Vähän ehkä OT, mutta eikös jammusetä otettu heti talteen, kun vankilasta pääsi ja kärrättiin samalla suoraan mielisairaalaan loppuiäksi? Kun tämän hepun juttuja lukenut, niin olisi kyllä sama keikka luvassa.Reke kirjoitti: Ke Syys 23, 2026 11:32 amSe on vaan,että jotkut ei parane, koskaan. On näitä nähty,että vaikka miten lukittas,niin sieltä siviilissä ollaan max.2v.ja taas ,on joku hengiltä.utelija123 kirjoitti: Ke Syys 23, 2026 9:07 amSuomessa on useita elinkautisvankeja, jotka istuivat yli 20 vuotta vankilassa. Tässä huomioiden vielä, että lakia asiaa koskien on juuri muuttunut ja Pyynönen on varmaan yksi Suomen historian vaarallisimmista vangeista.Joosua kirjoitti: Ti Syys 22, 2026 7:06 pm
Mistä ihmeestä repäisit nuo 20-25v ? Uskon että viimeistään 15v kuluttua on jo koevapaudessa. Katsotaan että vankeusaika on mennyt varsin hyvin. Ei ole tappanut ketään, kaulaan puukotettukin selvisi hyvin. Ja on sitoutunut päihteettömyyteen. Ei ole ollut jatkuvasti sekaisin, joskus näyttänyt selvältäkin. Ja viimeiset pari vuotta on puhunut Jeesuksesta. Ei siinä muuta tarvita.
Ja ei ne mieti,tsi pelkää,että taas tulee vaikka ek,kun vika on päässä,se on hankala korjata.
Sellimurhaaja puukotti toista vankia kaulaan Riihimäellä – vankila sulkutilaan, 22.6.25
-
Matti Ja Maija
- Jessica Fletcher
Re: Sellimurhaaja puukotti toista vankia kaulaan Riihimäellä – vankila sulkutilaan, 22.6.25
Slava Ukraini! <3
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
-
Barbosa
- Alibin satunnaislukija
Re: Sellimurhaaja puukotti toista vankia kaulaan Riihimäellä – vankila sulkutilaan, 22.6.25
Pyynönen kuuluu samaan sarjaan Kokon Jonen ja Penttilän kanssa. Ei näihin vankila tehoa.
Tahdonvastaiseen hoitoon eikä ikinä vapaaksi!
Nippa nappa ja niukalla marginaalilla.
-
Sellunpilaaja69
- Susikoski
Tällehän tehtiin mielentilatutkimus ja oli syyntakeinen nii vankila on oikia paikkaBarbosa kirjoitti: Ke Syys 23, 2026 7:09 pm Pyynönen kuuluu samaan sarjaan Kokon Jonen ja Penttilän kanssa. Ei näihin vankila tehoa.
-
Näin se vain on
- Sofia Karppi
Parempi että tappaa tai yrittää tappaa rikollisia kuin kunnon kansalaisia.kerpeikkari kirjoitti: Ma Syys 21, 2026 3:48 pmAi onko se sankari nyt sitten? Uus PätmäniNäin se vain on kirjoitti: Ma Syys 21, 2026 12:01 pmVäännetään rautalangasta, ei ole murhannut tai yrittänyt murhata kuin rikollisia. Mitä tästä et ymmärrä?Neonataali kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 7:28 am
Perttu Pyynpnenmarvioi itsekin itsensä ennalta-arvaamattomaksi ja vaaralliseksi toisten hengelle.
” Sellistä löytyi myös Pyynösen laatimia hälyttäviä kirjoituksia.
Papereille oli rustattu muun muassa: ”Mä oon boss äijä ja mua ei vittu kiinnosta”, ”Mä tapan kaikki”, ”Mä en enää pysty kontrolloimaan tai hallitsemaan sitä mitä mun päässä tapahtuu” ja ”I feel like Lucifer”.”
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0e3a ... 172ae285e6
Mitä rikoksiin tulee, niin alun perinhän Perttu oli istumassa siksi, että yritti murhata lapsuudenystävänsä, joka sattui seurustelemaan Pertun ex-naisystävän kanssa. Houkutteli paikalle tarjoamalla rahaa, jos auttaa huumediilerin ryöstämisessä. Tuomittiin murhan yrityksestä, ampuma- ase - ja huumerikoksista.
Oletan, että Pertun rikoslistalla on huumerikoksia ennestään, ja ihmettelen kovasti mikäli näin epäsosiaalisella tyypillä ei ole taustalla minkäänlaisia omaisuusrikoksia. Nehän kohdistuu usein ihan tavallisiin ihmisiin, kun narkkareilla ei omaisuutta pahemmin ole. Ihan sattumankauppaa, pääseekö siinä vartija tai kadunmies hengestään jos sattuu Pertun kilikalikeikan aikaan paikalle. Tai tällaisiin tilanteisiin, missä anmuskelee julkisilla paikoilla sinne ja tänne.![]()
Parashan olisi kun tappaisi itsensä, mutta siihen tuskin löytyy tarpeeksi munaa.Näin se vain on kirjoitti: To Syys 24, 2026 5:21 pmParempi että tappaa tai yrittää tappaa rikollisia kuin kunnon kansalaisia.kerpeikkari kirjoitti: Ma Syys 21, 2026 3:48 pmAi onko se sankari nyt sitten? Uus PätmäniNäin se vain on kirjoitti: Ma Syys 21, 2026 12:01 pm
Väännetään rautalangasta, ei ole murhannut tai yrittänyt murhata kuin rikollisia. Mitä tästä et ymmärrä?![]()
"Those who want respect, give respect."
-
weisses fleisch
- Sabrina Duncan
Ei kiinnosta mitkään vitut, koska homoilu on boss äijien hommaa. Kyllä jämpti on näin.
” Sellistä löytyi myös Pyynösen laatimia hälyttäviä kirjoituksia.
Papereille oli rustattu muun muassa: ”Mä oon boss äijä ja mua ei vittu kiinnosta”
-
originalnightstalker
- Martin Beck
En ole ikinä ymmärtänyt miksi näitä vaarassia henkilöilöitä jotka ei ole mielenvikaisia vaaditaan tahdonvastaiseen hoitoon. Päinvastoin, tälläisten sekopäiden takia lakia pitäisi muuttaa että voidaan pitää lukkojen takana loppuelämä. Vituttaa lukea kun vapautetaan elinkautisvankia jolle tehdyn vaarallisuusarvion mukaan on vaarallinen.Barbosa kirjoitti: Ke Syys 23, 2026 7:09 pm Pyynönen kuuluu samaan sarjaan Kokon Jonen ja Penttilän kanssa. Ei näihin vankila tehoa.