Poliisi huolissaan nuorten äärioikeistolaisesta radikalisoitumisesta

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
jotunheimen
Martin Beck

Re: Poliisi huolissaan nuorten äärioikeistolaisesta radikalisoitumisesta

Viesti Kirjoittaja jotunheimen »

Hyvä nuoret. Muistakaa mennä myös salille (sehän oli myös rasistista ja fasistista, ainakin isoilla painoilla :D) sekä kamppailulajeihin.
@veitera has blocked you
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Poliisin kannattaisi pitää vähän pienempää suuta ja olla puuttumatta toisten asioihin. Itse asiassa heidän tapansa toimia raiskaajina, huumekauppiaina ja lasten nussijoina herättää kansassa inhoa. Nussisivat vain niitä omia lapsiaan, eikä muiden.

Kun todellinen poliisi, Schutzstaffel, perustetaan joskus uudelleen yhdessä Sturmabteilungin kanssa, nykyiset lasten nussija Sami Talonpojat ja muut "poliisit" hirtetään julkisesti torilla rikoksista valkoihoista kunnollista väestöä kohtaan, samalla kun kakanväriset ihmiset tuhotaan yhdessä lappalais- ja pajeettineekereiden kanssa.

Äärioikeistolainen liikehdintä kuuluu osaksi nuorisokulttuuria ja henkistä kasvua samoin kuin rynnäkkökivääriharrastus, jota pualustus_voimat tarjoilee.

Todellinen poliisi ei toimi kentällä, vaan laboratoriossa, kuten Barry Allen, jonka SS:mäisyys kumpuaa salamasta. The Flash on henkilöitymänä tapa kertoa, millainen on hyvä poliisi länsimaissa. Äärimmäinen nopeus ja energisyys on peräisin amfetamiinista, eli kaukopartiomaisuudesta.

Siviilipuolella (flesh ja flasher -toiminta), varsinaisen poliisiajan ulkopuolella mukamas, alkaa oikea poliisiaika, johon liittyy oleellisesti teräaseet (flasher ja splatter). Ainoa oikea poliisi on oltermanniaikainen teräaseilla varustautunut viiltäjäpoliisi, jolla on todellista auktoriteettia. Kukkienkastelijapoliisit vesitykkeineen voi painua vittuun.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Le chat bleu
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Hatutus kirjoitti: La Syys 19, 2026 1:29 pm Olin nuorena aikuisena kallellaan vasemmalle ja koin sen tasa-arvoiseksi suunnaksi, joka kunnioittaa kaikkia ihmisiä ja luo vakautta maailmaan.
Mutta iän karttuessa olen huomannut sen paskuuden ja nyt olen oikealle kallellani. Joten olin nuorena kai sitten kunnollinen ihminen nyt olen varmaankin täysi sika...
Noinhan nuori ihminen kokemattomuuttaan ajattelee, säälitään heikoimmassa asemassa olevia. Sitten toiset aikuistuvat ja huomaavat että nämä heikoimmat on tukilokkeja joita ei yhtään haittaa elää tulonsiirroilla ja räkiä kattoon, ja toiset jäävät lapsellisiksi vasuleiksi, jotka luulee että velkoja ei tarvitse maksaa ja sähkö tulee seinästä.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Nice shirt
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Le chat bleu kirjoitti: Su Syys 20, 2026 4:10 pm
Hatutus kirjoitti: La Syys 19, 2026 1:29 pm Olin nuorena aikuisena kallellaan vasemmalle ja koin sen tasa-arvoiseksi suunnaksi, joka kunnioittaa kaikkia ihmisiä ja luo vakautta maailmaan.
Mutta iän karttuessa olen huomannut sen paskuuden ja nyt olen oikealle kallellani. Joten olin nuorena kai sitten kunnollinen ihminen nyt olen varmaankin täysi sika...
Noinhan nuori ihminen kokemattomuuttaan ajattelee, säälitään heikoimmassa asemassa olevia. Sitten toiset aikuistuvat ja huomaavat että nämä heikoimmat on tukilokkeja joita ei yhtään haittaa elää tulonsiirroilla ja räkiä kattoon, ja toiset jäävät lapsellisiksi vasuleiksi, jotka luulee että velkoja ei tarvitse maksaa ja sähkö tulee seinästä.
Millaisessa murjussa asut, jos sähkö ei tule seinästä. Tuotatko sitä generaattorilla? Nykyään uutisissa puhutaan jostain kumman "laitaoikeistosta". On vain äärioikeisto.
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
Oulun_Kungas
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Ja naivi aikuinen oikeistoa palvoessaan ajattelee, että johtajat Suomessa miljoonabonuksineen, jotka tulee veronmaksajien miljardien yritystukirahasta olisivat vasemmistolaisia..
Le chat bleu
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Nice shirt kirjoitti: Su Syys 20, 2026 4:42 pm
Millaisessa murjussa asut, jos sähkö ei tule seinästä.
Mikä oli todistettava. :lol:
Meillä sähkö tulee pistorasioiden kautta, mutta ei tosiaan seinästä, tarvitaan sähköntuotantoa. Tuolla logiikalla rahakin tulee seinästä sitten varmaan. Eikä velkoja tarvitse maksaa, sen kun maalaa töhryjä seinille.

