Nimimerkki neamarianne

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

LeaSommer
Jack Bauer

Nimimerkki neamarianne

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

Neamarianne kirjoitti: Ti Syys 29, 2026 11:24 pm Varo vaan sanomisiasi, sä olet varmaan seuraavana listalla kenen viestit poistellaan mutta tietty porukka saa huudella ihan mitä haluaa kenelle haluaa 🤷🏻‍♀️
Ihan oikeesti. Sä paskot tuota Punkaharju-ketjua. Ilmeisesti tietämättäsi. Näkeehän sen jo poistettujen viestien määrästä. Käy vaikka alkuun lukemassa säännöt pykälä 4 ja 16 ja mieti hetki ennen kuin painat sitä enteriä.

Helpotin toki muiden kanssalukijoiden tilannetta hieman ja loin sulle lautamiehiin oman ketjun, jossa voit käydä tekemässä päättömiä lainauksia ja puhua asian sivusta.

Tässä vielä kertaukseksi noi säännöt näiltä osin:

*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte .lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.

*16 §* Välta onelinereita vapaan keskustelun ulkopuolella. Pitkä lainaus onelinerillä kuitattuna on kiellettyä.
Neamarianne
Remington Steele

Re: Nimimerkki neamarianne

Viesti Kirjoittaja Neamarianne »

Moi,

Ilmeisesti nimimerkki negraham on käyttäytynyt kuitenkin minua tai jotain muita kohtaan ja keskustelussa muutenkin aivan asiallisesti?

*6 §* Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan
negraham
Poliisikoira Rex

Re: Nimimerkki neamarianne

Viesti Kirjoittaja negraham »

Neamarianne kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 8:11 am Moi,

Ilmeisesti nimimerkki negraham on käyttäytynyt kuitenkin minua tai jotain muita kohtaan ja keskustelussa muutenkin aivan asiallisesti?

*6 §* Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan
Hei eipäs jauheta minun nimimerkistä ketjussa, joka on tarkoitettu sinun nimimerkistä jauhamiseen!
"Huomioiden Timon taustat ja tosiaan sen fiiliksen mikä hänestä somen perusteella välittyy, en pitäisi kovinkaan kaukaa haettuna että Inga on halunnut "paeta"."
Vastaa Viestiin