Nimimerkki Bird

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Paikalla
Bird
Jessica Fletcher

Re: Nimimerkki Bird

Viesti Kirjoittaja Bird »

claw kirjoitti: Su Syys 20, 2026 9:19 pm
Bird kirjoitti: Su Syys 20, 2026 8:47 pm
claw kirjoitti: Su Syys 20, 2026 8:14 pm

Ota hetki aikaa ja mieti kirjoituksiasi. Olet erittäinkin omahyväinen ja et hyväksy pienintäkään kritiikkiä koskien sinua ja kirjoituksiasi. Yrität ne aina kääntää ns. nokkelalla sanailulla joksikin muuksi.

Ota hetki ja katso peiliin!
Miksi sä luet rivien välistä jotain mitä siellä ei ole? Entä miksi kuvittelet tietäväsi kaiken, jos olet nähnyt mun kirjoituksista todnäk vain murto-osan? :D

Ja jos sinä et tiedä vaikka nyt mun vastaanottavaisesta suhtautumisesta kritiikkiin, niin sehän ei tarkoita, etteikö sitä olisi. Eikä se, että en ole nyt samaa mieltä sun mua koskevasta tulkinnasta myöskään tarkoita, etten hyväksyisi kritiikkiä. :wink:
Voi sössönsössön, miten kääntelet ja vääntelet, sekä yrität vääntää mustaa valkoiseksi ja toisinpäin.

Taistelet hävittyä taistelua, pikku lintunen!
Jätän tän vaan tähän :lol: :
Bird kirjoitti: Su Syys 20, 2026 8:51 pm Hah itse asiassa jatkankin vielä vastaamista liittämällä mun omia kommentteja itseäni ja virheitäni koskien. :D

Bird kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:45 pm Bannini oli ansaittu, ihan oma mokani, ja nyt on nöyränä se istuttu. Sori vaan modeille, pitää jatkossa pyrkiä parempaan. :)
Bird kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:47 pm
Mansen Miäs kirjoitti: Su Syys 20, 2026 1:31 pm Oho, hyvällekki kirjottajalle sattuu erheitä(?). Pian on toi keikka lusittu.
Joo, kyllä mä virheitä teen ja epäonnistun. Ja välillä vaan yksinkertaisesti itsehillintä pettää. :mrgreen:
Sitten pitää taas vain korjata kurssi. :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell

Life sucks and then you die. Get over it.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

.
Hehh.!! Birdi.!! Menit sitten nikki "Joku"n [Putsarin] miinaan? No, en ilku. Itsekin olen joskus lipsahtanut siihen. Menetelmä sillä on se, että ensin se ohjaa keskustelun sivuun, ja sitten vasikoi sinut ja itsensä toisella nimimerkillä, joita sillä kyllä riittää.

P.S. Melkolailla paska foorumi tästä osittain on tullut. Putsarin oma sammakko-lauta.
X X X X X
Paikalla
Bird
Jessica Fletcher

Vielä Öyhölle ja Chingshihille:

Joo, punakynää saanut kommenttini, josta bannitkin tuli, liittyi akka/ämmäasian "jatkokeskusteluun" nikin Joku kanssa (joka myös sai bannit).

Tajusin kyllä, että tulin väärään kohtaan kyseenalaistamaan, myönsin virheeni ja istuin bannini.

Haluan varmuuden vuoksi kuitenkin vielä tarkentaa, että mun kohdalla kyseessä ei ollut vain se, miten naisista puhutaan — oon nimittäin joskus aiemmin kyseenalaistanut ihan yhtä lailla myös sitä, miten miesepäillyistä puhutaan.

Suomessa on kuitenkin syyttömyysolettama ja usein vaan ihmettelen, miten jo epäillyistä aletaan puhua tosi alatyylisesti, leimaavasti ja tyyliin varmana tappajana tai muuna ennen kuin tapahtumista tai syyllisyydestä on edes riittävästi tietoa.

Toisaalta pakko kyllä myöntää, että eipä noi ämmät, luuserit sun muut ylipäänsä kuulu mun sanavarastoon. Sori nyt siitäkin sitten. :lol:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell

Paikalla
Bird
Jessica Fletcher

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Su Syys 20, 2026 9:51 pm .
Hehh.!! Birdi.!! Menit sitten nikki "Joku"n [Putsarin] miinaan? No, en ilku. Itsekin olen joskus lipsahtanut siihen. Menetelmä sillä on se, että ensin se ohjaa keskustelun sivuun, ja sitten vasikoi sinut ja itsensä toisella nimimerkillä, joita sillä kyllä riittää.

P.S. Melkolailla paska foorumi tästä osittain on tullut. Putsarin oma sammakko-lauta.
Onko siis sekin Putsari? :shock:
Aikamoinen menetelmä kyllä, kun tuli itse ensin sensuroiduksi ja sai bannit ihan yhtä lailla. :lol:
— Bertrand Russell

Mieshenkilö

Viesti Kirjoittaja Mieshenkilö »

Bird kirjoitti: Su Syys 20, 2026 10:25 pm

Aikamoinen menetelmä kyllä, kun tuli itse ensin sensuroiduksi ja sai bannit ihan yhtä lailla. :lol:
Ei taida Yrjö olla niitä penaalin terävimpiä kyniä.
Perilla
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Mieshenkilö kirjoitti: Su Syys 20, 2026 11:14 pm

Ei taida Yrjö olla niitä penaalin terävimpiä kyniä.
Mieshenkilö selvä rutsari. Täysin samoilla sanoilla dissaa yrjöä muillakin nikeillään. Vasikoitu, vasikoikaa muutkin.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Bird kirjoitti: Su Syys 20, 2026 9:26 pm
claw kirjoitti: Su Syys 20, 2026 9:19 pm
Bird kirjoitti: Su Syys 20, 2026 8:47 pm

Miksi sä luet rivien välistä jotain mitä siellä ei ole? Entä miksi kuvittelet tietäväsi kaiken, jos olet nähnyt mun kirjoituksista todnäk vain murto-osan? :D

Ja jos sinä et tiedä vaikka nyt mun vastaanottavaisesta suhtautumisesta kritiikkiin, niin sehän ei tarkoita, etteikö sitä olisi. Eikä se, että en ole nyt samaa mieltä sun mua koskevasta tulkinnasta myöskään tarkoita, etten hyväksyisi kritiikkiä. :wink:
Voi sössönsössön, miten kääntelet ja vääntelet, sekä yrität vääntää mustaa valkoiseksi ja toisinpäin.

