Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Salmari kirjoitti: To Syys 24, 2026 9:05 pm
McCall kirjoitti: To Syys 24, 2026 9:01 pm Eikös tässä ole nyt pieni ristiriita kun väität valitsevasi asuinpaikan, mutta todellisuudessa sossu antaa sinulle vaihtoehdot kun häätöjä tulee toisensa perään ja kerrot kuitenkin, että tietyt alueet eivät kelpaa?

Mistä keksit tuon Hakunilan 50/50 -suhteen? Todellisuus on jotain 80/20. Suomen Mogadishu.
Kumisilmä kirjoitti: To Syys 24, 2026 8:13 pm

toi loppu on oikein itse en halua muuttaa alueille joissa suuri enemmistö on kantasuomalaisia liian levotonta menoa lähinnä viinan takia.tämmönen 50/50 suhde mikä hakunilassa kantis/mamu jakona tuntuu just parhaalta.
Se on taas näköjään aloittanut kaman käytön. Ihan vitun sekaisin.
pisin raitis/kuiva jakso tässä just menossa kuukauden jo ollut ilman ja jatkuu vielä tästäkin.

ehkä mun kaksisuuntaisen mania vaihe ilmoittelee tulostaan en tiedä.mutsikin tänään kyllästy mun sössötykseen :lol:
Antifa Free Palestina
Öyhö
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Kumisilmä kirjoitti: To Syys 24, 2026 9:14 pm ehkä mun kaksisuuntaisen mania vaihe ilmoittelee tulostaan en tiedä.mutsikin tänään kyllästy mun sössötykseen :lol:
Tuttu juttu vaikka ei onneksi mua itseä liikaa vaivaa. Tunsin kerran yhden tyypin jolla oli toi kaksisuuntainen + höpö ja viina lääkkeenä. Oltiin samassa työpaikassa kunnes se meni alta. Hyvästi selvä päivä...

Kiva tyyppi, ja fiksukin oli. Mut kyl kaksisuuntainen voi olla hankala.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Öyhö kirjoitti: To Syys 24, 2026 9:41 pm
Kumisilmä kirjoitti: To Syys 24, 2026 9:14 pm ehkä mun kaksisuuntaisen mania vaihe ilmoittelee tulostaan en tiedä.mutsikin tänään kyllästy mun sössötykseen :lol:
Tuttu juttu vaikka ei onneksi mua itseä liikaa vaivaa. Tunsin kerran yhden tyypin jolla oli toi kaksisuuntainen + höpö ja viina lääkkeenä. Oltiin samassa työpaikassa kunnes se meni alta. Hyvästi selvä päivä...

alkuun ne mania jaksot tuntu hauskoilta siinä ikään ku on nousuhumalassa vaikka on selvinpäin mut äkkiä siitä hauskuus loppuu ku huomaa maniassa sössineensä kaikki asiat solmuun.
ku mulla toi piri tausta ni en tohonkaan oo koskaan saanu lääkitystä ADHD+2 suuntanen+impulssikontrollin täydellinen puuttuminen on aika kova kombo arkeen ilman hoitokontakteja.
nyt vanhemmiten ku oireet dementiasta ja motoriikka häiriöt on lisääntyny ni elämänhallinta lipsuu rajusti uusimpana esimerkkinä häätö just viikko sit.
Antifa Free Palestina
Salmari
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Kumisilmä kirjoitti: To Syys 24, 2026 9:14 pm
McCall kirjoitti: To Syys 24, 2026 9:01 pm Eikös tässä ole nyt pieni ristiriita kun väität valitsevasi asuinpaikan, mutta todellisuudessa sossu antaa sinulle vaihtoehdot kun häätöjä tulee toisensa perään ja kerrot kuitenkin, että tietyt alueet eivät kelpaa?

Mistä keksit tuon Hakunilan 50/50 -suhteen? Todellisuus on jotain 80/20. Suomen Mogadishu.

pisin raitis/kuiva jakso tässä just menossa kuukauden jo ollut ilman ja jatkuu vielä tästäkin.

ehkä mun kaksisuuntaisen mania vaihe ilmoittelee tulostaan en tiedä.mutsikin tänään kyllästy mun sössötykseen :lol:
No hyvä sitten. On ollut vaan taas sellaista settiä ja ihmisten haukkumista, että et voi todellakaan kutsua itseäsi suvaitsevaksi.
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Salmari kirjoitti: To Syys 24, 2026 9:57 pm
Kumisilmä kirjoitti: To Syys 24, 2026 9:14 pm

