Helsinki, Marjaniementie: kolme henkilöä tuomittiin mm. törkeästä ryöstöstä
Re: Helsinki, Marjaniementie: kolme henkilöä tuomittiin mm. törkeästä ryöstöstä
Tää solana saa varmaan vuoden äityli palkinnon. Ei millään tajua että sen poika kavereineen on tehnyt erittäin törkeitä rikoksia. Enkä ihmettele kun äitylikin täällä uhoaa ja uhkailee. Poitsu on kunnostautunut monin eri tavoin rikollisella polulla mut on sen verran nisti et et jää lähes kaikesta kiinni. Nää kaverukset Penttala, Ruusukivi ja Sakke "Kauste" ovat myös erittäin kiinnostuneita toisten miesten persreijistä ja tykkäävät niitä katsella ja haaveilevat pääsevänsä työntämään niihin erilaisia asioita.Toivottavasti nää ihmisjätteet pidetään lukkojen takana mahdollisimman kauan...ainoo mikä ärsyttää paljon on se et ne pitää verovaroin ruokkia ja hoitaa.
-
Solana Luna
- Susikoski
No sitä on Äidin Rakkaus. Through thick and thin. Olette vaan kateellisia kun ette itse pysty samaan ja ette rakasta lapsianne niinkuin minä.Blondie kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 11:55 pm Tää solana saa varmaan vuoden äityli palkinnon. Ei millään tajua että sen poika kavereineen on tehnyt erittäin törkeitä rikoksia. Enkä ihmettele kun äitylikin täällä uhoaa ja uhkailee. Poitsu on kunnostautunut monin eri tavoin rikollisella polulla mut on sen verran nisti et et jää lähes kaikesta kiinni. Nää kaverukset Penttala, Ruusukivi ja Sakke "Kauste" ovat myös erittäin kiinnostuneita toisten miesten persreijistä ja tykkäävät niitä katsella ja haaveilevat pääsevänsä työntämään niihin erilaisia asioita.Toivottavasti nää ihmisjätteet pidetään lukkojen takana mahdollisimman kauan...ainoo mikä ärsyttää paljon on se et ne pitää verovaroin ruokkia ja hoitaa.
-
PaikallaWildchild79
- Andy Sipowich NYPD
Kunnia pitää ansaita ennenkuin sitä voi loukata.Solana Luna kirjoitti: Pe Elo 28, 2026 8:39 amMä nostan kunnianloukkaussyytteen Penttalan äidin kanssa näistä asiattomista täyden paskanjauhannan heitoista!Wildchild79 kirjoitti: To Elo 27, 2026 9:07 amKyllä se on vanhempien vastuulla kasvattaa se oma lapsi ja jos ei siihen järki riitä niin ei pitäisi lisääntyä.Solana Luna kirjoitti: Ti Elo 25, 2026 12:30 pm
Sakke ja muut on laittomasti huostaanotettu ja lasten"suojelu" laitos on heidät tällaiseksi kasvattanut mutta he eivät ota mitään vastuuta asiasta.
Täällä on mainittu että Rasmuksen fb kaverina tietty henkilö, niin minulla on todisteet, että kyttääjä Riitta Koski on stalkannut ja lähettänyt samaan aikaan kyselyitä fb yv ko. henkilöstä.
Laita korkki ensin kiinni ja mieti jos aikaa vielä riittää niin mennä vaan.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
-
Solana Luna
- Susikoski
Sakke on tehnyt hyväntekeväisyyttä. Monelleko edes tulee mieleen tehdä sellaista?Solana Luna kirjoitti: Ke Syys 02, 2026 1:35 amNo sitä on Äidin Rakkaus. Through thick and thin. Olette vaan kateellisia kun ette itse pysty samaan ja ette rakasta lapsianne niinkuin minä.Blondie kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 11:55 pm Tää solana saa varmaan vuoden äityli palkinnon. Ei millään tajua että sen poika kavereineen on tehnyt erittäin törkeitä rikoksia. Enkä ihmettele kun äitylikin täällä uhoaa ja uhkailee. Poitsu on kunnostautunut monin eri tavoin rikollisella polulla mut on sen verran nisti et et jää lähes kaikesta kiinni. Nää kaverukset Penttala, Ruusukivi ja Sakke "Kauste" ovat myös erittäin kiinnostuneita toisten miesten persreijistä ja tykkäävät niitä katsella ja haaveilevat pääsevänsä työntämään niihin erilaisia asioita.Toivottavasti nää ihmisjätteet pidetään lukkojen takana mahdollisimman kauan...ainoo mikä ärsyttää paljon on se et ne pitää verovaroin ruokkia ja hoitaa.