Pahat yrityspomot kun kaikki saisi vielä pois, niin sitten on hyvä, ei kukaan riistäisi köyhää antamalla sille vastikkeettomia tulonsiirtoja. Sitten on vasulin hyvä, voisivat elää herroiksi verottamalla toinen toisiaan, ei pääsisi paha porvari rikastumaan köyhän tulonsiirroista maksamista veroista :lol:

Mikä tässä Suomen kriisissä on hyvä, että nyt eletään loisimisen lopun alkua. Ihan sama mikä hallitus tulee seuraavaksi, sillä ei ole yhtään enempää jaettavaa. Ja jatkossa vielä vähemmän, kun maassa on vanhuksia ja tuilla eläviä matuja. Tätä ei vielä vasuli tajua.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Stonedar
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Le chat bleu kirjoitti: Su Syys 20, 2026 5:41 pm Mikä tässä Suomen kriisissä on hyvä, että nyt eletään loisimisen lopun alkua. Ihan sama mikä hallitus tulee seuraavaksi, sillä ei ole yhtään enempää jaettavaa.
Voi kai tämän hyvänäkin asiana nähdä. Ainakin jos on sellainen akselerationisti, mikä haluaa yhteiskunnan sortuvan mahdollisimman nopeasti, että voi sen jälkeen vahvana nousta uuden sellaisen huipulle like a boss.
apässi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja apässi »

Poliisi voi olla huolissaan, mutta en ihan heti muista lukeneeni uutista, että jonkin sortin skini-tai "äärioikeistoporukka" olisi fyysisesti pahoinpidellyt maahanmuuttajan SUOMESSA.

Oletko sinä? :?:

Ja ei, jokin Oulun polkupyöräpuukottaja ei ole äärioikeistoryhmä. Ja ei, 90-luvun skini-ilmiötö on myös turha tuoda tähän, siitä on jotain 30-35 vuotta aikaa.

Sen sijaan olen lukenut uutisia, joissa suomalaiset nuoret ottavat mamuilta turpaan koulussa ja kaduilla 100-0 . Enemmän olen huolissani siitä.
Vargas81
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Vargas81 »

apässi kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:18 pm Poliisi voi olla huolissaan, mutta en ihan heti muista lukeneeni uutista, että jonkin sortin skini-tai "äärioikeistoporukka" olisi fyysisesti pahoinpidellyt maahanmuuttajan SUOMESSA.

Ja ei, jokin Oulun polkupyöräpuukottaja ei ole äärioikeistoryhmä. Ja ei, 90-luvun skini-ilmiötö on myös turha tuoda tähän, siitä on jotain 30-35 vuotta aikaa.

Sen sijaan olen lukenut uutisia, joissa suomalaiset nuoret ottavat mamuilta turpaan koulussa ja kaduilla 100-0 . Enemmän olen huolissani siitä.
Olen minä törmännyt..
Nämähän suunnitteli terrori iskua ja mm. Sanna Marinin tappamista.