No hyvä sitten. On ollut vaan taas sellaista settiä ja ihmisten haukkumista, että et voi todellakaan kutsua itseäsi suvaitsevaksi.
no en tietenkään voi enkä oo ikinä kutsunut.
Antifa Free Palestina
Öyhö
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Kumisilmä kirjoitti: To Syys 24, 2026 9:53 pm

alkuun ne mania jaksot tuntu hauskoilta siinä ikään ku on nousuhumalassa vaikka on selvinpäin mut äkkiä siitä hauskuus loppuu ku huomaa maniassa sössineensä kaikki asiat solmuun.
ku mulla toi piri tausta ni en tohonkaan oo koskaan saanu lääkitystä ADHD+2 suuntanen+impulssikontrollin täydellinen puuttuminen on aika kova kombo arkeen ilman hoitokontakteja.
nyt vanhemmiten ku oireet dementiasta ja motoriikka häiriöt on lisääntyny ni elämänhallinta lipsuu rajusti uusimpana esimerkkinä häätö just viikko sit.
Voi pirulainen. Mikä sua tässä auttaisi -- asunnon pitämisessä -- eniten?
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Öyhö kirjoitti: To Syys 24, 2026 10:28 pm
Kumisilmä kirjoitti: To Syys 24, 2026 9:53 pm

Voi pirulainen. Mikä sua tässä auttaisi -- asunnon pitämisessä -- eniten?
Sossun kanssa yritetään sopia maksujärjestelyt mut se ei oo varma että onnistuu.mun pitää luovuttaa osa mun rahojen hallinnasta sossun määräämälle välittäjälle jne...nää selviää parin viikon sisällä.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

jeesus vittu kuinka mua repii toi tytti tuppurainen sama tilanne ku Huhtasaaren kanssa.
:x
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

vittu mun kanssa just soitti sossu tosta häädöstä ni mä huomasin puolen tunnin kohdalla vaahtoovani selvinpäin sille natseista luuriin. :lol: :lol: tää on just yks iso syy miks mä kusen elämäni reisille ku en osaa kykene keskittymään.
Antifa Free Palestina
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 12:29 pm
Wildchild79 kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 9:14 am Hyvähän se on E-papereilla huudella jengiä rintamalle.
lähtisin ite vaikka huomenna jos huolisivat en todellakaan lusmuilis naapurimaassa paskat housussa jos ryssä pyrkii iholle.ukrainaan en kelvannu ku ei oo inttiä käyty.
Mitä olen kuullut niin siellä alkaa olla sen verran pulaa ukoista että kyllä sinäkin kelpaat pikakoulutuksen jälkeen miinanraivausjoukkoihin.

Siellä ei sitten sossun häädöt vaivaa :mrgreen:
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
viivahattu
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Kattelinkin, että tämä sankari on varmaan päässyt taas vaihteeksi posesta, kun vanhaa tuttua paskaa tulee taas kovalla syötöllä joka paikkaan hetken hiljaiselon jälkeen. Mitäköhän se tällä kertaa kepposteli, vai oliko vaan bänneissä?
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Marokon Kauhu kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 2:00 pm
Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 12:29 pm
Wildchild79 kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 9:14 am Hyvähän se on E-papereilla huudella jengiä rintamalle.
lähtisin ite vaikka huomenna jos huolisivat en todellakaan lusmuilis naapurimaassa paskat housussa jos ryssä pyrkii iholle.ukrainaan en kelvannu ku ei oo inttiä käyty.
Mitä olen kuullut niin siellä alkaa olla sen verran pulaa ukoista että kyllä sinäkin kelpaat pikakoulutuksen jälkeen miinanraivausjoukkoihin.

Siellä ei sitten sossun häädöt vaivaa :mrgreen:
tarviin vaan pesismailan ni tyhjennän äkäseen linjat ryssäläisistä jos alkuunkin yks suomalainen vastaa 10 ryssää ni minä joka yksin pysäytin natsien marssin vastaan sataa joten jos on tarvetta yhden punikin iskuosastolle ni otahan yhteyttä zelensky slava ukraina 8)
Antifa Free Palestina
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 12:27 pm vittu mun kanssa just soitti sossu tosta häädöstä ni mä huomasin puolen tunnin kohdalla vaahtoovani selvinpäin sille natseista luuriin. :lol: :lol: tää on just yks iso syy miks mä kusen elämäni reisille ku en osaa kykene keskittymään.
Noinkohan olisi..??
Se kyllä on niin vitun iisiä syyttää pelkästään jotain keskittymisen puutetta – jollainen sulla kyllä on, okei – mutta olisikohan sulla siinä järjen käytössäkin jotain laittamisen varaa.?

Meinaan vaan, että ei sillä ole paskankaan väliä, vaikka olisit kuinka kova punalipun liehuttaja, kun se sentään antaa sulle edes jonkinlaista voimaa elää.
Mutta jos ainoat asiat jotka täyttää sun tyhjyytesi on leppymätön natsiviha – joskus sielläkin missä natseja ei edes ole – ja se sun toinen elämäntehtävä "Taju pois vaikka tärpätillä" -missio, niin voin kyllä suoraan sanoa, että jos en tietäisi varmuudella, että olet ihan oikeasti olemassa oleva ihminen - in flesh and blood - niin saattaisin suurelle todennäköisyydellä luulla, että olet laitaoikeiston kehittämä false flag.

