Nimimerkki Bird

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

NeroKatti
Olivia Benson

Re: Nimimerkki Bird

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Miksi tämä ketju vieläkin elää?:D onko noin yksinäistä wtf? Käsittämätöntä :D :D
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Bird
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Bird »

NeroKatti kirjoitti: To Loka 08, 2026 1:54 am Miksi tämä ketju vieläkin elää?:D onko noin yksinäistä wtf? Käsittämätöntä :D :D
Kappas yllättävä sattuma! Just olin vastaamassa sulle tuolla muualla, mutta siirrynpäs tähän ketjuun, kuten säkin teit. :D

Kenellä on yksinäistä — sulla? Aloin jo muutenkin olla vakaasti sitä mieltä, että sulle pitäisi pystyttää oma ketju tänne.

Mitä tähän ketjuun tulee, niin jos muistat, olit itsekin mukana viitoittamassa jatkoa tälle ketjulle, vaikka kaikki sun arvaukset menikin ihan päin puuta ja tapojesi mukaan avasit sanaisen arkkusi yöllä huppelissa noin muutenkin. :D

Itsehän sain jo silloin sulta paljon niin sanotusti p*skaa niskaan. Sittemmin spekuloitkin eri puolilla minfoa mun ja Ross Sullivanin seksisuhteella. Nooooh, eihän faktoilla niin väliä eikä oikeastaan silläkään, mitä me muut ajatellaan. Pistähän siis vaan ruoskien jatkossakin. :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell

Life sucks and then you die. Get over it.
NeroKatti
Olivia Benson

Tuskinpa multa sait paskaa niskaan. Ihmettelin vain miksi tämäkin ketju elää kun olet suht uusi kirjoittaja . Ei ole syytä loukkaantunut olla. Mietin et ilmeisen suosittu ketju. Sit yks juttu. Mistä tiedät syyt sille että kirjoitan suomen aikana yö? Mistä tiedät mikä maa ja mikä työ? Ja mistä tiedät mihin aikaan luen ja mitä?
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
NeroKatti
Olivia Benson

Eikai mennyt tunteisiin neiti kaikkien kaveri? Ehkä neiti kaikkien ystävä nielaisi sokeripalan väärään kurkkuunsa *heilautan hiuksiani tornista* :D :lol: :lol: :lol: ;) huumoria se on huumoria

NeroKatti
Olivia Benson

Ylläpito voisko pistää eri kategoriaan sika koira,milla ja tämä ketju.ketään ei kiinnosta oikeesti. Uusia tuulia Kai vataan

Bird
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Bird »

NeroKatti kirjoitti: To Loka 08, 2026 2:31 am Eikai mennyt tunteisiin neiti kaikkien kaveri? Ehkä neiti kaikkien ystävä nielaisi sokeripalan väärään kurkkuunsa *heilautan hiuksiani tornista* :D :lol: :lol: :lol: ;) huumoria se on huumoria
Taasko sä aloitit tän :lol: Nyt Katti se korkki kiinni :D (kiitos silti taas ääneen nauruista)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
— Bertrand Russell

Life sucks and then you die. Get over it.
NeroKatti
Olivia Benson

Miksi valvot kun sä asut suomessa? Korkki kiinni yöllä

NeroKatti
Olivia Benson

Töissä ei luulis olla aikaa sun kirjoitella oletko eläkkeellä?

Ross Sullivan
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Älkääpäs nyt muidut riidelkö! Olette kuitenkin suosikkejani ja osa mulnikkiarmadaani!

Ja kuka hemmetti järkevä ihminen ei välillä kirjoittelisi blexeissä Minfoon? Blexihän tekee sitä jatkuvasti.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.

- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.

- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
Vastaa Viestiin