Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
SariTup kirjoitti: La Loka 03, 2026 7:25 am
Levisi levitti taas valeuutista.
Aftifan tarrojahan lapset ovat levittäneet ympäri Oulus. Ja aftifan on ääriliike, joka on kielletty monessa maassa.
Mikä ihmeen aftifa? Ja taas puhutaan paskaa, antifa on kielletty tasan yhdessä maassa, Unkarissa, kun haluttin mielistellä Trumpia, jonka ajama kielto Yhdysvalloissa ei ole mennyt läpi.
Perilla kirjoitti: La Loka 03, 2026 9:28 am
Äärioikeistolaisia tarroja on levitelty, tyyliin hakaristilipun kuvia, mutta ei sinimustien tarroja. Antifan tarroja sen sijaan levitelty ja aika paljon.
Täällä paikallisilla ammattikouluilla tosin on oppilaita, jotka liimaavat paluumuuttotarroja koulun alueella, ja puhuvat tunneilla sinimustaliikkeestä.
Linkkiä väitteeseen vaiko omaa fantasiaa?
Olet siis sitä mieltä että tämä ei voi olla faktaa jos siitä ei ole kirjoitettu uutista? Ei ole tarjota linkkiä asiaan, mutta työni kautta mulla on kytköksiä (ei natsikytköksiä) koulumaailmaan. Sen enempää itsestäni kertomatta. Kyllä tuolla kouluissa on poliittisesti aktiivisia nuoria, mutta en mä niitä alkais maalittamaan vaikka mulla todisteitakin olisi. Onhan niillä oikeus mielipiteeseensä. Siinä ollaan kuitenkin vähän harmaalla alueella, jos noita väestönvaihto/paluumuuttoaiheita levitellään koulussa, jossa pitäisi myös S2-oppilaiden pystyä opiskelemaan rauhassa. Ja niitä perseilijöitä ja kunnollisia oppilaita löytyy kyllä ns. molemmista ääripäistä. Mua muuten vituttaa toi luonnehdinta ”molemmat ääripäät”.
Täällä paikallisilla ammattikouluilla tosin on oppilaita, jotka liimaavat paluumuuttotarroja koulun alueella, ja puhuvat tunneilla sinimustaliikkeestä.
Linkkiä väitteeseen vaiko omaa fantasiaa?
Olet siis sitä mieltä että tämä ei voi olla faktaa jos siitä ei ole kirjoitettu uutista? Ei ole tarjota linkkiä asiaan, mutta työni kautta mulla on kytköksiä (ei natsikytköksiä) koulumaailmaan. Sen enempää itsestäni kertomatta. Kyllä tuolla kouluissa on poliittisesti aktiivisia nuoria, mutta en mä niitä alkais maalittamaan vaikka mulla todisteitakin olisi. Onhan niillä oikeus mielipiteeseensä. Siinä ollaan kuitenkin vähän harmaalla alueella, jos noita väestönvaihto/paluumuuttoaiheita levitellään koulussa, jossa pitäisi myös S2-oppilaiden pystyä opiskelemaan rauhassa. Ja niitä perseilijöitä ja kunnollisia oppilaita löytyy kyllä ns. molemmista ääripäistä. Mua muuten vituttaa toi luonnehdinta ”molemmat ääripäät”.
Et sitten kuitenkaan ole huolestunut siitä, miten suomalaiset oppilaat pystyvät opiskelemaan kouluissa, jotka on täytetty luku- ja kirjoitustaidottomilla mölyävillä ja suomalaisia pahoipitelevillä kehitysmaalaisilla?
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
aivoriihi kirjoitti: La Loka 03, 2026 6:17 am
Poliisin tiedossa on, että pahoinpitelystä epäillyt lapset ovat maahanmuuttajataustaisia.
No tietenkin se nyt oli itsestäänselvää kaikille. Virallisen totuuden mukaan kyseessä on kuitenkin äärioikeiston uhka ja pahoinpitelytkin teki paha äärioikeisto.
aivoriihi kirjoitti: La Loka 03, 2026 6:17 am
Poliisin tiedossa on, että pahoinpitelystä epäillyt lapset ovat maahanmuuttajataustaisia.
No tietenkin se nyt oli itsestäänselvää kaikille. Virallisen totuuden mukaan kyseessä on kuitenkin äärioikeiston uhka ja pahoinpitelytkin teki paha äärioikeisto.
