- Onko oikein vai ei.jpg (84.51 KiB) Katsottu 227 kertaa
Minfo kuvina
- rikkalapio
- Adrian Monk
Re: Minfo kuvina

Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
No ei ole oikein — tekoälyn avulla ja erinäisistä lähteistä nimittäin selviää, mitä rikosten tekohetkellä 15-vuotias Al-Soaimi oikeasti sai, ja tiedot löytyy myös alla olevien linkkien takaa (huomioikaa myös päätekijöiden tuomiot; kyse ei todellakaan ole mistään pelkästä yhdyskuntapalvelusta...)
https://www.northumbria.police.uk/news/ ... tigation-/
https://www.bbc.com/news/uk-england-tyne-68446855
Ja ennen kuin joku virheellisesti väittää, että puolustan kyseistä rikoksentekijää, niin ei, en puolusta. Puolustan tapani mukaan mahdollisimman todenmukaista kuvaa tapahtumista ja ihmisistä, tapauksesta riippumatta.
Vielä kuva, kun kuvaketjussa ollaan: Ps. Tajusin kyllä, mitä oikeasti tarkoitit tuolla ”onko oikein vai ei” -kuvatekstillä.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell
Life sucks and then you die. Get over it.
— Bertrand Russell
Life sucks and then you die. Get over it.
Saksan viimeinen keisari Vilhelm II kylvämässä valeuutisia omista saavutuksistaan
- Liitteet
-
- Saksan viimeinen keisari Trump
- Screenshot_20261002_203519_com_cardinalblue_piccollage_google_CollageEditorActivit_edit_234788243221224.jpg (218.5 KiB) Katsottu 152 kertaa
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Mitä sä keulit ja sekoilet ?????
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
- Mietintämyssyttelijä
- Neuvoja-Jack
Nerokatti-nikki postaa yleensä öisin kännissä tuollaisia onlinereita joissa ei mitään tolkkua. Ja moniin ketjuihin.
Varmaan niitä hahmoja jotka parin huikan jälkeen tarttuvat luuriin ja alkavat soittaa yhteystietolistaa lävitse.
"Tilastojen mukaan joka viides ihminen on häiriintynyt. Jos ympärilläsi on neljä ihmistä, jotka vaikuttavat normaaleilta, se ei ole hyvä merkki.”
- Jean-Claude van Damme
- Jean-Claude van Damme