Lahden 3D-ase- ja terrorismitapaus (2023)Tämä on Suomen tunnetuin ja merkittävin tapaus, jossa radikalisoitunut äärioikeistolainen ryhmä 3D-tulosti toimintakuntoisia aseita.Mitä tapahtui: Poliisi paljasti Lahden seudulla toimineen neljän miehen uusnatsiryhmän, joka valmistautui "rotusotaan". Ryhmä oli tulostanut 3D-tulostimella FGC-9-konepistooleja ja valmistanut patruunoita.Kohteet: Ryhmä oli tehnyt listoja mahdollisista iskun kohteista ja seurannut poliitikkojen osoitteita.Tuomiot: Päijät-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi lokakuussa 2023 kolme miestä terrorismirikoksista (kuten kouluttautumisesta terrorismirikoksen tekemistä varten ja terroristisessa tarkoituksessa tehdyistä törkeistä ampuma-aserikoksista). Päätekijä sai 3 vuoden ja 4 kuukauden vankeustuomion

Kankaanpään ja Satakunnan äärioikeistojuttu (Harjavalta / Pori)Nimi Harjavalta kytkeytyy julkisuudessa Satakunnan alueella (Kankaanpää, Pori, Harjavalta) toimineeseen äärioikeistolaiseen ryhmittymään.Mitä tapahtui: Vuonna 2021 poliisi pidätti Kankaanpäässä viisi miestä epäiltynä terrorismirikoksen valmistelusta. Heidän epäiltiin suunnitelleen räjähdeiskua Niinisalon vastaanottokeskukseen. Ryhmän hallusta takavarikoitiin suuri määrä dynamiittia ja luvattomia aseita.
"Don't do the crime if you can't do the time"
apässi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja apässi »

Vargas81 kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:26 pm
apässi kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:18 pm Poliisi voi olla huolissaan, mutta en ihan heti muista lukeneeni uutista, että jonkin sortin skini-tai "äärioikeistoporukka" olisi fyysisesti pahoinpidellyt maahanmuuttajan SUOMESSA.

Olen minä törmännyt..

Lahden 3D-ase- ja terrorismitapaus (2023)Tämä on Suomen tunnetuin ja merkittävin tapaus, jossa radikalisoitunut äärioikeistolainen ryhmä 3D-tulosti toimintakuntoisia aseita.Mitä tapahtui: Poliisi paljasti Lahden seudulla toimineen neljän miehen uusnatsiryhmän, joka valmistautui "rotusotaan". Ryhmä oli tulostanut 3D-tulostimella FGC-9-konepistooleja ja valmistanut patruunoita.Kohteet: Ryhmä oli tehnyt listoja mahdollisista iskun kohteista ja seurannut poliitikkojen osoitteita.Tuomiot: Päijät-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi lokakuussa 2023 kolme miestä terrorismirikoksista (kuten kouluttautumisesta terrorismirikoksen tekemistä varten ja terroristisessa tarkoituksessa tehdyistä törkeistä ampuma-aserikoksista). Päätekijä sai 3 vuoden ja 4 kuukauden vankeustuomion

Kankaanpään ja Satakunnan äärioikeistojuttu (Harjavalta / Pori)Nimi Harjavalta kytkeytyy julkisuudessa Satakunnan alueella (Kankaanpää, Pori, Harjavalta) toimineeseen äärioikeistolaiseen ryhmittymään.Mitä tapahtui: Vuonna 2021 poliisi pidätti Kankaanpäässä viisi miestä epäiltynä terrorismirikoksen valmistelusta. Heidän epäiltiin suunnitelleen räjähdeiskua Niinisalon vastaanottokeskukseen. Ryhmän hallusta takavarikoitiin suuri määrä dynamiittia ja luvattomia aseita.

1: kK ankaanpään terrorismisyytteet hylättiin (vai onko minulla väärää tietoa? ).

2: Montako maahanmuuttajaa nämä pahoinpitelivät? Nolla.

Linkkaisiko joku uutisen, jossa kantasuomalainen natsiporukka on fyysisesti pahoinpidellyt maahanmuuttajan 2020-luvulla.

