Kaikilla (aikuisilla) kun ei pyöri seksi, pillut ja mulkut mielessä jatkuvasti. Jos sitä et ymmärrä, niin ei sitten. Voit elää omissa käsityksissäsi miten haluat, mutta ne eivät sitten oikeuta seksuaalisesti ahdistelemaan sitä salilegginseihin pukeutunutta naista.1rastup kirjoitti: La Syys 05, 2026 2:04 pm Aa okei. Mun on miehenä ihan aidosti vaikeuksia käsittää, että millä tavalla sellaiset kamelinvarpaan esille tuovat kireät salihousut ovat mukavat ja niistä tulee hyvä mieli. Mä olen aina käsittänyt asian niin, että niillä naisilla vähän pillua kutittelee ja toiveissa olisi mulkkua?
Toivottavasti baareihin järjestettäisiin naisteniltoja ihan kaikille naisille, ei vain lesboille. Nyt lähinnä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt ovat aktiivisena näissä ns. turvallisemmissa tiloissa ja heteronaiset sitten menevät sinne. Ei siinä muuten mitään vikaa, päinvastoin, ellei paikan varsinainen kohderyhmä siitä ärsyynny. Ymmärrän kyllä harmitusta: kun vähemmistöllä on kerrankin jotain omaa, tulee enemmistö valtaamaan sen.