Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Viimeksi porttikiellon saaneet:

Kumisilmä – syy: minfolainen Kumisilmä on varmuusvankeudessa hetken, porttikielto päättyy: 2026-09-26 19:16:02
'

Kuis nyt näin?

Itsenäisyyspäivänä voit pyytää että laittavat samaan (oikeaan) putkaan Lokan kanssa, niin pääset jatkamaan harrastustasi eli nationalistien pahoinpitelemistä.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

kuvassa oikealla tää natsi joka löi suomalaista naispoliisia ja jonka mä sit maijassa koulutin arvostamaan suomalaisia naisia ja itsenäisyyttä.
tommosta vitun elukkaa te oikeisto pellet itkette ku sai pikkusen maistaa suomalaista nyrkkiä :P

Kuva

"Joukko Pohjoismaisen vastarintaliikkeen (PVL) natseja hyökkäsi 15. joulukuuta 2013 koko perheen rasisminvastaiseen mielenosoitukseen Kärrtorpin kaupunginosassa Tukholmassa. Mielenosoitus oli järjestetty PVL:n alueella tekemien graffitien, pahoinpitelyiden ja tappeluharjoitusten takia. Paikalle oli kokoontunut sadoittain paikallisia, joiden joukossa lukuisia lapsiperheitä ja vanhuksia. Yhtäkkiä paikalle marssi kolmekymmentä naamioitunutta natsia, jotka hyökkäsivät mielenosoitukseen aseistautuneina kilvillä, pulloilla, kepeillä, savupommeilla, soihduilla ja veitsillä. Paikalliset joutuivat väkivaltaisen hyökkäyksen kohteeksi omalla takapihallaan. Natsit heittelivät tavaraa ihmisten päälle, tekivät natsitervehdyksiä sekä huusivat kuorossa siegheilia ja Adolf Hitlerin nimeä.

Hyökkäystä suunnitteli ja johti PVL:n johtajiin kuuluva Emil Hagberg. Hagberg on nykyään PVL:n kansainvälinen puhemies ja paikallisosastojen koordinaattori sekä kuuluu järjestöä virallisesti johtavaan kuusihenkiseen “Pohjoismaiseen neuvostoon”. PVL:n Suomen osastoa neuvostossa edustavat orivesiläinen Antti Niemi ja helsinkiläinen Otto Rutanen. Hagberg on ruotsalainen natsijohtaja, joka hakattiin poliisiautossa itsenäisyyspäivänä Helsingissä."
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Marokon Kauhu kirjoitti: La Syys 26, 2026 11:23 am
Viimeksi porttikiellon saaneet:

Kumisilmä – syy: minfolainen Kumisilmä on varmuusvankeudessa hetken, porttikielto päättyy: 2026-09-26 19:16:02
'

Kuis nyt näin?

Itsenäisyyspäivänä voit pyytää että laittavat samaan (oikeaan) putkaan Lokan kanssa, niin pääset jatkamaan harrastustasi eli nationalistien pahoinpitelemistä.
miksi vitussa mä Junesia löisin :shock: ei se oo väkivaltainen oon kundin tavannu ja helppo oli tulla juttuun aivan asiallisesti.
jos oot väkivaltainen natsi saat turpaas.rasistinen puhe julkisilla paikoilla johtaa yhteen varoitukseen ja jos ei lopu ni minä lopetan sen.mut en mä voi tai edes halua joka vitun persua tuolla mukiloida :lol:

meillä junesin kanssa oli alustava sopimus tehdä kesällä yhteinen streami tikkurilassa aiheena poliisin harjoittama mielivalta.meitä yhdistää syvä inho suomalaista sikaa kohtaan.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

jeesus vittu yle laittanut mollen tunskan areenaan tää on mun mielestä kaikkien aikojen paras suomalainen elokuva.
äkkiä kyyläämään mestariteos se poistuu 31.12 2026 jos pysyy simmun kuivina siinä ku Koskela kuolee tai selviät Viirilän murhasta ilman raivoa ni et oo ihminen et ainakaan suomalainen.

https://areena.yle.fi/1-1727347
Antifa Free Palestina
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Kumisilmä kirjoitti: La Syys 26, 2026 10:39 pm
meillä junesin kanssa oli alustava sopimus tehdä kesällä yhteinen streami tikkurilassa aiheena poliisin harjoittama mielivalta.meitä yhdistää syvä inho suomalaista sikaa kohtaan.

