Jep.
Toi Lars ja kaverit oli uutta. Offspringiä kävin joskus katsomassakin (ehkä Lepakolla, en muista) ja niilläkin oli hyviä biisejä. Ehkä vähän kuitenkin lopulta karsastin sitä niiden valtavirtaistumista.
Jep.
Bird kirjoitti: To Loka 08, 2026 12:50 am
Jep.
Toi Lars ja kaverit oli uutta. Offspringiä kävin joskus katsomassakin (ehkä Lepakolla, en muista) ja niilläkin oli hyviä biisejä. Ehkä vähän kuitenkin lopulta karsastin sitä niiden valtavirtaistumista.
Pitää kuunnella lisää tota. ^m1ckey kirjoitti: To Loka 08, 2026 1:22 amBird kirjoitti: To Loka 08, 2026 12:50 am
Jep.
Lars teki pari loistavaa soololevyä 2003/2004, joista pidän Rancidia enemmän.
Olivat muuten Nosturissakin esiintymässä.
"
Aug 29 1994
The Offspring
at Lepakko, Helsinki, Finland
"
Mar 22 1997
The Offspring
at Kulttuuritalo, Helsinki, Finland
"
Jompikumpi noista keikoista, jossa olit?
Olin molemmissa.
Mulla oli 1992 lippu ostettuna Lepakkoon Nirvanan keikalle, joka sitten sattuneista syistä peruuntui...Bird kirjoitti: To Loka 08, 2026 1:41 am
En kyllä ole ollut kummallakaan noilla keikoilla, missähän mä Offspringin sitten näin. Ainoa, mikä tulee noiden lisäksi mieleen on 1995 festari Messilässä. Myöhemmin oli jo vähän liian myöhäistä.
Edit. Tarkistin: se oli kuin olikin 1995 festareilla Messilässä.![]()
Toi Nirvanan ja Kurtin peruuntunut keikka on kyllä aikamoinen juttu. Eihän sellaista ikinä voi millään "korvata".m1ckey kirjoitti: To Loka 08, 2026 2:08 amMulla oli 1992 lippu ostettuna Lepakkoon Nirvanan keikalle, joka sitten sattuneista syistä peruuntui...Bird kirjoitti: To Loka 08, 2026 1:41 am
En kyllä ole ollut kummallakaan noilla keikoilla, missähän mä Offspringin sitten näin. Ainoa, mikä tulee noiden lisäksi mieleen on 1995 festari Messilässä. Myöhemmin oli jo vähän liian myöhäistä.
Edit. Tarkistin: se oli kuin olikin 1995 festareilla Messilässä.![]()
Messilässä olen käynyt yhden ja ainoan kerran 1996, koska...
Niinpä...Bird kirjoitti: To Loka 08, 2026 2:29 am
Toi Nirvanan ja Kurtin peruuntunut keikka on kyllä aikamoinen juttu. Eihän sellaista ikinä voi millään "korvata".
Offspringin laulaja käy kuulemma kesäisin Helsingissä saunomassa. Viime kesänäkin kuulemma siellä nähty.m1ckey kirjoitti: To Loka 08, 2026 1:22 am Aug 29 1994
The Offspring
at Lepakko, Helsinki, Finland
"
Mar 22 1997
The Offspring
at Kulttuuritalo, Helsinki, Finland
"
Jompikumpi noista keikoista, jossa olit?
Olin molemmissa.
"The Offspring -laulaja räväytti Timo-paidallaan Helsingissä – Sauna-Timo häkeltyi suuresta kunnianosoituksesta: ”Hän on sen itse teettänyt”Huutaja Jaana kirjoitti: To Loka 08, 2026 12:26 pm
Offspringin laulaja käy kuulemma kesäisin Helsingissä saunomassa. Viime kesänäkin kuulemma siellä nähty.

Hyviä biisejä! Jatketaan biiseillä, joissa on vahva jenkkifiilis:m1ckey kirjoitti: To Loka 08, 2026 4:08 am Can´t sleep, clowns will eat me...
Turvallisinta on pysyä hereillä ja kuunnella laatumusiikkia...
Ei vaan PARASRoss Sullivan kirjoitti: To Loka 08, 2026 5:30 pm Hyvä biisi ja Sopranos on yksi kaikkien aikojen parhaista sarjoista!
Huutaja Jaana kirjoitti: To Loka 08, 2026 5:52 pmEi vaan PARASRoss Sullivan kirjoitti: To Loka 08, 2026 5:30 pm Hyvä biisi ja Sopranos on yksi kaikkien aikojen parhaista sarjoista!