'nyt ku jenkit on taantumassa 1800 luvulle ja kiinan sekä intian väkiluku hipoo 3 miljardia on eu ainoa taho joka on satavarma ihmisoikeuksien puolustaja edes semisti.
Ursula Von der Leyen on todella pantavan näköinen kissa

Tota mä en halua uskoa.Kumisilmä kirjoitti: Pe Loka 02, 2026 10:07 pm
Ursula Von der Leyen on todella pantavan näköinen kissa![]()
![]()
Jeesus anna voimaa. Ei, en tarvii enempää kaasua.
Tekoälyä piti ravistella, että se edes löysi tuon uutisen ukrainanvenäläisten sijaan mistään semijärkevästä lähteestä.Energy Commissioner Dan Jørgensen urged voluntary demand cuts: cooler public buildings, no outdoor heating and less street lighting at night.
Tynkkynen on Juutalainen joten tottakai äänestätÖyhö kirjoitti: To Loka 08, 2026 11:31 pm ^ On kyllä hiton vanhanaikaista kamaa. Äänestätkö muuten Tynkkystä eurovaaleissa, jos asettuu ehdolle? Se on käynyt Tverissä 2016! Ajattelin että voisit tykätä.
Mä aion äänestää.
kakkalapio kirjoitti: Juutalaiset ovat ihan täysiä natseja
No toi oli kyllä uusi tieto! EU-vaaleihin on aikaa, joten ehkä se kääntyy pois ennen sitä? Tai mitäpä se haittaa. Olen moneen kertaan lukenut, että se on Putinin miehiä. Sopisi sinulle.rikkalapio kirjoitti: Pe Loka 09, 2026 11:54 amTynkkynen on Juutalainen joten tottakai äänestätÖyhö kirjoitti: To Loka 08, 2026 11:31 pm ^ On kyllä hiton vanhanaikaista kamaa. Äänestätkö muuten Tynkkystä eurovaaleissa, jos asettuu ehdolle? Se on käynyt Tverissä 2016! Ajattelin että voisit tykätä.
Mä aion äänestää.![]()