Rasmus on aivan helvetin älykäs. Ollut esim. kuukauden hatkoilla "lastensuojelu" laitoksesta ja kun menee takaisin kouluun niin mm. matematiikan kokeesta täysi 10 saman tien ilman että olisi ollutkaan poissa koulusta. Kenen tahansa äidin pää hajoaisi tällaisesta ja kävin lääkärillä puhumassa ahdistuksesta niin lääkärikin totesi, että hänkin reagoisi samalla tavoin jos olisi tuollainen poika.
Näiden elämä on pilattu.
-
Solana Luna
- Susikoski
Jännämiehistä ja jäynämiehistä puheenollen olen myös seurustellut SM tason nyrkkeilijän kanssa joka tiputti Simo Rantalaisen sekunnissa. Eipä ole vaikeuksia saada miestä jos en halua. Hänellä mitaleita nyrkkeilystä.Solana Luna kirjoitti: Su Elo 30, 2026 12:39 amJumalauta nyt menee liian pitkälle suunsoitto.Ross Sullivan kirjoitti: La Elo 29, 2026 9:22 pmTuossa juuri itsekin listaat syitä, joiden takia Suomen vankilamalli on liian löperö.Solana Luna kirjoitti: La Elo 29, 2026 7:08 pm Suomen vankilamalli kyllä kansainvälisesti on yksi parhaimmista. Ex-mieheni kunnon hunsvotti kun istunut linnassa Norjassa, Suomessa ja Italiassa. Hän on sanonut että Suomen vankila on todella hyvä ja jotkut ulkomaalaisethan pitävät Suomen vankilaa hotellilomana. Olen yhden entisen vanginvartijan kanssa jutellut niin asia kylläkin menee niin, että yhteiskuntaan palataan toivottavasti ilman uusintakeikkaa lusimaan.
Italian malli taas on sellainen että Italian vankilat ovat niin täynnä, että sieltä päästetään suuria määriä vankeja kerralla pois ja sen jälkeen vapaudenhuumassa satoja pankkiryöstöjä ja muita rikoksia ja paluu vankilaan taas edessä kun mitään kuntoutusta ei ole ja Italian vankiloissa vankeja kohdellaan kuin eläimiä.
Joissain Italian maaseudun vankiloissa tosin saa poimia viinirypäleitä ja juoda lasillisen niistä tehdyistä luomutuotteesta.
Suomen avovankiloissa pääsee myös uimaan järveen ja saunomaan josta ulkomaalaiset vangit voivat vain unelmoida.
Kuka siis saanut päähänsä alkaa keksimään kuolemantuomiota vangeille Suomessa?
Kuolemanrangaistuksella säästettäisiin myös valtion menoja. Miksi minun tai muiden hyvätuloisten pitäisi maksaa sellaisten ihmisten elättämistä, joista ei ole mitään hytötyä yhteisölle (enemmän haittaa)? Teemu Keskisarja on penännyt keskustelua aiheesta ja samoin penään minäkin. Se on sitten eri asia, mitä demokratiassa päätetään.
Onko sinulla ollut muun tyyppisiä miehiä elämässäsi kuin näitä jännämiehiä?
Kyllä on ollut miehiä muitakin. Rasmuksen isä on insinööri. Olen n. 30 vuotta ollut miehen kanssa joka teknikko ja jolla oma firma ja omakotitalo. Varmaan hyvätuloisimpia kuin sinä...
- Mietintämyssyttelijä
- Sofia Karppi
∆
Kuulostaa elämänmeno ja -asenne melkoisella white trash-kalluilulta.
Jos sulla ei ole vaikeuksia saada miestä, niin onko sulla sitten vaikeuksia pitää sitä miestä ja olla normaalissa parisuhteessa?
Nyrkkeilijöitä ja insinöörejä jonossa joten uutta matoa koukkuun vaan...
Jos sulla ei ole vaikeuksia saada miestä, niin onko sulla sitten vaikeuksia pitää sitä miestä ja olla normaalissa parisuhteessa?
