Näinhän sitä rasismia normalisoidaan. Ette vaan ymmärrä. En mä ole rasisti. Ei ei ollenkaan, maalittamista!Karjalaisen haastatteleman kesätyöntekijän mukaan hänen puheistaan on tehty liian pitkälle vietyjä päätelmiä ja tilanne on ymmärretty väärin.
Joensuun yliopiston ainejärjestö rasismimaalitti aiheetta paikallisia ravintoloita
Re: Joensuun yliopiston ainejärjestö rasismimaalitti aiheetta paikallisia ravintoloita
-
Rapsuttaja
- Jack Bauer
Re: Joensuun yliopiston ainejärjestö rasismimaalitti aiheetta paikallisia ravintoloita
Ei kesätyöntekijää väitetty rasistiksi, luitko aloitusviestä ollenkaan? Jos sinulla on kesätyöntekijän puheista jotain tarkempaa tietoa, jaa toki ne meille.TimoTyön kirjoitti: To Syys 03, 2026 11:45 amNäinhän sitä rasismia normalisoidaan. Ette vaan ymmärrä. En mä ole rasisti. Ei ei ollenkaan, maalittamista!Karjalaisen haastatteleman kesätyöntekijän mukaan hänen puheistaan on tehty liian pitkälle vietyjä päätelmiä ja tilanne on ymmärretty väärin.
-
viivahattu
- Horatio Caine
Kai siellä kourallinen entisiä ja nykyisiä skinejä vielä jossain luuhaa, mutta "kerhohuone" on kyllä vähän turhan korskea termi. Todennäköisemmin jonkun olohuoneessa istuvat juomassa kaljaa niissä tapaamisissaan.apässi kirjoitti: Ke Syys 02, 2026 4:31 pm Tuo maininta "skinheadien kerhotapaamisissa käymisestä" mielenkiintoinen:
Onko esim Joensuussa ollut skinien kerhohuonetta 2010-luvun alun jälkeen?![]()
Ja ei, täysin harmittomien Soldiers of Odinin autotallia ei nyt lasketa. Ja tainnut Soo: kin jo lopettaa Joensuussa? Eli mistä revittyä kerhotapaamiset skinien kanssa?![]()
Eli itse keksittyä höpöä koko tämä juttu. Yrittäjän maalittamista.
Jälleen kyllä yksi loistava esimerkki vasurisekopäiden toiminnasta. Joku jossain ehkä sanoi jotain = täysi ja kiistaton totuus, mikäli kyse oli razzismusjutuista.