Taistelet hävittyä taistelua, pikku lintunen!
Jätän tän vaan tähän :lol: :
Jotenkin noloa, ettet löytänyt näitä esimerkkejäsi ajalta ennen banniasi, saati claw:n viestiä. Noh, kertoo paljon :lol:
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Paikalla
Bird
Jessica Fletcher

perusporilaine kirjoitti: Ma Syys 21, 2026 2:58 pm
Bird kirjoitti: Su Syys 20, 2026 9:26 pm Jätän tän vaan tähän :lol: :
... noloa ...
(Lainausta lyhennetty)

Hetkinen, avaatko nyt vähän tota "logiikkaasi" — eli siis, kun myönsin virheeni clawlle ja mokailuni myös toisessa kommentissa toiselle nikille bannien jälkeen ja ennen kuin claw oli puhunut kritiikistä ja virheiden hyväksymisestä yhtään mitään niin sitä ei enää lasketakaan vai mitä sä oikein kelaat? :lol:

Entä luuletko ihan oikeasti, että alkaisin jonkun toisen mielikuvitukseen perustuvan väitteen takia jotain näyttöä oikein pidemmältä etsimällä etsimään? :lol:

Kyllä sitä viestihistoriastani löytyy, joten mitäs jos menette seuraavan kerran vaikka sinne tonkimaan ennen kuin teette noin varmoja päätelmiä siitä, millainen olen.
Itse asiassa etsikääpäs itsellenne samalla myös omasta viestihistoriastanne esimerkkejä siitä, miten te itse myönnätte virheitänne jne. — muuten nimittäin saattaa tää polku alkaa viettää projisoinnin puolelle. :wink:

Btw. Jotenkin noloa — sulle— että sattumalta, kun Kumisilmä (tsemppiä vaan Lakulle mutkikkaaseen tilanteeseen! ❤️) nosti ketjuaan eilen, niin sieltäpä vikalta sivulta tuli vastaan kommenttini jostain syyskuun alusta, mistä näkee aika hyvin, miten oikeasti suhtaudun itseeni, virheisiini ym. :lol:
— Bertrand Russell

Paikalla
Bird
Jessica Fletcher

Kävinpä sittenkin ihan sua, pp, ajatellen nappaamassa siitä nyt tän:
Bird kirjoitti: La Syys 05, 2026 9:24 pm ... Itse en kuitenkaan itseeni niin paljoa luottaisi — inhimillinen ja erehtyväinen, kun olen.
> kirjoitettu 5.9.2026 eli väännän sulle rautalangasta: ennen bannia ja ennen clawn viestejä. :lol:
— Bertrand Russell

Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Perilla kirjoitti: Ma Syys 21, 2026 12:04 am
Mieshenkilö selvä rutsari. Täysin samoilla sanoilla dissaa yrjöä muillakin nikeillään. Vasikoitu, vasikoikaa muutkin.
Joo... mä oon jo niiin tottunut tohon mälliin että jätän täysin huomiotta. En tosiaan erehdy luulemaan rutsputsaria keneksikään toiseksi. Eihän tänne muutenkaan ole tullut oikeasti uusia kirjoittajia enää todella pitkään aikaan. Ja siksi toisekseen rutinoffin jatkuvat uudet nikkit tunnistaa jo nimestä. Tyhmä kun kykenee esittämään viisasta vain ja ainoastaan pysymällä vaiti. 8)
X X X X X
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Niinpä juuri. Kun on kymmenen nikkiä hyllyllä valmiina, niin on millä mällätä. Ja mällihän mällää. Monasti saattaa jatkaa kesken katkaistua vääntöään aivan pilkulleen samasta kohdasta mihin jäi, mutta toisen nikkin takaa. Kaitpa siihen joku diagnoosi on olemassa, ehkä joku vammaisluonne, mutta enpä vaivaudu kaivelemaan. :o
X X X X X
SariTup
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja SariTup »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Syys 21, 2026 7:25 pm
Niinpä juuri. Kun on kymmenen nikkiä hyllyllä valmiina, niin on millä mällätä. Ja mällihän mällää. Monasti saattaa jatkaa kesken katkaistua vääntöään aivan pilkulleen samasta kohdasta mihin jäi, mutta toisen nikkin takaa. Kaitpa siihen joku diagnoosi on olemassa, ehkä joku vammaisluonne, mutta enpä vaivaudu kaivelemaan. :o
Sehän haukkuu vain niitä, jotka ovat jauhottaneet sen faktoilla ja pilanneet hyvä öyhön.

Katkera kun on.

Tällä viikollakin tullut ainakin 5 uutta nikkiä.
Miettikää miten tyhjä ihminen se on. Säälittävä.
Nile Jarvis kirjoitti: To Elo 20, 2026 7:25 pm
En. En elä Vanhan testamentin lakien mukaan. Oletko sinä?
Vastaa Viestiin