Ei huono idea.
Lokkakin asuu jossain pääkaupunkiseudulla nykyään.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

V....ku ahdistaa toi alkava viikko :(
tiistaina ratkeaa toi asunto juttu enkä oikein jaksa uskoa sopimukseen vaikka rästi on niinkin pieni ku 700 euroa mut koska asia on käräjille menossa ni en ainakaan ite oo kuullu että vuokranantaja enää lähtisi sopimaan.
yhtään varoitusta tai edes huomautusta en oo näinä vuosina tässä saanut.

toinen on toi pankki kortti jonka hävitin ku tänne jaetaan posti enää kerran viikossa ni mahtaako keritä tulee tulee perjantaihin mennessä :|

rupee olee niin levoton olo ettei saa nukuttua eikä pysty keskittymään mihinkään mikä taas johtuu tosta kuivilla olosta.ikään ku henkinen krapula mikä mulla hellittää jossain 3 kuukauden kuivilla olemisen jälkeen.

mun one ei suostu enää pyörittää dvd levyjä ja ku maksukanavatkin jäi maksamatta ni aika tässä komerossa rupee käymään pitkäksi.

lukeminen rasittaa liikaa silmiä eikä mulla oo valojakaan ku vessassa ja jääkaapissa :D

nyt pitäis listata hyvät jutut ku ruikutin meren.

tän kundin videot on hauskoja.se vissiin ukrainan metrossa säätään tommosia hyvänmielen jekkuja tsekatkaa jos ei oo tuttu.

Antifa Free Palestina
Perilla
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Kumisilmä kirjoitti: Su Syys 27, 2026 7:54 pm V....ku ahdistaa toi alkava viikko :(
tiistaina ratkeaa toi asunto juttu enkä oikein jaksa uskoa sopimukseen vaikka rästi on niinkin pieni ku 700 euroa mut koska asia on käräjille menossa ni en ainakaan ite oo kuullu että vuokranantaja enää lähtisi sopimaan.

toinen on toi pankki kortti jonka hävitin ku tänne jaetaan posti enää kerran viikossa ni mahtaako keritä tulee tulee perjantaihin mennessä :|

rupee olee niin levoton olo ettei saa nukuttua eikä pysty keskittymään mihinkään mikä taas johtuu tosta kuivilla olosta.ikään ku henkinen krapula mikä mulla hellittää jossain 3 kuukauden kuivilla olemisen jälkeen.

mun one ei suostu enää pyörittää dvd levyjä ja ku maksukanavatkin jäi maksamatta ni aika tässä komerossa rupee käymään pitkäksi.

lukeminen rasittaa liikaa silmiä eikä mulla oo valojakaan ku vessassa ja jääkaapissa :D

tän kundin videot on hauskoja.se vissiin ukrainan metrossa säätään tommosia hyvänmielen jekkuja tsekatkaa jos ei oo tuttu.

Miksi ei laita lamppua muualle?
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Perilla kirjoitti: Su Syys 27, 2026 8:01 pm
Kumisilmä kirjoitti: Su Syys 27, 2026 7:54 pm V....ku ahdistaa toi alkava viikko :(

mun silmiin sattuu valo mitä kirkkaampi sitä pahempi.
Antifa Free Palestina
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Masalassa 2012 kehässä naama kohti kameraa kissalaku suomesta.selkä päin kameraa ottelee virolainen eetu.
Kuva
Antifa Free Palestina
Perilla
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Kumisilmä kirjoitti: Su Syys 27, 2026 8:07 pm
Perilla kirjoitti: Su Syys 27, 2026 8:01 pm

mun silmiin sattuu valo mitä kirkkaampi sitä pahempi.
Okei.
Mutta onhan niitä olemassa himmeitäkin lamppuja. Ei varmaan ole kivaa olla talvella pimeässä kämpässä.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista

Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Bird
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Bird »

Onpa kyllä kaikinpuolin paskamainen tilanne. Meinasin jo aiemmin muutaman sanasen kirjoittaa, kun ottaa päähän sun puolesta, että edelleen jotkut ihmiset vain luulee tietävänsä ja neuvoo sivuuttaen ne lähtökohdat.
Mutta tietenkin pärjäät ihan ilman mun avautumisia tms., jäi kuitenkin mieleeni.

Mutta joo, ei varmasti ole sellainen fiilis, että voisi mihinkään luottaa. Toivottavasti kuitenkin saat tiistaina hyviä uutisia. Ei toi 700 euron vuokravelka mahdottomalta summalta kuulosta. Toki toi kortti- ja sähköjuttukin on vielä yksi ylimääräinen stressinaihe kaiken muun päälle eikä yhtään ihmekään, jos pää käy ylikierroksilla. Toivon ainakin, että saisit nyt edes jonkun näistä asioista pois mielestä pyörimästä.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell

Life sucks and then you die. Get over it.
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Bird kirjoitti: Su Syys 27, 2026 8:19 pm Onpa kyllä kaikinpuolin paskamainen tilanne. Meinasin jo aiemmin muutaman sanasen kirjoittaa, kun ottaa päähän sun puolesta, että edelleen jotkut ihmiset vain luulee tietävänsä ja neuvoo sivuuttaen ne lähtökohdat.
Mutta tietenkin pärjäät ihan ilman mun avautumisia tms., jäi kuitenkin mieleeni.