Et sitten kuitenkaan ole huolestunut siitä, miten suomalaiset oppilaat pystyvät opiskelemaan kouluissa, jotka on täytetty luku- ja kirjoitustaidottomilla mölyävillä ja suomalaisia pahoipitelevillä kehitysmaalaisilla?
En minä edes kertonut olenko ylipäätään huolestunut. Kerroin vain, että nuorisolta kyllä löytyy muutakin kuin jotain antifatarraa.
Ai että, kunpa joku olisi voinut tämän ennustaa...
Jaa, niin, unohdinkin jo että todella moni osasi ennustaa ja varoitteli tästä jo 20 vuotta sitten. Niille vaan huudettiin rasistia ja suljettiin silmät ja korvat. Pumpulissa on mukava elää, kunnes koko paska levähtää siihen omien silmien alle.
On aika käsittämätöntä tosiaan, että nämä kommarit, Varisverkkolaiset ja Antifa-terroristisympatistit ovat vain jollain hataralla ja mielivaltaisella konsensuksella päättäneet, että Sinimustat ovat syyllisiä kaikkeen ja lisäksi väittävät vailla lähteitä, faktoja tai edes alkeellista perehtymistä asiaan, että he ovat natseja. Jos joku piirtää hakaristin puhelinpylvääseen, täällä muutama nimimerkki kirkuu törmänneensä Sinimustien vaalikampanjaan. Vaikka näillä asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Sen sijaan Antifa on vasemmistolainen äärijärjestö, jonka nimissä on terroritekoja ympäri Eurooppaa. He harjoittavat väkivaltaa ja vandalismia, kuten nyt Ranskassa. Turhaa kaunistella asiaa ja puhua "opetuksen tasoon turhautuneista lukiolaisista". Totta on, että heitä varmaankin se parikymmentä aluperin oli, hakemassa näkyvyyttä nimenomaan opetuksen ja koulutilojen tasolle.
Kun osattomat, kouluttamattomat, kielitaidottomat, impulssikontrollittomat, eläimelliset muslimimukulat islamisti- ja jihadistiseurakuntansa avustuksella näkivät mahdollisuuden kapinaan, väkivaltaan ja valloittamiseen he tarttuivat tilaisuuteen. Tämän jälkeen - aivan kuten PSG:n voitettua jalkapallossa - oli Pariisi liekeissä. Ja pian koko maa. Vain siksi, että on mahdollisuus osallistua tähän vastuuttomaan sekoiluun. Väkivaltaa, väkivaltaa, väkivaltaa. Antifan ja Palestiinan liput liehuvat, viranomaisia, opettajia ja rehtoreita on pahoinpidelty ja kenelläkään tällä hetkellä kadulla riehuvista mamukakaroista ei ole mitään tekemistä lukio-opetuksen kanssa. He ovat syntyneet aiheuttamaan kaaosta seurauksista välittämättä, vasemmiston suosiollisella avustuksella.
Sen sijaan Suomessa Oikeusministeriö on hyväksynyt Sinimustat puoluerekisteriin, ja näin ollen heillä on täysi oikeus tehdä vaalityötään. Aivan kuten kaikilla muillakin puolueilla. Kristillisdemokraattien Jeesus-sitaatit tai Vihreiden "perustulo koko maailman väestölle Suomen piikkiin" -tarrat eivät kuitenkaan aiheuta mitään hämmennystä. Eivätkä ne klassiset Kokoomuksen tai Keskustan valheet. Mutta Sinimustat! Apua!
Eri asia oli esimerkiksi lainsäädännön avulla lakkautettu Pohjoismainen vastarintaliike (PVL), joka ei ollut oikeistolainen liike. Se oli avoimen natsistinen ja kansallissosialistinen, Hitleriä sekä kolmannen valtakunna nousun historiaa ja sen aikalaisia henkilöhahmoja ihaileva järjestö, eikä peitellyt sitä mitenkään. Tunnuksina hakaristiliput ja tervehdyksinä heil Hitler. Siinä oli Antifalle vastavoima. Ja lakkautettiin ihan syystä.
