulla auttamaan meitä. Se on se juttu”, Ano selittää.

Anon mukaan ihmisten on turha syytellä esimerkiksi Suomen tasavallan presidentti Alexander Stubbia.

“Sä olet hyväksynyt järjestelmän ja antanut äänesi sinne. Sä oot osa, sä oot osa niitä hulluja. Sun pitää sanoutua siitä irti ihan kokonaan. Kokonaan pitää irtisanoutua ja semmoista onkin tapahtumassa. Ei muuta kun lisää nyt löylyä vaan siihen asiaan. Nouskaa ääneen siellä. Sitä tarvitaan.”

Yksi seuraajista haluaa Anon kertovaonko tälle maalle suunniteltu jotain tulevaisuudessa, kun ei oikein hyvältä näytä tulevaisuus.

- Varmaan tiedät näistä enemmän kuin tavan kansalainen, seuraaja uskoo.

“Vai voisi Ano kertoa, mitä tälle maalle on suunniteltu tulevaisuuden varalle”, Ano huokaa.

“No on suunniteltu paljonkin. On suunniteltu. Mäkin oon suunnitellut vaikka kuin paljon ja miettinyt pääni puhki monessa, monessa pöydässä, että miten se kansa olisi pelastettavissa.Onko se maa pelastettavissa? Ei! kyllä se maa on pilattu. Meidän pitää unohtaa se.”

VKK_Ano_miettinyt.jpg
VKK_Ano_miettinyt.jpg (70.93 KiB) Katsottu 135 kertaa

“Meidän pitää hyväksyä se, että se kansa on se tärkein. Kansalle kuuluu alue, jolla se elää. Eli lähdetään tältä pohjalta rakentamaan uusiksi sille kansalle se alue.”

Ano haluaa ajaa ryöstäjät ja velkojat ja ihan kaikki muutkin pois Suomesta ja rakentaa maan kokonaan uusiksi. Nyt on Anon mukaan hyvä paikka. Suomeen on rakennettu Anon mukaan “himmeli”, jollaista kukaan ei kaipaa.

“Parhaillaan ollaan menossa tai pahimmillaan - mitä se nyt haluaa sanoa - maailmansodassa ja Suomi on turvallisuusuhka itänaapurille.”

“Me ollaan samaa kansaa venäläisten kanssa. Kun meidän alue on turvallisuusuhka heille, niin me otetaan se haltuun. Me aletaan elämään yhdessä sitten ja eletään yhdessä ja pyritään takaisin siihen aikaan, joka on ollut sitä parasta aikaa ja jolloin Suomeen on rakennettu hyviä juttuja. “

“Se on sitä sen jälkeisyä aikaa kun venäläiset taisteli meidät vapaaksi tuosta Ruotsin orjuudesta, siltä pohjalta lähdetään liikenteeseen, tää on se mun suunnitelma”, Ano jatkaa.

“On selvää, että onessa paikassa on suunnitelmia Suomen tulevaisuudesta. Isoin suunnitelma on se, että se alue ei voi olla uhka enää Venäjälle. Valitettavasti Balttialla on sama kotalo kuin Suomella. Kun Nato on laajentunut Venäjän lähelle niin nyt palataan aikaan, kun Nato ei vielä ollut siellä. Elikkä sinne neuvostoajan loppuaikoihin ja silloisiin Naton rajoihin, vähintään sinne tarvii nyt siirtyä.”

VKK_Ano_kaipaa_neuvostoaikaa.jpg
VKK_Ano_kaipaa_neuvostoaikaa.jpg (75.96 KiB) Katsottu 135 kertaa

Ano lukee nimimerkki Kesäesan viestin

- Hyvä video ja pelkkää asiaa.Kyllä täällä porukkaa herää, mutta eivät tiedä miten tästä päästään oikealle uralle, kun kaikki on korruptuneita oikeuslaitosta myöten. Kansannousu ja vallankumous.”

“Älkää hakeko oikeutta siltä vanhalta järjestelmältä. Se se ei oo korjattavissa. Ihan turhaa sieltä haette mitään oikeutta, vaan meidän pitää lähteä rakentaa tätä uudestaan. Meidän pitää lähteä rakentaa tätä uudestaan. No okei. Tässä tarvitaan varmaan väliajalle jotakin, johon kansalaiset voi tukeutua. Antakaa tukenne, luottakaa. Luottakaa.”

“Mä tiedän, että tuolla on niinku aikamoinen ryhmä jo pohtimassa minkälainen Suomi halutaan rakentaa ja minkälainen esitys tullaan kansalaisille siitä tekemään. Ja mun mielestä se on aika hyvä se esitys tähän mennessä, mitä on työstetty.”

"Se demokratia muuttuu ihan toisenlaiseksi, ihan päinvastaiseksi. Ylösalaisin käännetään nyt nää kaikki päin päin niinkuin päin prinkkalaa."

