Madeleinen tapaus ( Ketju 3)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Tutkiskelija
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

matkaaja kirjoitti:
Tutkiskelija kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:
Tjaa'a, minä tiedän Reisistä paljon enemmän.
Kerro ihmeessä meillekkin äläkä pidä salassa tietojasi.

Muuten... kerroit että tiedät että Madeleine oli elossa 3.5. Eikös se ole velvollisuus kertoa poliiseille jos on jotain tietoa tapauksesta. Salassa pitokin on rikos. Oletko tehnyt ilmoituksen?
Ei sitä passaa kaikkea tänne kertoa. Ja pitäiskö laittaa myös jokin hymiö: kyllä 'he' tietävät yhtä paljon kuin minäkin, että on ollut 3.5 elossa, ja on edelleen. Ja mistäpä sinä tiedät mitä minä olen tietoa välittänyt minnekkin.?
Ei mutta haluaisin että kerrot jotta voitaisiin jatkaa keskustelua. Sinä katkaiset keskustelun tähän :( . Joten eipä tässä sitten ole muuta sanomista.

Vai haluatko että me muut yritetään lukea ajatuksiasi :?
Tutkiskelija
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

Marsalkka kirjoitti:
Tutkiskelija kirjoitti: Heh sinulta taisi jäädä taas kerran lehdet lukematta kun et ole tietoinen asiasta...
Eikä sinullakaan taida olla yllättäen linkkiä lehtien kirjoituksiin koskien asiaa ?
Ei satu juuri nyt olemaan ja kiirettäkin pitää. Palataan asiaan.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

matkaaja kirjoitti:Ei sitä passaa kaikkea tänne kertoa. Ja pitäiskö laittaa myös jokin hymiö: kyllä 'he' tietävät yhtä paljon kuin minäkin, että on ollut 3.5 elossa, ja on edelleen. Ja mistäpä sinä tiedät mitä minä olen tietoa välittänyt minnekkin.?
Enkä minä ainakaan ole lukenut poliisin epäilevän, että Madeleinen ei olisi ollut tuolloin elossa. Jos joku on tällaista poliisin tietoa nähnyt, hän varmaan laittaa linkkiä aiheesta tännekin.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

Tutkiskelija kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
Tutkiskelija kirjoitti: Heh sinulta taisi jäädä taas kerran lehdet lukematta kun et ole tietoinen asiasta...
Eikä sinullakaan taida olla yllättäen linkkiä lehtien kirjoituksiin koskien asiaa ?
Ei satu juuri nyt olemaan
Kappas mikä yllätys!

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
kiirettäkin pitää
Monille muillekin on tullut kiire kun on pyydetty faktaa väitteisiin liittyen. Joskus väitteet ovatkin myöhemmin osoittautuneet kackelsbergiksi. Aina joskus eivät.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ke Tammi 14, 2009 2:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Eikö sinusta ole tapahtunut Madeleinen kohdalla mitään rikosta matkaaja??

Tyttö on kadonnut ja häntä etsitään poliisin avulla mutta mitään rikosta ei ole tapahtunut.
Aikas kummaa.

Minusta on upeaa, että edes joku maailmassa koittaa saada tytölle oikeutta.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
Tyttö on kadonnut ja häntä etsitään poliisin avulla mutta mitään rikosta ei ole tapahtunut.

Onko joku antanut ymmärtää, että mitään rikosta ei ole tapahtunut?
MissHolmes
Ben Matlock

matkaaja kirjoitti: Ja mistä rikoksesta sinä sitten puhut? Mikä se on tässä asiassa?

Totuus on tässä se, että ihminen on kadonnut, ja häntä pitää vaan etsiä. Turhaa kuule lähet syytteitä esittämään puoleen jos toiseen. :shock:
^
????

Poliisi olettaa jokaisessa kolmessa tutkintalinja kohdassaan tytön olevan kuollut. Henkirikoksen uhri.
Matkaajan näyt muistuttavat Sirpan näkyjä.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

Niin. Tuossa kysytään käsittääkseni, että mikä rikos on mielestäsi kyseessä. Vaihtoehtoja kun voi olla useita.
MissHolmes
Ben Matlock

Miksi sinä Kackelsbergi vastaat matkaajan puolesta???

Pitkän taipaleemme aikana olen huomannut, että sinulla ei ainakaan ole näkijän lahjoja, joten jätä antamatta mielipidettä näkijän puolesta.
Nuotio & Äreät Tiput
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

MissHolmes kirjoitti:Eikö sinusta ole tapahtunut Madeleinen kohdalla mitään rikosta matkaaja??