Nyt kun PVL ei enää voi avoimesti hillua kadulla, on Antifa joutunut ampumaan sokkona kaikkialle ja keksimään itselleen vihattavaa. Kokoomus on liian pliisu ja tylsä, eikä lähde loanheittoon. Perussuomalaisten jäsenistö on viisastunut huomattavasti Soinin ajoista, eikä näin ollen enää myöskään täytä Antifan kansankiihotustarvetta ja vastakkainasettelua. Persut kun harmittavalla tavalla nykyään ovat saaneet listoilleen koulutettuja ja hyvin argumentoivia ihmisiä, joiden puheista ei saa jatkuvasti typeriä meemejä. Ainoana nyt Keskisarja, mutta siinä on aika vähän koluttavaa jos vertaa näihin Tony Halmeen ja Teuvo Hakkaraisen kulta-aikoihin. Halla-ahon Scripta-kirjoituksetkin on jo syöty loppuun.
Mikä siis neuvoksi näin vaalien alla, jotta saadaan vastakkainasettelua ja keskustelu pois omista puutteista? Kun vasemmistolla ei ole kertakaikkiaan yhtään mitään järkevää ehdotusta esimerkiksi talouden, sosiaali- ja terveydenhuollon, puolustusmenojen saati haittamaahanmuuton hillitsemiseksi on heidän keskityttävä luomaan viholliskuvaa. Tämä on populistien klassikko: "Nuo toiset ovat vielä huonompi vaihtoehto. Kun äänestätte heitä, saatte kurjuutta, fasismia, epätasa-arvoa ja pelkoa". Sen sijaan vastauksia siihen, mitä vasemmistolla itsellä olisi tarjota ei ole. Vaan pian kääntyy puhe siihen, että kaapissa on taas vaarallinen natsi.
Ja nyt tämä vaarallinen natsi on Sinimustat.
Olen aika vakuuttunut seuraavasta asiasta liittyen alakoululaisten ääriliikehdintään tarrojen avulla:
4-6-lk suomalaiset pojat ovat saaneet jotain natsitarroja jostain, ja liimailevat niitä. Yksi pyörätelinessä, toinen väistötilana toimivan parakin roskakorin sisäreunassa ja kolmas on löytynyt pihalta taustapaperi vielä kiinnittyneenä. Uutisoidaan, että kyseesä on valtava kohu. Ja sitä kakarat hakevatkin, tietysti. Kohua. Aikanaan liimattiin kirkkoveneitä. Tajuamatta oikein muuta uskon, että se tärkein viesti on mamuvastaisuus. Koska ovat tajunneet, että näillä tarroilla voi antaa takaisin näille tyypeille, jotka terrorisoivat koulua ja koko heidän tuelvaisuuttaan. Tuskin Ahmed ja Muhis mitään äärioikeistolaista symboliikkaa ihannoi. Sehän edellytäisi vastuunottoa, työntekoa ja tosiasioiden hyväksymistä. Ahmed mieluummin kapinoi, haaveilee rikkaiden sosialisoinnista ja käy koulussa kuuntelemassa ainoastaan, mitä oikeuksia Suomi hänelle tarjoaa.
Ja niitä Antifan tarroja on valitettavasti varmasti jaettu jossain opettajanhuoneessa tai biologiantunnilla oppilaille, jotka kuuntelevat hämillään Setan laatimaa opetussuunnitelmaa valinnaisesta sukupuolesta ja tuhannen sanan listaa eri seksuaalisista suuntauksista. Pistokokeet pidetään tiistaina. Jos et osaa kertoa mikä on demi- tai panseksuaali, olet fasisti.
Kaikkein typerin asia, mihin varmasti taas aikuiset tuollakin koululla sortuvat on se, että he alkavat hyperventiloida. Tämä on juuri sitä, mitä kakarat haluavat; saada reaktion ja pöhinää. Sen sijaan viisainta olisi keskusteluttaa lapsia. Ja nimenomaan kuunnella heitä sen sijaan että kertoisi faktana, mitä puoluetta saa ja mitä ei saa äänestää, mitä saa ajatella ja mitä mieltä ei saa missään tapauksessa olla. Tästä ei ole kovin pitkä matka orwellilaiseen maailmaan, jossa ajattelun virheistäkin jo rangaistaan.
Ironista on, että kautta historian on poliittisia nuorisojärjestöjä pidetty tärkeinä. Sitten on viimeiset kaksi vuosikymmentä surkuteltu, että politiikka ei enää kiinnosta nuoria. Ja nyt kun se taas Oulussa kiinnostaa, ollaankin paniikissa.