Hells Angels MC (ketju 2)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Barbie
Frank Drebin

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Barbie »

Skini2 kirjoitti: Ke Syys 09, 2026 8:08 am
Barbie kirjoitti: Ke Syys 09, 2026 7:04 am
Skini2 kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 11:55 pm

Oliks se Vantaalta? Niinku Huge?
Kristillisen ja juutalaisen perinteen mukaan Jumala loi Luciferin alun perin kauniiksi, viisaaksi ja korkea-arvoiseksi enkeliksi taivaaseen. Hän ei siis tullut Jumalan luo ulkopuolelta, vaan oli Jumalan oma luomustuote ennen lankeemustaan.

Asema: Teologisissa tulkinnoissa (kuten Hesekielin kirjan luvussa 28) hänen kuvataan olleen loistava, täydellinen ja nuhteeton suojelusenkeliksi asetettu kerubi Jumalan puutarhassa.

Joo, varmaan Vantaalta.
Eikös Lucifer ole vapahtaja? Minä oon kaunis, helvetin älykäs ja korkea-arvoinen. Oon kai Lucifer666. Käytän 666 lukua viitatakseni etten aio luovuttaa. Ikinä. Fuck For Feit
Suosittelen käymään paikallisessa Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkossa, siellä osaavat selittämään minua paremmin Luciferista, Saatanasta ja Vapahtajasta. Helvetin Enkelit ajavat moottoripyörillä ja näyttävät cooleilta.
” Kauniille Krimin niemimaalle rakennetaan moottoritie. Siitä tulee saksalaisten Riviera”, Hitler selitti.
Skini2
Armas Tammelin

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Skini2 »

*Poistettu puutaheinää ja nimimerkki passitettu tahdonvastaiseen lepoon palstalta kuukaudeksi*tm
Vastaa Viestiin