Erityisesti näin, kun Team-Aitolehti itse halusi vaihtaa 10 unssin hanskoihin juuri ennen ottelua.damfin kirjoitti: Su Syys 13, 2026 10:07 am Ei kyllä juurikaan kiinnosta näiden otteluiden seuraaminen, mutta kieltämättä oli jotenkin nautinnollista nähdä kun Aitolehti sai maistaa nyrkkiä, jospa sillä edes vähän se omahyväisyys olisi karissut sinne areenan lattialle![]()
Immu Fight Night 12.9.2026: Martina Aitolehti & Nanna Karalahti
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Re: Immu Fight Night 12.9.2026: Martina Aitolehti & Nanna Karalahti
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
-
hannusalama
- Armas Tammelin
jokainen tekee mitä tykkää, mutta silti kummastuttaa, että miksi jotkut haluavat vapaaehtoisesti harjoittaa aivovammariskiharrastuksia. ja tässä on ollut ulkonäköriskikin, jos olisi lyönnit osuneet sopivasti, olisi nenä voinut vaihtaa paikkaa.
Tuota ulkonäönmenetysriskiä pideän vierä suurempana riskinä heille. Ehkä palkkio on ollut nii n hyvä, että riskit on kannattanut ottaa. Vai onko tässä jotain sisäpiirin hommia, että joku tekee tässä jolleki palveluksen tai kuittaa jonkun teon tällä vastapalveluksena. *foliosta pipoa rakentaa hän*
-
viivahattu
- Horatio Caine
Klipistä päätellen Nanna Karalahti jopa osaa ihan kohtalaisesti lyödä, ainakin sen vasemman yläkoukun millä pari kertaa kutitteli Martinan poskipäätä ennen kuin tuli se pusu, millä Martina lähti nokosille. Eipä se juuri muita lyöntejä tainnut siinä klipissä esitelläkään.