"Mutta se kääntyy oikein päin toi asia elikkä sieltä perhe ja kylä ja aluetasolta lähdetään nousemaan ylöspäin. Paikallisesti päätetään asioista aika pitkälle siellä miten halutaan milläkin kylällä elää.”

Yksi seuraajista kehuu, kuinka Anon kirjaan on Helsingissä 47 lainausvarausta. Seuraaja kysyy, kuinka pitkään hänen pitää kirjaa odottaa.

“Osaako kukaan arvioida? En ole kirjastopalveluja hirveästi itse käyttänyt, että jos ajatellaan 47 lainausvarausta, niin kauan aikaahan jos joku lainaa kirjan, niin kauan aikaa se saa pitää sitä?”

Minna rauhoittelee Anoa ja kertoo, että kirja saa olla lainassa kahdesta viikosta kuukauteen. Minnan mukaan Anon kirjan "sanoma" ei edes vuodessa muuksi muutu.

Anon mukaan kirja on koskettanut monenlaista porukkaa. Anoon on yhteydessä myös pandemian aikana hänelle kirjoitellut Kalevi Korento.

Anon mukaan Korentoa alettiin mustamaalata vähän sen jälkeen, kun hän oli kirjoitellut Anon sometileille.

“Levitin sun videoita sinne sähköpostillakin kaikille edustajille sitä aineistoa luettavaksi. Sen jälkeen ollut ei kukaan siellä talossa halunnut olla tekemisissä mun kanssa missään tekemisissä tai lähellä minua."

"Kaikki on siellä korruptoitunutta ja ulkoa ohjattu. Vaikka ihmiset on tajunnut sen, että ei tässä nyt ei oo kaikki oikein näissä asioissa, niin silti siellä on sanottu, että nyt ei kannata näihin asioihin puuttua, jos meinaat politiikassa menestyä.”

Kansanedustajat ovat Anon mukaan menestyneet siinä politiikassa ja ovat aikamoisessa umpikujassa tällä hetkellä.

“Ne on aikamoisessa umpikujassa, kun lähtivät väistelee totuutta ja piilottelemaan totuutta menestymisessä tiellä. Sitten ne yrittävät tässä maailmassa menestyä. Se on karmea paikka.”

“Mä voin ihan selkä suorana olla ylpeä siitä, että oon päässyt eduskuntaan ja päässyt näkemään sen ja kokemaan. Ja mulla ei oo mitään hävettävää siitä omasta työstäni eikä ajasta, jonka olin siellä. Ei mitään. Se oli todella opettavaa aikaa. “

“Mutta mä osaan kuvitella, et siellä on monen kauden edustajia, jotka rakastaa sitä työpaikkaa ja sitä yhteisöä ja muuta. Ne on päässeet sinne eliittiin ja ne varmaan tällä hetkellä pohtii että miksi heille piti käydä näin, kun se on ollut niin ihanaa se elämä siellä elitissä ja näin. Nyt tavallaan menee kaikki uskottavuus menee ja teille jäi vain huonot muistot, kun lähditte totuutta vastaan taisteleen ja menitte historian väärällä puolelle.”

“Unohditte sen, että te ootte kansalla töissä siellä”, Minna täräyttää Anon kommentin perään.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Tarkastaja Levisi
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Pakko tunnustaa, että Ano tällä videolla muuttuu ilmeiltäänkin ihan mongoliryssäksi, viirusilmine kaikkineen. Tulee mieleen vanha Jet Ace Logan tarina jättikirjasta, jossa vaaralliset "muukalaiset" kävelevät tulen läpi. Stripissä tuolla apinan näköinen mies muistuttaa vähän näistä venäläisen näköisistä muukalaisista, jotka tosin olivat vielä enemmän kaljujen lihavien mongolivalloittajien oloisia. Sama pahantahtoinen kylmä ja tunteeton katse. Kyseessähän oli englantilainen kylmän sodan aikainen sarjakuva.

Jet_Ace_Logan.jpg
Jet_Ace_Logan.jpg (162.06 KiB) Katsottu 119 kertaa
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 10:47 am“Sen jälkeen on vähän tiukempi seula sen suhteen, kuka pääsee töihin. “
No kukas Anon "uusi Suomi" -diktatuurissa päättäisi että kuka pääsee töihin ja kuka ei? Anoko?

