Sellimurhaaja puukotti toista vankia kaulaan Riihimäellä – vankila sulkutilaan, 22.6.25

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Oulun_Kungas
Andy Sipowich NYPD

Re: Sellimurhaaja puukotti toista vankia kaulaan Riihimäellä – vankila sulkutilaan, 22.6.25

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Neonataali kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 7:28 am ” Sellistä löytyi myös Pyynösen laatimia hälyttäviä kirjoituksia.

Papereille oli rustattu muun muassa: ”Mä oon boss äijä ja mua ei vittu kiinnosta”, ”Mä tapan kaikki”, ”Mä en enää pysty kontrolloimaan tai hallitsemaan sitä mitä mun päässä tapahtuu” ja ”I feel like Lucifer”.”
Huumeidenkäytön laukaisema skitsofrenia?

Oudot tuolla on nuo silmätkin, näyttää kuin ei nukkuisi ollenkaan.
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Re: Sellimurhaaja puukotti toista vankia kaulaan Riihimäellä – vankila sulkutilaan, 22.6.25

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Riksun yrityksen ETPK:

https://nippydrop.com/v/eMhZRZPb

Tästä selviää, että hyökkäyksen syy oli Pyynösen kauna uhrin eli Eetu Laisaaren kanssa yhteiseksi tutuksi todettua Patrick Antonio lilomoa, kohtaan.
Tämä Iilomo oli mukana Pyynöselle murhayritystuomion tuoneissa vuoden 2020 tapahtumissa.
Edelliiltana olivat pyynönen ja Laisaari jutelleet ja todenneet, että meillähän on yhteinen tuttukin eli Iilomo.
Huutaja Jaana
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

"Niiden pitäis poistaa kuvat kun mun pitäis peittää naama kun mulle ei ilmoitettu et media on paikalla."

Vittu mikä BOSSMAN
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Oulun_Kungas
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 2:18 pm "Niiden pitäis poistaa kuvat kun mun pitäis peittää naama kun mulle ei ilmoitettu et media on paikalla."

Vittu mikä BOSSMAN
Se video on hauska. Kasvot valahtaa samantien pikkupojan itkupotkuraivari-ilmeeseen, kun hän sisäistää, että häntä kuvataan :twisted:
Näin se vain on
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Näin se vain on »

Neonataali kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 7:28 am
Näin se vain on kirjoitti: To Heinä 31, 2025 2:56 pm
viivahattu kirjoitti: Ma Heinä 28, 2025 12:22 pm

Ei noin väkivaltaisen ihmisen kanssa tarvitse pyöriä missään. Riittää jos sattuu olemaan vaikka samassa baarissa tai samalla kadunpätkällä ja sattumalta naurahtamaan väärään aikaan jollekin mitenkään Pyynöseen liittymätyömälle asialle. Tämmöisillä pienimunaisilla ja herkkäegoisilla Pyynösillä on vahva taipumus tulkita sellainen "vittuiluksi" ja käydä päälle. Mutta annas kun arvaan, kunnon kansalaiset eivät käy baarissa tai kävele kadulla?

*pltmtxtvp*tm
Jos kerran Pyynönen on erittäin vaarallinen, raivohullu joka käy kenen tahansa kimppuun ilman mitään syytä niin listaa Pyynösen tekemistä rikoksista joissa uhrina on kunnon kansalainen?

Kunnon kansalaiset eivät kaveeraa tuollaisten pyynösten kanssa.
Perttu Pyynpnenmarvioi itsekin itsensä ennalta-arvaamattomaksi ja vaaralliseksi toisten hengelle.

” Sellistä löytyi myös Pyynösen laatimia hälyttäviä kirjoituksia.

Papereille oli rustattu muun muassa: ”Mä oon boss äijä ja mua ei vittu kiinnosta”, ”Mä tapan kaikki”, ”Mä en enää pysty kontrolloimaan tai hallitsemaan sitä mitä mun päässä tapahtuu” ja ”I feel like Lucifer”.”

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0e3a ... 172ae285e6

Mitä rikoksiin tulee, niin alun perinhän Perttu oli istumassa siksi, että yritti murhata lapsuudenystävänsä, joka sattui seurustelemaan Pertun ex-naisystävän kanssa. Houkutteli paikalle tarjoamalla rahaa, jos auttaa huumediilerin ryöstämisessä. Tuomittiin murhan yrityksestä, ampuma- ase - ja huumerikoksista.