Nyrkkeilijöitä ja insinöörejä jonossa joten uutta matoa koukkuun vaan...
"Tilastojen mukaan joka viides ihminen on häiriintynyt. Jos ympärilläsi on neljä ihmistä, jotka vaikuttavat normaaleilta, se ei ole hyvä merkki.”
- Jean-Claude van Damme
- Jean-Claude van Damme
-
Solana Luna
- Susikoski
Mä olen ollut 5 vuotta celibaatissa ihan omasta tahdosta ja eipä ole edes tehnyt mieli miestä. Meditaatio ja henkisyys aiheuttaa sen.Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Ke Syys 02, 2026 1:20 pm ∆
Nyrkkeilijöitä ja insinöörejä jonossa joten uutta matoa koukkuun vaan...![]()
Jos joku jää mun koukkuun niin mä myös pidän sen...
- Mietintämyssyttelijä
- Sofia Karppi
Kannattaa meditoida vielä kurkkuchakra (vishuddha) kohdilleen, niin hyvä siitä tulee.Solana Luna kirjoitti: Ke Syys 02, 2026 6:41 pmMä olen ollut 5 vuotta celibaatissa ihan omasta tahdosta ja eipä ole edes tehnyt mieli miestä. Meditaatio ja henkisyys aiheuttaa sen.Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Ke Syys 02, 2026 1:20 pm ∆
Jos joku jää mun koukkuun niin mä myös pidän sen...
"Tilastojen mukaan joka viides ihminen on häiriintynyt. Jos ympärilläsi on neljä ihmistä, jotka vaikuttavat normaaleilta, se ei ole hyvä merkki.”
- Jean-Claude van Damme
- Jean-Claude van Damme
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Muutenkin aika erikoinen asenne, jos luulee, että rikosaiheisella foorumilla ainoastaan siliteltäisiin rikoksentekijöiden päitä. Siis, jos on tuomittu moitittavasta teosta, niin sitä tekoa saa pitää moitittavana ihan julkisesti. Ei se ole mikään kunnianloukkaus.Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Ke Syys 02, 2026 1:20 pm ∆
Pakko vielä todeta, että hän itse nostaa poikansa nimeä tässä esiin, jotta se jää Googlen hakuhistoriaan ikävässä asiayhteydessä. Mä en henkilökohtaisesti esim. edes tiedä kuka tämä Rasmus on, eikä kiinnostakaan. Tuo Lehtisaaren henkirikollinen sen sijaan on nimenä tuttu, kun se nimi oli silloin lööpeissä monena päivänä.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
-
Solana Luna
- Susikoski
No sen mä olen ansainnut Vuoden Äityli palkinnonBlondie kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 11:55 pm Tää solana saa varmaan vuoden äityli palkinnon. Ei millään tajua että sen poika kavereineen on tehnyt erittäin törkeitä rikoksia. Enkä ihmettele kun äitylikin täällä uhoaa ja uhkailee. Poitsu on kunnostautunut monin eri tavoin rikollisella polulla mut on sen verran nisti et et jää lähes kaikesta kiinni. Nää kaverukset Penttala, Ruusukivi ja Sakke "Kauste" ovat myös erittäin kiinnostuneita toisten miesten persreijistä ja tykkäävät niitä katsella ja haaveilevat pääsevänsä työntämään niihin erilaisia asioita.Toivottavasti nää ihmisjätteet pidetään lukkojen takana mahdollisimman kauan...ainoo mikä ärsyttää paljon on se et ne pitää verovaroin ruokkia ja hoitaa.
-
Solana Luna
- Susikoski
Täällä puhutaan jopa jostain kunniasta niin näilläpä tietyillä tyypeillä on tapana tehdä kunniamurhia. Vaikka kunniamurhia että saa oleskelulupaa suomesta.Solana Luna kirjoitti: Ke Syys 02, 2026 7:18 pmNo sen mä olen ansainnut Vuoden Äityli palkinnonBlondie kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 11:55 pm Tää solana saa varmaan vuoden äityli palkinnon. Ei millään tajua että sen poika kavereineen on tehnyt erittäin törkeitä rikoksia. Enkä ihmettele kun äitylikin täällä uhoaa ja uhkailee. Poitsu on kunnostautunut monin eri tavoin rikollisella polulla mut on sen verran nisti et et jää lähes kaikesta kiinni. Nää kaverukset Penttala, Ruusukivi ja Sakke "Kauste" ovat myös erittäin kiinnostuneita toisten miesten persreijistä ja tykkäävät niitä katsella ja haaveilevat pääsevänsä työntämään niihin erilaisia asioita.Toivottavasti nää ihmisjätteet pidetään lukkojen takana mahdollisimman kauan...ainoo mikä ärsyttää paljon on se et ne pitää verovaroin ruokkia ja hoitaa.