En pidätä hengitystä odottaessani.
Puntari
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Puntari »

Stonedar kirjoitti: Su Syys 20, 2026 5:59 pm
Voi kai tämän hyvänäkin asiana nähdä. Ainakin jos on sellainen akselerationisti, mikä haluaa yhteiskunnan sortuvan mahdollisimman nopeasti, että voi sen jälkeen vahvana nousta uuden sellaisen huipulle like a boss.
Kreml saa näistä kivaa taistelujoukkoa edistämään asiaansa. Ovat myös sitä tykinruokaa, jota noihin hommiin tarvitaan. Sitten voikin jatkaa fsb-pomona pamputusta like a boss. Toki sitä ennen voi olla nahkasaapas takamuksessa.

Hyvä hallitusohjelma Kokoomuksen kanniustamana ainakin pitää huolen, että juuri katujengit ja naistit saavat hoitaa nuorisotyön, voi veroja alentaa. PS piotää huolen ettei tuomioita tule.
Vargas81
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Vargas81 »

apässi kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:54 pm
Vargas81 kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:26 pm

Olen minä törmännyt..

1: kK ankaanpään terrorismisyytteet hylättiin (vai onko minulla väärää tietoa? ).

2: Montako maahanmuuttajaa nämä pahoinpitelivät? Nolla.

Linkkaisiko joku uutisen, jossa kantasuomalainen natsiporukka on fyysisesti pahoinpidellyt maahanmuuttajan 2020-luvulla.

En pidätä hengitystä odottaessani.
Niin, poliisi sai ne kiinni ennen kuin kerkesivät terrori iskuja tekemään, molemmilta porukoilta löytyi aseita ja räjähteitä.
"Don't do the crime if you can't do the time"
Predator
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Predator »

Le chat bleu kirjoitti: Su Syys 20, 2026 5:41 pm
Nice shirt kirjoitti: Su Syys 20, 2026 4:42 pm

Millaisessa murjussa asut, jos sähkö ei tule seinästä.
Mikä oli todistettava. :lol:
Meillä sähkö tulee pistorasioiden kautta, mutta ei tosiaan seinästä, tarvitaan sähköntuotantoa. Tuolla logiikalla rahakin tulee seinästä sitten varmaan. Eikä velkoja tarvitse maksaa, sen kun maalaa töhryjä seinille.

Pahat yrityspomot kun kaikki saisi vielä pois, niin sitten on hyvä, ei kukaan riistäisi köyhää antamalla sille vastikkeettomia tulonsiirtoja. Sitten on vasulin hyvä, voisivat elää herroiksi verottamalla toinen toisiaan, ei pääsisi paha porvari rikastumaan köyhän tulonsiirroista maksamista veroista :lol:

Mikä tässä Suomen kriisissä on hyvä, että nyt eletään loisimisen lopun alkua. Ihan sama mikä hallitus tulee seuraavaksi, sillä ei ole yhtään enempää jaettavaa. Ja jatkossa vielä vähemmän, kun maassa on vanhuksia ja tuilla eläviä matuja. Tätä ei vielä vasuli tajua.
Se äärioikeisto on hyvinkin vasemmalla talouspoliittisesta. Esim. Sinimustaliike on vasemmistoliitto maahanmuuttovastaisella öyhötyksellä lisättynä.
Oulun_Kungas
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Predator kirjoitti: Su Syys 20, 2026 9:42 pm Se äärioikeisto on hyvinkin vasemmalla talouspoliittisesta. Esim. Sinimustaliike on vasemmistoliitto maahanmuuttovastaisella öyhötyksellä lisättynä.
Ei ole. Se on äärimmäinen oikeisto ja vielä persuista hieman oikeammalle.
Predator
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Predator »

Oulun_Kungas kirjoitti: Su Syys 20, 2026 9:45 pm
Predator kirjoitti: Su Syys 20, 2026 9:42 pm Se äärioikeisto on hyvinkin vasemmalla talouspoliittisesta. Esim. Sinimustaliike on vasemmistoliitto maahanmuuttovastaisella öyhötyksellä lisättynä.
Ei ole. Se on äärimmäinen oikeisto ja vielä persuista hieman oikeammalle.
Kyllä on. Ota selvää mitä talouspoliittisesti tarkoittaa.
Vastaa Viestiin