Aikas kummaa.

Minusta on upeaa, että edes joku maailmassa koittaa saada tytölle oikeutta.
Ei kun minä juuri kysyn sinulta, niinkuin Marsalkakkin toteaa, että mikä rikos on kyseessä? Sitä minä tivaan. No kerro vielä.

Jaa'a, minä havaitsen, että joku jossa on ainakin yksi entinen poliisi, haluaa joillekkin vaan syytteitä, tietämättä miksi? Miksi? Kerro.
matkaaja
Christopher Lorenzo

MissHolmes kirjoitti:Miksi sinä Kackelsbergi vastaat matkaajan puolesta???

Pitkän taipaleemme aikana olen huomannut, että sinulla ei ainakaan ole näkijän lahjoja, joten jätä antamatta mielipidettä näkijän puolesta.
Sorry, en ehtinyt vastata; käväisin tuolla ulkona kävelyllä.

Ja Reisin blogia lukiessa, ei tarvinne olla edes näkijä; kyllä sieltä paljon löytyy muutenkin.
matkaaja
Christopher Lorenzo

Tutkiskelija kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:
Tutkiskelija kirjoitti: Kerro ihmeessä meillekkin äläkä pidä salassa tietojasi.

Muuten... kerroit että tiedät että Madeleine oli elossa 3.5. Eikös se ole velvollisuus kertoa poliiseille jos on jotain tietoa tapauksesta. Salassa pitokin on rikos. Oletko tehnyt ilmoituksen?
Ei sitä passaa kaikkea tänne kertoa. Ja pitäiskö laittaa myös jokin hymiö: kyllä 'he' tietävät yhtä paljon kuin minäkin, että on ollut 3.5 elossa, ja on edelleen. Ja mistäpä sinä tiedät mitä minä olen tietoa välittänyt minnekkin.?
Ei mutta haluaisin että kerrot jotta voitaisiin jatkaa keskustelua. Sinä katkaiset keskustelun tähän :( . Joten eipä tässä sitten ole muuta sanomista.

Vai haluatko että me muut yritetään lukea ajatuksiasi :?
Vaikuttaa että olet myös syyte-linjalla? Olenko oikeassa? Mikä syyte minulle?
MissHolmes
Ben Matlock

Villi veikkaus: jos Madeleine case joskus ratkeaa, saa joku syytteen tavalla tai toisella henkirikoksesta.

Tällä hetkellä, jutun ollessa vielä täysin avoin, ei voida odottaa kuin syytettä heitteilepanosta. Se on ainoa rikos, josta on näyttöä.

Ymmärtääkseni vanhemmat jätettiin englannissa virallisesti syyttämättä tuosta, koska vanhempien katsotaan kärsineen tarpeeksi jo asian julkisuuden vuoksi.
Päätöksen tehneet vianomaiset varmastikin saattavat muuttaa kantaansa, jos osoittautuu, että vanhemmilla on tekemistä myös tytön katoamisen kanssa.

Minulle on muuten nyt vähän mysteeri tuo Gerryn Portugalin visiitti?

Miksi hän menee hieromaan yhteistyötä Portugalilaisviranomaisten kanssa nyt? Eiköhän tuota olisi kannattanut harkita jo loppukesästä 2007?
Eli siis suunnilleen 1,5 vuotta sitten.

In an interview with news agency Lusa, Mr McCann said he wanted to work "as much as possible" with police and other officials in Portugal
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7827490.stm
Nuotio & Äreät Tiput
MissHolmes
Ben Matlock

Niin.
tarkennusta vielä siitä miltä kannalta poliisi on tapausta tutkinut:
From the documentation, you will observe that during the investigation various possibilities were contemplated.

As such, consider:

1. abduction, for sexual exploration or other (e.g, later adoption, child trafficking, organ trafficking), without homicide;

2. abduction, followed by homicide with (or without) hiding of the corpse;

3. accidental death, with later hiding of the corpse;
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
Poliisi olettaa jokaisessa kolmessa tutkintalinja kohdassaan tytön olevan kuollut. Henkirikoksen uhri.
1. abduction, for sexual exploration or other (e.g, later adoption, child trafficking, organ trafficking), without homicide;
Onko poliisi myöhemmin lisännyt tähän tutkintalinjaan henkirikoksen?
Lukittu