Kunnian kenttä on viimeinen paikka jossa toisensa saa ihmiset joista toinen jää kunnian kentälle makaamaan... Näin lauloi Dingo kulkukoiria jotka on aina tervetulleita mun luokse piipahtamaan
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Niin, kyllä puhutaan. Myös sinulla on oikeus kunniaan. Mielestäni vanhempia ei voi syyttää (ainakaan liiaksi) jälkikasvun tekemisistä. Vanhempien merkitys ihmisiin on vain yksi komponentti muiden joukossa: sattuma, geenit ja kokemukset. Vanhempien kyky ohjata lapsiaan on rajallinen.Solana Luna kirjoitti: Ke Syys 02, 2026 7:35 pmTäällä puhutaan jopa jostain kunniasta niin näilläpä tietyillä tyypeillä on tapana tehdä kunniamurhia. Vaikka kunniamurhia että saa oleskelulupaa suomesta.Solana Luna kirjoitti: Ke Syys 02, 2026 7:18 pmNo sen mä olen ansainnut Vuoden Äityli palkinnonBlondie kirjoitti: Ti Syys 01, 2026 11:55 pm Tää solana saa varmaan vuoden äityli palkinnon. Ei millään tajua että sen poika kavereineen on tehnyt erittäin törkeitä rikoksia. Enkä ihmettele kun äitylikin täällä uhoaa ja uhkailee. Poitsu on kunnostautunut monin eri tavoin rikollisella polulla mut on sen verran nisti et et jää lähes kaikesta kiinni. Nää kaverukset Penttala, Ruusukivi ja Sakke "Kauste" ovat myös erittäin kiinnostuneita toisten miesten persreijistä ja tykkäävät niitä katsella ja haaveilevat pääsevänsä työntämään niihin erilaisia asioita.Toivottavasti nää ihmisjätteet pidetään lukkojen takana mahdollisimman kauan...ainoo mikä ärsyttää paljon on se et ne pitää verovaroin ruokkia ja hoitaa.
Kunnian kenttä on viimeinen paikka jossa toisensa saa ihmiset joista toinen jää kunnian kentälle makaamaan... Näin lauloi Dingo kulkukoiria jotka on aina tervetulleita mun luokse piipahtamaan
Enkä oikein ymmärrä miksi tunget poikaasi tähän ketjuun, kun tässä ketjussahan on ensisijaisesti arvosteltu sitä Lehtisaaren murhaajaa ja tekoa.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
-
Solana Luna
- Susikoski
viewtopic.php?t=39351Korpisoturi kirjoitti: Ke Syys 02, 2026 7:44 pmNiin, kyllä puhutaan. Myös sinulla on oikeus kunniaan. Mielestäni vanhempia ei voi syyttää (ainakaan liiaksi) jälkikasvun tekemisistä. Vanhempien merkitys ihmisiin on vain yksi komponentti muiden joukossa: sattuma, geenit ja kokemukset. Vanhempien kyky ohjata lapsiaan on rajallinen.Solana Luna kirjoitti: Ke Syys 02, 2026 7:35 pmTäällä puhutaan jopa jostain kunniasta niin näilläpä tietyillä tyypeillä on tapana tehdä kunniamurhia. Vaikka kunniamurhia että saa oleskelulupaa suomesta.
Enkä oikein ymmärrä miksi tunget poikaasi tähän ketjuun, kun tässä ketjussahan on ensisijaisesti arvosteltu sitä Lehtisaaren murhaajaa ja tekoa.
Mulla näkyy tää ketju missä puhutaan Marjaniemestä. Täällä on kaikilla koneet ihan sekaisin ja näkyy välillä ja välillä ei näy. Edes paikannukset ei toimi. Välillä puhelin menee täysin lukkoon jne