Uusnatsi uhkaili Ylen toimittajaa ja tämän tytärtä - etsi jopa kavereita pahoinpitelyyn

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Tarkastaja Levisi
James Bond (George Lazenby)

Uusnatsi uhkaili Ylen toimittajaa ja tämän tytärtä - etsi jopa kavereita pahoinpitelyyn

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Mahtavaa porukkaa nämä Tampereen ytimessä mellestävät deekunatsit. Uhkailevat ihmisiä ihan kaupungin ydinkeskustassa ja mehustelevat jopa sillä, että pääsisivät hakkaamaan alakouluikäisiä tai jopa ihan taaperoikäisiä pikkulapsia. Kovasti tuntuu näitä valkoihoisia viinaan hurahtaneita loisiakin vituttaa se, kun mustat Tampereellakin "donkkaa tykimmin" ja vie heidän naisensa. Mutta tuo pienen tyttölapsen pahoinpitelyn ehdottelu vetää tässä kyllä pohjat ja viittaa siihen, että näissä uusoikeistolaisissa piireissä ollaan kunnolla pohjalla.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... edfe796353

Ylen toimittajan päivä sai järkyttävän käänteen Tampereella: ”Ihan sanattomaksi vetää”
Sean Ricks kertoi Instagram-tilillään sunnuntaina tapahtuneesta kohtaamisesta, joka jätti ajateltavaa.

Ylen Perjantai-ohjelmasta tunnetuksi tullut toimittaja-juontaja Sean Ricks kertoo Instagram-tilillään kohtaamisesta, joka meni hänellä ”ihon alle”.

Ricks kertoo päivityksessään, että hän oli sunnuntaina kävelemässä pienimmän tyttärensä kanssa Tampereella, Stockmannin kulmalla.

– Päihtynyt nuori mies bongasi meidät vastapäiseltä penkiltä. Hän sadatteli kavereilleen kovaan ääneen: ”Mä vihaan neekereitä! Mä vittu vihaan niitä. Mä oon natsi”, Ricks kirjoittaa.

Sitten Ricks huomasi miehen nousevan penkiltä. Liike sai ajatukset laukkaamaan.

Jos julkaisu ei näy, voit katsoa sen tästä linkistä.

– Mietin, mitä teen ensin, jos hän tulee meidän luo. Hän kuitenkin totesi kuuluvasti kaikille kadulla, että etsii lähistöltä muita, jotka ”vihaa neekereitä”.

Ricks kertoo, kuinka osa hänestä olisi halunnut huutaa tälle henkilölle päin naamaa: ”Miten vittu kehtaat lapsen läsnä ollessa puhua tuollaista vastenmielistä paskaa”.

– Nielin kuitenkin ylpeyteni ja hypättiin ensimmäiseen ratikkaan. Siellä istuessa katselin pientä lastani ja tunsin syvää vihaa. Että 2026 Stokkan kulmalla Tampereella lapseni kuuli ensimmäistä kertaa, miten ruma maailma voi olla.

Densonatsi_haluaa_hakata_kimpassa.jpg
Densonatsi_haluaa_hakata_kimpassa.jpg (121.59 KiB) Katsottu 5001 kertaa
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
PutsiKostari
Hetty Wainthropp

Re: Uusnatsi uhkaili Ylen toimittajaa ja tämän tytärtä - etsi jopa kavereita pahoinpitelyyn

Viesti Kirjoittaja PutsiKostari »

fakenews
Poliisi toimi 110%:n oikein sääntökirjan mukaan kiilatessaan hurjaa vauhtia pakoon yrittäneen moottoripyörällä liikkuneen mopojonnen. Kaikki muu on vääristelyä, poliisivihaa, tai mopojonnejen ulinaa. :arrow:
Paikalla
Huutaja Jaana
Sherlock Holmes

Re: Uusnatsi uhkaili Ylen toimittajaa ja tämän tytärtä - etsi jopa kavereita pahoinpitelyyn

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

PutsiKostari kirjoitti: Ma Syys 28, 2026 12:41 pm fakenews
Meinaatko että husutus? Tuskimpa tuosta mitään todisteita on.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Kumisilmä
Andy Sipowich NYPD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

vitun sekopäät
Antifa Free Palestina
jasso
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja jasso »

Ohi kulkenut ratikkakin pysähtyi ja kaikki matkustajat nousivat ylös taputtamaan.
Tampere näitä neeker*itä puolillaan ja juuri Ylen toimittajalle tapahtuu näin, kuinkas sattuikaan.
Koljattii
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Koljattii »

Säälittävää on se että osa kansasta vieläpä uskoo näitä kusetuksia.
Jannes
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Jannes »

Mikä tässä on ollut se uhkaus tosin?

Tyyppihän on ainakin tämän tarinan mukaan vain todennut mielipiteensä nekruista, ja poliittisen kantansa :P
marmu
Alokas

Viesti Kirjoittaja marmu »

Mikä ihmeen uusnatsi. Perusteella että...?
ASierra
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Husutus kunnes toisin todistetaan eli tapahtumalle on JOKU MUU silminnäkijä kuin ylenannon toimittelija.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Paikalla
Huutaja Jaana
Sherlock Holmes

Koljattii kirjoitti: Ma Syys 28, 2026 1:40 pm Säälittävää on se että osa kansasta vieläpä uskoo näitä kusetuksia.
Näin niitä uutisia tehdään.

Tosin tuo Sean on vaikuttanut OK tyypiltä noin niin kuin YLEn toimittajaksi.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Rubiskreebeli
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

”Mä vihaan neekereitä! Mä vittu vihaan niitä. Mä oon natsi”

Tää kyllä kuulostaa just siltä mitä joku huutelisi kadulla julkisesti. Pakkohan se on uskoa vaikkei tietysti taas mitään todisteita tästä ole. Kyllähän tuollainen huutelu on varmasti muidenkin huomion herättänyt Suomen wokeimmassa kommarikaupungissa. Niitä huomioita odotellessa.
Cosmic_cowboy
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Cosmic_cowboy »

Minä näin tapahtuman. Se oli iso uusnatsi. Ei ole valeuutinen tämä.
Kaikki palaa kun vaan tulta löytyy.

https://youtu.be/iQbipTV0H4U?is=OsvcfWN5HoqZsTNR
Paikalla
Huutaja Jaana
Sherlock Holmes

Cosmic_cowboy kirjoitti: Ma Syys 28, 2026 6:47 pm Minä näin tapahtuman. Se oli iso uusnatsi. Ei ole valeuutinen tämä.
Mikä sattuma!
ytte
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja ytte »

Jännä ettei saanu kuvatuks mitään todisteita vaikka varmaan on kännykät mukana, eiköhän hämeenkadun kameroista näy tilanne, ei muutako rikosilmoitusta tekeen ;D Taitaa jäädä tekemättä on omaveikkaus
Ketunkuono2026
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Ketunkuono2026 »

Tämä Sean Ricks on kyllä fiksumpi tapaus kuin 99 % ns kantasuomalaisista.
Vastaa Viestiin