Kristillinen ja hyväksyvä asenne.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
ajanpatina
Vic Mackey
Viesti:

Re: Kristillinen ja hyväksyvä asenne.

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

Hatutus kirjoitti: Pe Elo 21, 2026 11:50 pm Joo olen pitkään miettinyt aihetta joka koskettaa minua ja miten saada ajatuksia läpi miten tuoda ilmi.
Niin Hatutus on hommissa vapaaehtoisena eräässä helluntailaisseurakunnan hankkeessa. Missä ei saa julistaa sanaa. Mutta siellä voisi sano että kiillotetaan romanien ja alkoholistien sädekehää sekä ollaan neekereitä kohtaan niin stanan ystävällisiä. No mitä minä teen siellä on vertaisohjaajan hommia päihde asioissa. Mutta mietin ihan oikeasti kun päivän kuuntelee miten romanit kunnioittaa vanhuksia ja aamulla on lukenut miten Sepon lompakko lähti vessanpöntön tarkastuksen yhteydessä pois.
Niin itse olen alkoholisti.
Nopsaan kirjoitin asian saa kysyä.
Non nih... Oletko eksynyt kristillinen kaapu päällä olevaan DIAKin, vaiko Sininauhasäätiön yksikköön "raitistumaan" viinan voimalla!? 🤣🤣🤣
"Kristillistä" ei näiden puljujen työssä ole mikään. Rahastuslaitoksiahan nämä ovat ja työnteklijät johtajatasosta alimpaan duunariin tasoon asti vakaasti "tapakristittyjä" tai ateisteja. :twisted: :mrgreen:
Ne on vinkeitä mestoja, kun samassa yksikössä on päihde-, mielenterveys-, kuten pervo-ongelmaisetkin. Lähes jokaisella myös praktiikkaa majoituksesta "ruotsalaisten ikkunaverhojen" takana, valtion leivissä, Sörkästä Sukevalle ja Pelsoon asti. Siinä välissä on muitakin "hoitolaitoksia" palveluskuntineen ovia perässäsi sulkien. :mrgreen:

Mikäli haluat oikeesti raitistua, niin ota yhteyttä One Way Missioniin. Niillä on nykyään Hauholla mesta, missä ei kiljut ole käynnissä, eikä tiputella "sorretun voimaa" korpikuusen alla, vaikka mesta korvessa muuten onkin. Itse asiassa se on ihan Hauhon keskustassa. Siellä saat sielunhoitookin samaan soppalan myöntämään maksusitoumukseen ja on siellä välillä ollut jengiä raitistumassa ihan ilman maksusitoumuksiakin. Netistä löytyy lisää tietoa siitä puljusta ja suosittelen, jos vakavissa aattelisit päästä irti päihteistä. 🤔🙏😇

Onhan noita muitakin rahastusfirmoja tarjoamassa asuinpalvelua kuin DIAK ja Sininauha. Muhkean vuokran ja palvelumaksujen kera, jotka sossu ja KELA sponssaa on tyrkyllä rahastusfirmojen kortteereja. Ne ovat lähes kaikki järkiään juovia ja narkkaavia yksiköitä ja meno on sen mukaista. Niitä voi hyvällä syyllä sanoa päihde- ja mielenterveysongelmaisten "saattohoitopaikaksi" ennen aikaiseen hautaan, jonka veronmaksajat sponssaavat vastoin tahtoaan, sossun ja KELAn kautta. :roll:
"Luonnollista popistumaa" niissä "luonnollisesti" tapahtuu, virkavallan selvitellessä kuolinsyitä, lähtikö henki kankaalle omasta syystä, vai avittiko joku kohtaloa!? :shock:

Mutta, aina ja joka tapauksessa, tämä on korkeaplaatuista nykyajan "raittiutyötä". Siitä kertoo päihdeyksiköiden viranhaltijoiden koulutustasokin, kun työntekijältä nykyään vaaditaan vähintäänkin sosionomin tutkinto. Enään ei lähihoitajan koulutus riitä dokuja, narkkeja ja pöpejä paimentamaan. Suosittelen kuitenkin hyvin lämpimästi harrastamaan väkivaltalajeja, kuten esim. karatea, ja potkunyrkkeilyä, niin silloin tulee paremmin toimeen asiakaskunnan kanssa vuorovaikutustaitoja harjoitellessa haasteellisimpien yksilöiden kanssa. :twisted:

Sen verran vielä tuosta kristillisestä etiikasta, mikä näyttää olevan näissä "kristillisissä" "hoitolaitoksissa" pahasti kateissa, taikka vinoutunutta kuitenkin...
Vanhassa Testamentissa oli kyllä kehoitus auttaa muukalaista, hyljeksimättä häntä. Se ei kuitenkaan tarkoittanut elatus- ja ylläpitovelvoitetta muukalaisen ja hänen jälkeläistensä loppuelämäksi. Ei liioin kehoitettu muukalaisille rakentaa heidän jumaliensa temppeleitä, mikä pätee yhä edelleen, Uudenkin Testamentin myötä. Joillakin "kristilliseksi" itseään nimittävillä tahoilla on mennyt puurot ja vellit sekaisin ja pahinta asiassa on, kun ne ei itse edes huomaa sitä. Ja, mitäpä Raamatussa Jeesus siitä sanoikaan? -"Kuinka sokea voi sokeaa taluttaa, eivätkö he kumpikin kuoppaan lankea"!? :idea:
Kaikella on aikansa.
NeroKatti
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Hatutus kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 4:50 am
NeroKatti kirjoitti: Ma Elo 31, 2026 11:29 pm Nyt kuule hyvä aloittaja nimimerkki, olet kenties eksynyt aivan väärälle foorumille otsikkosi kanssa 😄seuraile hetkisen keskusteluita niin ehkäpä hoksaat mitä tarkoitan
Aiheeni mitä ajan takaa on omakohtainen ihmettely miten tietyt ihmiset ohittavat aivan selkeät uutiset ja niiden jatkuvan toistuvuuden. En koe eksyneeni väärälle foorumille, vaan tiedän aivan tarkkaan mihin kekoon olen pääni sohaissut.
**
Hauska
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
NeroKatti
Martin Riggs

Voi veljeni tietäisipä :D ei vaineen hyvä foorumi on muutama nazi ja "kuvittelen olen puten soturi", sitten muutama kaikkien vihaaja jne 😎🤌🏽 sit riitely minne ne viimeset killinkiä jaetaan
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
NeroKatti
Martin Riggs

Ai niin woke ja homot ja neekerit..unohdin sori mun bad.. (oliko neekeri ilmaus) liikaa enkkua landeille.. etteeköhän tästhä ymmärteeny😎

Vastaa Viestiin