Niin pahasti kuraan olet sinä toveri Laine sen punalippusi, ja koko vasemman aatteen vetänyt, että sinuna en kovastikaan ja rinta rottingilla sitä julistaisi.

Ja mitä tulee vihaamaasi kapitalismiin, niin älä luule edes unissasi, että ne sinunkin kautta mammonansa saavat huumausaine-paronit olisivat ajatuksiltaan säikeenkään vertaa sosialisteja.!! Ehei. Kylmäverisiä riistokapitalisteja ne ovat.

Mutta mitään neuvoja en edes kuvittelekaan kykeneväni sulle antamaan. Jos et itse herää tajuamaan, niin enpä sano edes "voi voi".
X X X X X
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

viivahattu kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 2:05 pm Kattelinkin, että tämä sankari on varmaan päässyt taas vaihteeksi posesta, kun vanhaa tuttua paskaa tulee taas kovalla syötöllä joka paikkaan hetken hiljaiselon jälkeen. Mitäköhän se tällä kertaa kepposteli, vai oliko vaan bänneissä?
vyöruusu alku kesästä iski silmään olin koko kesän lähes sokea silmä turpos mädästä umpeen ja mustuainen jumitti niin etten pystynyt lukemaan kirjoittamaan enkä katsomaan telkkaria.
nyt oon nähnyt normaalisti muutaman viikon ja pystyn taas tuottamaan nettiin laadukasta sisältöä 8)
Kuva
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 2:14 pm
Kumisilmä kirjoitti: Pe Syys 25, 2026 12:27 pm vittu mun kanssa just soitti sossu tosta häädöstä ni mä huomasin puolen tunnin kohdalla vaahtoovani selvinpäin sille natseista luuriin. :lol: :lol: tää on just yks iso syy miks mä kusen elämäni reisille ku en osaa kykene keskittymään.
Noinkohan olisi..??
Se kyllä on niin vitun iisiä syyttää pelkästään jotain keskittymisen puutetta – jollainen sulla kyllä on, okei – mutta olisikohan sulla siinä järjen käytössäkin jotain laittamisen varaa.?

Meinaan vaan, että ei sillä ole paskankaan väliä, vaikka olisit kuinka kova punalipun liehuttaja, kun se sentään antaa sulle edes jonkinlaista voimaa elää.
Mutta jos ainoat asiat jotka täyttää sun tyhjyytesi on leppymätön natsiviha – joskus sielläkin missä natseja ei edes ole – ja se sun toinen elämäntehtävä "Taju pois vaikka tärpätillä" -missio, niin voin kyllä suoraan sanoa, että jos en tietäisi varmuudella, että olet ihan oikeasti olemassa oleva ihminen - in flesh and blood - niin saattaisin suurelle todennäköisyydellä luulla, että olet laitaoikeiston kehittämä false flag.

Niin pahasti kuraan olet sinä toveri Laine sen punalippusi, ja koko vasemman aatteen vetänyt, että sinuna en kovastikaan ja rinta rottingilla sitä julistaisi.

Ja mitä tulee vihaamaasi kapitalismiin, niin älä luule edes unissasi, että ne sinunkin kautta mammonansa saavat huumausaine-paronit olisivat ajatuksiltaan säikeenkään vertaa sosialisteja.!! Ehei. Kylmäverisiä riistokapitalisteja ne ovat.

Mutta mitään neuvoja en edes kuvittelekaan kykeneväni sulle antamaan. Jos et itse herää tajuamaan, niin enpä sano edes "voi voi".
oon punikki esikuvana Eino Rahja ja RAF en liity mitenkään suomen kohtuu säälittävään vasemmistoon.

se etten jaksa keskittyä puhelimessa asiaan vaan puhun asian vierestä luki jo mun ekan luokan todistuksessa joka on tossa tallella opettaja kirjoitti punakynällä näin.
"sääntöjen noudattaminen vaikeaa,haluaa ilmaista itsensä heti."
en jaksanut silloinkaan kuunnella saati keskittyä höpöhöpöön mitä opettaja puhui vaan järjestin itse mieluisammat aktiviteetit.
siitä vaan kokeilemaan elää 50+ vuotta hoitamattoman adhd kanssa joka mallia jäätävä.

mitä tulee pää sekaisin millä vaan kommentiin ni join itseni humalaan viimeksi 2020 ja en ole esim peukkuun sortunut vaikka useasti viimeksi viikko sitten sitä ilmaiseksi olisin saanut.
pelkkää amfetamiinia käyttänyt joka auttaa mua keskittymään.
nyt esim reilu kuukausi täysin selvinpäin.
Antifa Free Palestina
Vastaa Viestiin