Ne jotka kannattaa Anoa ja hänen hulluja visioitaan "uudesta Suomesta" voisivat kyllä ainakin olla niitä joita ei pitäisi kyllä mihinkään töihin päästellä. :D
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 10:47 amMaikki kyselee, kuka hullu menee tuohon droonitehtaille töihin kun Venäjä on ilmoittanut ja laillisiksi kohteeksi

“Niinhän se on”, Ano nauraa.
“Tää hyvä hyvä kommentti, tää on hyvä kommentti. On siellä aika paljon muitakin niitä laillisia kohteita, että jos te asutte lähellä vaikka näitä daattakeskuksia tai tai muita muuksi naamioituja sotilaskohteita. Ne on laillisia kohteita."
No kylläpäs Anoa ja kannattajiaan jälleen kovasti pelottaa se että sotahullu Venäjä hyökkäisi Suomeen. Ehkä kannattaisi kyllä jollekin käydä noinkin vakavista Venäjä-peloista juttelemassa ja apua saamassa.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 10:47 amAno kehottaa uusimmalla videolla tukea hänen politiikkaansa, koska siitä seuraa, että Venäjä haluaa auttaa Anoa ja Anon kannattajia ja pelastaa Suomen
Ja tämmöiseen suuruudenhulluuteen suosittelisin kyllä myöskin että pääkoppaa käytäisiin tutkituttamassa. :D
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 10:47 am“No on suunniteltu paljonkin. On suunniteltu. Mäkin oon suunnitellut vaikka kuin paljon ja miettinyt pääni puhki monessa, monessa pöydässä, että miten se kansa olisi pelastettavissa.Onko se maa pelastettavissa? Ei! kyllä se maa on pilattu. Meidän pitää unohtaa se.”
Anon kannattaisi käydä piälekurille kertomassa näistä "suunnitelmistaan". Hänkin varmaan kyllä suosittelisi ihan unohtamaan ne. :D
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 10:47 am“Meidän pitää hyväksyä se, että se kansa on se tärkein. Kansalle kuuluu alue, jolla se elää. Eli lähdetään tältä pohjalta rakentamaan uusiksi sille kansalle se alue.”
Ano kun on kyseessä niin tämä varmaankin tarkoittaa Venäjän kansaa eikä suinkaan Suomen kansaa. Hänellehän tärkeintä olisi saada vähintään osa Suomesta litettyä Venäjään.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 10:47 am“Mä tiedän, että tuolla on niinku aikamoinen ryhmä jo pohtimassa minkälainen Suomi halutaan rakentaa ja minkälainen esitys tullaan kansalaisille siitä tekemään. Ja mun mielestä se on aika hyvä se esitys tähän mennessä, mitä on työstetty.”
Milloinkahan olisi lupa odottaa ajankohtaa jolloin tämä "aikamoinen ryhmä" esittelee suunnitelmansa "uudesta Suomesta" koko Suomen kansalle? :D

Jokohan Ano kynä sauhuten laskeskelee ennakkoon että kuinka monta prosenttia kansasta tulee sitä "suunnitelmaa" kannattamaan?
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 10:47 amYksi seuraajista kehuu, kuinka Anon kirjaan on Helsingissä 47 lainausvarausta. Seuraaja kysyy, kuinka pitkään hänen pitää kirjaa odottaa.

“Osaako kukaan arvioida? En ole kirjastopalveluja hirveästi itse käyttänyt, että jos ajatellaan 47 lainausvarausta, niin kauan aikaahan jos joku lainaa kirjan, niin kauan aikaa se saa pitää sitä?”
Noo, mikäs seuraaja se sellainen oikein on joka odottelee vain että pääsisi lainakirjasta kötinät tavaamaan sen sijaan että ostaisi kötinät ihan omakseen? :D

Ymmärrän kyllä jos on sellainen tuntuma ettei niihin kötinöihin halua rahojaan tuhlata.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 10:47 am“Levitin sun videoita sinne sähköpostillakin kaikille edustajille sitä aineistoa luettavaksi. Sen jälkeen ollut ei kukaan siellä talossa halunnut olla tekemisissä mun kanssa missään tekemisissä tai lähellä minua."
Toisten pommittaminen Anon pähkähulluilla kötinöillä on varmasti kyllä melkoisen tehokas tapa karkottaa heidät kaveripiiristään. :D
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 10:47 am“Mä voin ihan selkä suorana olla ylpeä siitä, että oon päässyt eduskuntaan ja päässyt näkemään sen ja kokemaan. Ja mulla ei oo mitään hävettävää siitä omasta työstäni eikä ajasta, jonka olin siellä. Ei mitään. Se oli todella opettavaa aikaa. “
Ehkä Anoa kuitenkin harmittaa kun ei voinut enää jatkaa siellä kilometrikorvausten kiskomista ja puoluetukien liiviin käärimistä?

No, nyt sitten ollaan "suoraselkäisesti" velkojaan paossa Venäjällä pakolaisena. :D
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Orge Gerwell
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

Whee, Jet Ace Logan! 🥳

Onko tämä Einstein puhunut mitään bisneksistään viime aikoina? Siis niistä, joiden tiimoilta on palaveerattukin jo pian vuoden päivät?
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Tuli tällainen vastaan. Hieman kyllä epäilen että onkohan Ano päässyt edes noin pitkälle yritystoiminnassaan. :D

Vastaa Viestiin