Persut sitä, persut tätä, öyh öyh...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Bird
Jessica Fletcher

Re: Persut sitä, persut tätä, öyh öyh...

Viesti Kirjoittaja Bird »

jukkatm kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 4:37 am Olette varmaan huomanneet, että OT-persuilu on viikottain syynä porttikieltoon, esimerkkinä tämä viimeisin:
MustaNaamion – syy: OT-persuilu ja litmtxtvp, porttikielto päättyy: 2026-09-20 10:48:32

Entä montako kertaa olette nähneet jonkun saaneen porttarin seuraavista:

OT-demarointi
OT-kepulointi
OT-vassararointi
OT-vihervassarointi

Aivan. Tämä todistaa sen, että perussuomalaiset tekevät jotain hyvin, kun Minfon idiooteilla menee tunteisiin.
Siis hetkinen. Oletko sä ihan aikuisten oikeasti sitä mieltä, että koska OT-vassarointia ja muita vastaavia ei näy Tuomioistuimessa, niitä ei tapahdu? :shock:

Tulee ihan mieleen kukkuu-leikki vauvan kanssa: mitä vauva ei näe, sitä ei ole olemassa. :lol:

Aika mallikas esimerkki siitä, miten havaintojen puuttumisesta tehdään päätelmä itse ilmiön puuttumisesta. Ja sitten vielä keksit tuohon päälle ihan omat muka-ylläpidon termisi, joita ei käsittääkseni edes ole ylläpidon käytössä. :lol:

Mutta aivan: tämä siis todistaa, että persuilu tekee jotain hyvin ja että idiooteilla menee tunteisiin. Salli mun nauraa. :lol:
Viimeksi muokannut Bird, Ke Syys 16, 2026 5:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell

Life sucks and then you die. Get over it.
Orge Gerwell
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Orge Gerwell »

jukkatm kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 10:41 am
TimoTyön kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 8:57 am
Jep, kun tosiaan kollegoistaankin käyttävät esim. nimityksiä afkaani-muslimi. Nasimalla on ihan nimikin.
Kyllä nasimalla on oikea nimikin. Se on Nazima.
Asiallinen korjaus. :)
Perilla
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Kannattaa muistaa, että persuöyhöjä on vain 3-5 kpl palstalla.

Rutsari 200 nikillä, levisi, tupla ja knobster. Tästä saa vähän perspektiiviä asiaan.

Muutama ihminen pilaa palstan.

Bird ja muutama muu on selkeästi vassareita, mutta ne eivät koskaan persuöyhötä.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
jukkatm
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja jukkatm »

Perilla kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 7:29 pm Kannattaa muistaa, että persuöyhöjä on vain 3-5 kpl palstalla.

Rutsari 200 nikillä, levisi, tupla ja knobster. Tästä saa vähän perspektiiviä asiaan.

Bird ja muutama muu on selkeästi vassareita, mutta ne eivät koskaan persuöyhötä.
Paitsi että Bird tuli tähänkin ketjuun vassariöyhöttämään.
-
Perilla
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Perilla »

jukkatm kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 9:18 pm
Perilla kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 7:29 pm Kannattaa muistaa, että persuöyhöjä on vain 3-5 kpl palstalla.

Lautamiehissä saa öyhöttää. Muualla ei.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Bird
Jessica Fletcher

jukkatm kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 9:18 pm

Ai siis nyt mä jo vassariöyhötän?
Mikäli mä teiän mielestä olen vassari, niin eikö mun pitäis olla persuöyhöttäjä? Mikäs logiikka sulla, jukkatm, tässä on?

Onneksi tarkkanäköisimmät, kuten Salmari ja Perilla on huomanneet, että mä en tee sitäkään.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell

Öyhö
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

ChingShih kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 1:35 am Oletteko koskaan miettineet, miksi
[...]
lisää turhaa poliittista polarisaatiota.
Juu, mä mietin joka päivä miten öyhötystä voisi vähentää ja polarisaatiota pienentää. Ojennan mielelläni käden ja pyydän anteeksi kun olen loukannut.

Mut nää loputtomat öyhääjät joilla ei ole aikomustaan rehelliseen keskusteluun -- kuka niitä kaipaa?
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Öyhö
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

jukkatm kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 9:18 pm Paitsi että Bird tuli tähänkin ketjuun vassariöyhöttämään.
No Bird ei kyl öyhötä. Sanon tän tälleen isosetäpersuna, joka ei vihreitä tai vasemmistoa enää äänestä.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
jukkatm
Neuvoja-Jack

Bird kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 10:03 pm

Ai siis nyt mä jo vassariöyhötän?
Mikäli mä teiän mielestä olen vassari, niin eikö mun pitäis olla persuöyhöttäjä? Mikäs logiikka sulla, jukkatm, tässä on?

"Mutta aivan: tämä siis todistaa, että persuilu tekee jotain hyvin ja että idiooteilla menee tunteisiin. Salli mun nauraa."
-
Bird
Jessica Fletcher

jukkatm kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 11:32 pm "Mutta aivan: tämä siis todistaa, että persuilu tekee jotain hyvin ja että idiooteilla menee tunteisiin. Salli mun nauraa."
Hienoa, osaat kopioida tekstiä. Mutta etkö sä nyt yhtään mieti persujen mainetta? :shock: Vielä, kun osaisit vaikka kirjoittaa tohon oheen niitä omia ajatuksiasi, niin asia ehkä eteniskin jotenkin. :)
— Bertrand Russell

Mieshenkilö
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Mieshenkilö »

Persut ovat kelatukien kokemusasiantuntijoita.
jukkatm kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 12:19 pm No kuka ne sitten tekee? Kun teet hakemuksen esimerkiksi yleistuesta, niin päätös tulee heti ja maksupäivä kerrotaan heti.
Bird
Jessica Fletcher

Mieshenkilö kirjoitti: To Syys 17, 2026 12:12 am Persut ovat kelatukien kokemusasiantuntijoita.
jukkatm kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 12:19 pm No kuka ne sitten tekee? Kun teet hakemuksen esimerkiksi yleistuesta, niin päätös tulee heti ja maksupäivä kerrotaan heti.
Mieshenkilöllä lienee vielä paljon annettavaa meille minfolaisille. jukkatm:llä ilmeisesti myös. Sydän teille.
— Bertrand Russell

Oulun_Kungas
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Öyhö kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 10:06 pm
ChingShih kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 1:35 am Oletteko koskaan miettineet, miksi
[...]
lisää turhaa poliittista polarisaatiota.
Juu, mä mietin joka päivä miten öyhötystä voisi vähentää ja polarisaatiota pienentää. Ojennan mielelläni käden ja pyydän anteeksi kun olen loukannut.

Mut nää loputtomat öyhääjät joilla ei ole aikomustaan rehelliseen keskusteluun -- kuka niitä kaipaa?
Oikeistolainen politiikka ei toimi rehellisyydessä.
Oulun_Kungas
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Mieshenkilö kirjoitti: To Syys 17, 2026 12:12 am Persut ovat kelatukien kokemusasiantuntijoita.
Siinähän on oikea tietokoneinsinööri Suomesta. Osaaminen samaa tasoa!
jukkatm
Neuvoja-Jack

Oulun_Kungas kirjoitti: To Syys 17, 2026 7:35 am
Siinähän on oikea tietokoneinsinööri Suomesta. Osaaminen samaa tasoa!
Kyllä. Olen tietokoneinsinööri. Sinunlaisesi roskisdyykkarin ei kannattaisi paljoa huudella minulle.
-
Vastaa Viestiin