Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jotenkin kun tuota kuvaa katsoo...näyttää ihan luolamieheltä, vain nuija puuttuu kädestä.
Varsinainen ruudinkeksijä...."tämä ei ole turvallinen tila minulle"....
Hyvä näin. Voisit kyllä mennä kotimaahasi. Joo. Ei se ei ole Suomi. Ei ole.
Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Su Syys 27, 2026 1:16 pm
Renazin elämän suurin tragedia taitaa olla se, ettei hän näytä tarpeeksi etniseltä. Mielestäni menee ihan valkoihoisesta.
Nojatuolipsykologina ihmetyttää miksi hänen täytyy kuitenkin perustaa koko elämänsä ihonvärien ja etnisyyksien kanssa kipuilemiseen.
Koska se on aivan seinähullu ämmä.
Tuota akkaa vituttaa kun näyttää liikaa eurooppalaiselta ja haluaisi olla uhriutuva neekeri tai arabi.
Sai muuten kenkää Ylestä edellisen paskanjauhamisensa seurauksena.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Perilla kirjoitti: Ma Syys 28, 2026 8:21 pm
Sai muuten kenkää Ylestä edellisen paskanjauhamisensa seurauksena.
Mikä keissi?
Minua kiinnostaa myös, voiko ylenannossa oikeasti olla liian uhriutuva? Ehkei iho ollut kyllin tumma, jotta voisi tehokkaasti uhriutua. Mutta kerro lisää
Nile Jarvis kirjoitti: To Elo 20, 2026 2:23 am
Kiusittu? Älkää kiusiko ketään. Takavarikoidut lääkkeet eivät liene olleet psyykelääkkeitä, koska mainitsee lääkkeiden puutteen voivan aiheuttavan hengenvaaran. Onko ne juutalaiset hyviä, vaiko pahoja?
Viekkarit psyykenlääkkeistä voi aiheuttaa hengenvaaran.
Kiusittu? Älkää kiusiko ketään. Takavarikoidut lääkkeet eivät liene olleet psyykelääkkeitä, koska mainitsee lääkkeiden puutteen voivan aiheuttavan hengenvaaran. Onko ne juutalaiset hyviä, vaiko pahoja?
Tai sitten sun annetaan ymmärtää niin, ettet uskalla lopettaa.
Hyvinkin. Liittyykö se tähän? Kysyn oikeasti. Jos yhdellä on vaikka rauhoittavia/unilääkkeitä niin kyllähän niistä voi hyötyä tuollaisessa kisassa, jossa voi olettaa esim nukkumisen olevan vaikeaa.
Mutta lisätietoja potkuista, positiivinen yllätys jos ylenannossa ei ihan kaikki mene läpi.
Wikipedia kertoo että Renaz Ebrahimi on ollut YleX:llä juontajana, Yle Kioskissa ja Yle Areenassa toimittajana. Tämä kaikki on mulle uutta tietoa, mutta Ebrahimin saamista potkuista ei Wikipedia kerro mitään.
Eriksson kirjoitti: Ti Syys 29, 2026 10:46 am
Wikipedia kertoo että Renaz Ebrahimi on ollut YleX:llä juontajana, Yle Kioskissa ja Yle Areenassa toimittajana. Tämä kaikki on mulle uutta tietoa, mutta Ebrahimin saamista potkuista ei Wikipedia kerro mitään.
Varmaan sai kenkää kun husi DJ-keikallaan N-sanaa.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am
Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Jos tämä valkoinen- muka musta- uhriutuja ei ole ylenannossa huutamassa razziamia niin on varmaan saanut kenkää.
Haukkuihan se Valtaojankin ja huutelee vittua joka toisena sanana.
Luiskaan.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Jos tämä valkoinen- muka musta- uhriutuja ei ole ylenannossa huutamassa razziamia niin on varmaan saanut kenkää.
Haukkuihan se Valtaojankin ja huutelee vittua joka toisena sanana.
Ja Maustetytöt....
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am
Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.