kiitos
en olis ikinä uskonut sosun mua auttavan ku viimeks ku siellä asioin en saanu edes 20 euron ruokalappua kauppaan.
kiitos

Täällähän on hyviä uutisia, mahtavaa että onnistuit!Kumisilmä kirjoitti: To Loka 01, 2026 10:15 pmkiitostuntuu oudolta ku en oo hirveen hyvin onnistunu viime vuosina yhtään missään.
en olis ikinä uskonut sosun mua auttavan ku viimeks ku siellä asioin en saanu edes 20 euron ruokalappua kauppaan.

top 10 ihme mun elämässäBird kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 7:55 pmTäällähän on hyviä uutisia, mahtavaa että onnistuit!Kumisilmä kirjoitti: To Loka 01, 2026 10:15 pmkiitostuntuu oudolta ku en oo hirveen hyvin onnistunu viime vuosina yhtään missään.
en olis ikinä uskonut sosun mua auttavan ku viimeks ku siellä asioin en saanu edes 20 euron ruokalappua kauppaan.![]()
Sitä suuremmalla syyllä siis mahtavaa.Kumisilmä kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 8:15 pmtop 10 ihme mun elämässäBird kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 7:55 pmTäällähän on hyviä uutisia, mahtavaa että onnistuit!Kumisilmä kirjoitti: To Loka 01, 2026 10:15 pm
kiitostuntuu oudolta ku en oo hirveen hyvin onnistunu viime vuosina yhtään missään.
en olis ikinä uskonut sosun mua auttavan ku viimeks ku siellä asioin en saanu edes 20 euron ruokalappua kauppaan.![]()
![]()

Nää on kyllä tosi liikuttavia.Kumisilmä kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 11:35 pm Bird![]()
"Oon ollut kauan kyllästynyt siihen, että jotkut (täälläkin) kuvaa vassareita, vihervassuleita, feministejä yms. aina joksikin sinitukkaisiksi ties miksi"
mun eka väri keesiin oli sininen.semmosta tahnaa se väri.
no olin siis 15 ja kova punkkari joten kaljaa alle ja sit fleda kuosiin.
no vittu enhän mä muistanu huuhdella sitä väriä pois vaan lähdin steissille tahnat päässä ja kun satoi vettä ni olin koko ukko sininen![]()
spray maalilla punaseks keesi oli myös huono idea eihän maali lähde suihkussa pois ni joutu kaljuks vetääkuvassa minä ja timppa 85 sekä koulukuva 85 kuvaaja halus kuvata mua tyyliin tunnin ku halus mun kuvalla osallistua johonkin skabaan kuvat oli sit espalla esillä ja mun kuva tuli 4 aika hyvin
![]()
![]()