Mutta joo, ei varmasti ole sellainen fiilis, että voisi mihinkään luottaa. Toivottavasti kuitenkin saat tiistaina hyviä uutisia. Ei toi 700 euron vuokravelka mahdottomalta summalta kuulosta. Toki toi kortti- ja sähköjuttukin on vielä yksi ylimääräinen stressinaihe kaiken muun päälle eikä yhtään ihmekään, jos pää käy ylikierroksilla. Toivon ainakin, että saisit nyt edes jonkun näistä asioista pois mielestä pyörimästä.
mä jo lupasin sossulle että ne saa oikeuden ottaa mun tililtä ikään ku lukita laskuihin/rästeihin menevä raha.
toi takaa sen että jos saan jäädä tähän asuntoon ni en enää voi uudestaan joutua samaan tilanteeseen.
Antifa Free Palestina
Bird
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Bird »

Kumisilmä kirjoitti: Su Syys 27, 2026 8:25 pm mä jo lupasin sossulle että ne saa oikeuden ottaa mun tililtä ikään ku lukita laskuihin/rästeihin menevä raha.
toi takaa sen että jos saan jäädä tähän asuntoon ni en enää voi uudestaan joutua samaan tilanteeseen.
Näin sivullisesta kuulostaa fiksulta.
Impulssikontrolliongelmat, ADHD ja kaksisuuntaisen mielialahäiriön maniavaiheet on kyllä helvetillinen yhdistelmä. Ei ne toki toivoa vie, ja niidenkin kanssa voi ajan kanssa löytyä joku itselle toimiva tapa elää. Ei se varmasti helppoa eikä yksinkertaista ole. Veikkaan kyllä, että sä nää jutut tiedätkin jo. Mua paremminkin.

Joka tapauksessa toi, että oot nyt järjestänyt itsellesi tuollaisen systeemin, kuulostaa ainakin siltä, että yrität oikeasti estää saman tilanteen toistumisen. Toivottavasti sossu on myötämielinen. Tsemppiä joka tapauksessa!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell

Life sucks and then you die. Get over it.
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

miksi ihmiset meuhkaa esim käyttöhuoneista jos ja kun niillä ei ole mitään tietoa tai kokemusta huumeista/käyttäjistä.vittu toi on raskasta luettavaa yhtä raskasta ku syyttää mamuja kaikesta kuten nyt viimeks ostoskärryjen siirtämisestä :P

toisaalta tuntuu myös hyvältä ku tajuaa ettei ole lähelläkään penaalin tylsimmän kynän titteliä nää edellä mainitut tapaukset ei mahdu edes penaaliin.
sitä ihmettelen et kuka ne pitää arjessa kiinni sitoo tossut jalkaan ja pyyhkii pyllyn :|
Antifa Free Palestina
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kävin Kurvissa ratikalla. Satuin Hämeentiellä vilkaisemaan 90-luvun karatetappelupuodin suuntaan ja se oli vieläkin siinä samassa paikassa. Tony Halmekin mainosti sitä aikoinaan nyrkkeilyshortseissaan. Tulit heti mieleen ja ajatus, jos lähdettäisiin treenaamaan aikidoa? Olisi aivan saatanan hienoa ja upeeta mennä keväällä steissille heittelemään natsistevareita aikidoheitoilla niin, että heidän maiharit hipoisi hallin kattoa ja lopulta puuroparrat koskettaisi lattiaa, kun Immun lanseeraama kuorsaaminen alkaa.

Ajattelin ostaa jouluksi huumeita. Nyt on tullut Suamen markkinoille jokin uusi opqrstu -tutkari. Meinaan ostaa vanhan puhelinkopin himaan ja lyödä siellä gramman kaulavedolla. Jos satut löytämään jostain vanhoja puhelinluetteloita, myy heti minulle ainakin yksi. Tein alkuillasta omepiirakkaa perusreseptillä ja alkaa vituttamaan tämä omenoiden joka syksyinen syöminen. Onneksi se joulu on tulossa, että saa porkkanalaatikkoa.

Jos ne saa siellä Espoossa kehitettyä sen kvanttitietokoneen ja mallinnettua sen kautta aikakoneen, mennään Otaniemeen pumppuhaulikoiden ja Uzien kanssa ja pakotetaan ne lähettämään meidät terminaattoreina vuoteen 1998. Otan noi mun Bootfactorin bootsit mukaan ja potkin niillä Pekkoa piritorilla turpaan. 90-luvulla oli vielä sitä kunnon pinkkiä erikoispiriä, mitä on enää Espoon erikoistalousalueella saatavilla 15 euroa / gramma tai 7000 euroa kilo. Miinus 3500 euroa, jos vetää veitsellä sitä aurinkolasiheeboa pari kertaa.

Hitto olen löytänyt asiallisen biisin, mitä luukutan oikeastaan koko ajan, vaikka onkin yli sata vuotta vanha:

https://www.youtube.com/watch?v=yGkyhaMdpto

Parhaimmat biisit ovat niitä, joissa ei ole lainkaan turhaa musiikkia, vaan numeroasematyyppinen kertomus, sillä erotuksella, että Dingo Autiotaloineen voi painua vittuun.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Vastaa Viestiin