Ei ole mun mielipide. Kaikki sen tietää, silloin se on yleinen totuus.SuolahdenSulttaani kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 7:05 pmVargas81 kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 6:30 pmSähän olet varsinainen keyboard warriorSuolahdenSulttaani kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 6:18 pm
Sinä et määrittele sitä mikä on ikävää. Hyvä että kuoli![]()
On se ikävää että nuori mies kuoli.
Asian hyvä puoli on se että sekakäyttäjänisti on linnassa. Ja toivottavasti saa pidemmän baakelsin hovista.
Vituttaahan se kun maailman yksinkertaisin manipulaatio yritys ei toimi: yritys saada oma mielipide käännettyä yleiseksi totuudeksi. Ei onnistunu tällä kertaa
Nuori mies menehtyi yliajon uhrina Heinolassa, 5.12 -6.12.25
Re: Nuori mies menehtyi yliajon uhrina Heinolassa, 5.12 -6.12.25
"Don't do the crime if you can't do the time"
Tiedän vaan, en mä voi avata juurikaan tänne mistä tiedän, jos kertoisin mun henkilöllisyys olisi liian monelle helppo arvata.koululintuLasti kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 7:25 pmMistä sä tiedät, ettei kuollut nuori mies ollut samanlainen kuin tekijäkin? Harvemmin näissä ihan sivullisia jää alle, jos tarkoitus on autolla ajaa yli.Vargas81 kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 6:30 pmSähän olet varsinainen keyboard warriorSuolahdenSulttaani kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 6:18 pm
Sinä et määrittele sitä mikä on ikävää. Hyvä että kuoli![]()
On se ikävää että nuori mies kuoli.
Asian hyvä puoli on se että sekakäyttäjänisti on linnassa. Ja toivottavasti saa pidemmän baakelsin hovista.
Eikö kaikki vihaa rikollisia poliiseja? Ei mulla työnsä lain mukaan hoitavia poliiseja astaan mitään ole.koululintuLasti kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 7:47 pmEli näitä trust me bro juttuja. En trust you bro kuitenkaan. Olet joku sinitukka poliisivihaaja.Vargas81 kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 7:38 pmTiedän vaan, en mä voi avata juurikaan tänne mistä tiedän, jos kertoisin mun henkilöllisyys olisi liian monelle helppo arvata.koululintuLasti kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 7:25 pm
Mistä sä tiedät, ettei kuollut nuori mies ollut samanlainen kuin tekijäkin? Harvemmin näissä ihan sivullisia jää alle, jos tarkoitus on autolla ajaa yli.
Mutta minkälaisia todisteita teille nyt sitten pitäs olla?
Ja ei, ei ole sininen tukka. Olen kerran viikossa höylännyt hiukaset pois jo vuodesta 2001 lähtien, kun intistä pääsin ei ole sen jälkeen ollut tukkaa päässä, ei minkään väristä.
-
SuolahdenSulttaani
Sen tyyppisiä todisteita jotka todistaa sen että kyseinen tapaus (heinolalainen grillikioski soturi makaa mullan alla) on absoluuttisesti ikävä asia. Sinun tunteesi ei ole mikään todistus yhtikäs mistään. Onnea matkaanVargas81 kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 7:59 pmEikö kaikki vihaa rikollisia poliiseja? Ei mulla työnsä lain mukaan hoitavia poliiseja astaan mitään ole.koululintuLasti kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 7:47 pmEli näitä trust me bro juttuja. En trust you bro kuitenkaan. Olet joku sinitukka poliisivihaaja.Vargas81 kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 7:38 pm
Tiedän vaan, en mä voi avata juurikaan tänne mistä tiedän, jos kertoisin mun henkilöllisyys olisi liian monelle helppo arvata.
Ja ei, ei ole sininen tukka. Olen kerran viikossa höylännyt hiukaset pois jo vuodesta 2001 lähtien, kun intistä pääsin ei ole sen jälkeen ollut tukkaa päässä, ei minkään väristä.
Verotiedothan sä saat itsekin hommattua.koululintuLasti kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 8:16 pmEivät vihaa. Eihän Vornastakaan ole erotettu. Onko otettu pois edes aselupia?Vargas81 kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 7:59 pm Eikö kaikki vihaa rikollisia poliiseja? Ei mulla työnsä lain mukaan hoitavia poliiseja astaan mitään ole.
No ihan vaikka verotiedot tästä kuolleesta nuoresta riittävät näin alkuun.
Vornanen olisi erotettu poliisista, niin se erosi itse. Siitä löytyy video sen omasta facebookista.
Aseluvat siltä lähti heti sen homman jälkeen ja ton tuomion ansiosta se ei täytä enää ikinä aseluvan ehtoja nuhteettomuudesta.
Mä en keksi mitään muuta niin vastenmielistä kuin rikollinen lainvalvoja. Kekki, Aarnio, Erkkilä ja mitä näitä nyt on.
-
SuolahdenSulttaani
-
PaikallaHuutaja Jaana
- Sherlock Holmes