Oletan, että Pertun rikoslistalla on huumerikoksia ennestään, ja ihmettelen kovasti mikäli näin epäsosiaalisella tyypillä ei ole taustalla minkäänlaisia omaisuusrikoksia. Nehän kohdistuu usein ihan tavallisiin ihmisiin, kun narkkareilla ei omaisuutta pahemmin ole. Ihan sattumankauppaa, pääseekö siinä vartija tai kadunmies hengestään jos sattuu Pertun kilikalikeikan aikaan paikalle. Tai tällaisiin tilanteisiin, missä anmuskelee julkisilla paikoilla sinne ja tänne.
Pyynösen rikosten uhrit eivät ole mitään kunnon kansalaisia vaan rikollisia. Hyvä näin, rikollisten välienselvittelyt ovat ammatin varjopuolia.
Asiantuntija
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Asiantuntija »

Näin Pyynönen Riksun ETPK:ssa:

Perttu Pyynöstä kuullaan Turun vankilasta etäyhteydellä.
K: Oletko ymmärtänyt oikeutesi ja onko niistä kysyttävää?
V: Ei kysyttävää.
KERTOMA
K: Kerro omin sanoin, mitä tilanteessa tapahtui.
V: En kommentoi.
K: Mikä on ollut syynä tälle tapahtumalle?
K: Onko sinulla riitoja asianomistaja Eetu Laisaaren kanssa?
K: Vartiijat ovat kertoneet, että teillä on ollut edellisenä päivänä musiikkitapahtuma, jossa
olitte keskustelleet yhteisistä tutuistanne. Onko siellä jokin asia tai henkilö, jolla on teihin
molempiin yhteys ja joka on vaikuttanut tähän tekoon?
K: Poliisi epäilee sinun lyöneen kuusi kertaa Laisaarta kohti kaulaa tai päätä teräaseeksi
luokiteltavalla esineellä. Onko sinulla ollut tarkoitus tappaa Laisaari?
K: Oletko omasta mielestäsi syyllistynyt asiassa rikokseen omalla toiminnallasi?
K: Muuta lausuttavaa kuulustelusta?
V:

MERKITÄÄN: Kuultava antaa tekstiosion kirjattavaksi, jolla on hänen mielestään merkitystä.
”Rebel angel was banished from heaven. A fallen star, was fallen in to hell. Became a ruler of underworld. The creator of sin. Our master lucifer. All the wanted to be free, freedom & have a free will. Break the chains of destiny. A creator of own. Now he s doomed,
in prisoned to be the sin G.O.A.T of all evil. The leader of fallen angels & father of all demons.
To feed to souls of mortal sinners, so that there is no more room in hell.
The devil, the chaos, and the death will take over. Lightbringer, morningstar, will rise on
the 3rd day from the otherside of afterlife.
Has woken up by a crow bloodcaster of nightmother Santa Muerte.
Sometimes chooses one to come back to ”Life” to walk among the living. To make the
wrong things right!
The devil went to war.. he won the war.
He came back as a beast. they isolated him from the world. in the end. bled his blood.
And he was forgiven. Everytime when i look in the mirror, i see him.
Carnival of Rust
Paholainen todisti jo aikojen alussa, että me ihmiset ei ansaita- maailmaa ja sen kaikkeutta. Ihminen on jo aikojen alusta ollut korruptoitunut kaikille synneille. Siitä lähtien, kun
Aatami ja Eeva söi kiellettyä hedelmää, vaikka meillä on vapaa tahto. Me ei ansaita tätä
maailmaa. Pahoilainen oli oikeassa.
Kannan valoa. Tulkaa valaistuksi. To be continued..”
Hippulis
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Hippulis »

Oulun_Kungas kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 7:54 am
Neonataali kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 7:28 am ” Sellistä löytyi myös Pyynösen laatimia hälyttäviä kirjoituksia.

Huumeidenkäytön laukaisema skitsofrenia?

Oudot tuolla on nuo silmätkin, näyttää kuin ei nukkuisi ollenkaan.
Älyllinen kehitysvamma voi selittää tuon.
Vastaa Viestiin