Näin viime yönä unta, että ostin auto Y, mutta sen auton Y sijaan minulle toimitettiinkin toinen auto X, joka herätti unessani suurta hämmennystä.
Sinänsä aika hauska uni, että en ole varsinaisetsi suunnitellut ostavani Y:tä (harkinnut joskus kyllä), vaikka pidän sitä hyvänä autona varsinkin hinta-laatusuhteeltaan.
X:ää sen sijaan pidän kaikkien aikojen parhaana autona tarkassa vertailuluokassaan, mutta en ole sitä aikonut koskaan (tietoisesti hankkia). Siksi erittäin hämmentävä uni, johon minulla on tulkintakin valmiina, mutta en paljasta sitä vielä (riippuu auton merkin "valmistusmaahan"). Tarkasti X on GTI-auto, mutta ei saksalainen eikä japanilainen. X on merkkinä sellainen, että ei voi sanoa, että se on Suomessa yleinen, mutta ei todellakaan ole harvinainenkaan. Mutta X (GTI) on Suomessa harvinainen.
Mikä tämä X on? Siis merkki ja tarkasti mikä malli.
Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Re: Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
Re: Kokeillaanko kevyesti telepatiaa tms? Minkävärinen pusero minulla on päällä?
Hyundai I30 NRoss Sullivan kirjoitti: Pe Loka 09, 2026 6:51 pm Näin viime yönä unta, että ostin auto Y, mutta sen auton Y sijaan minulle toimitettiinkin toinen auto X, joka herätti unessani suurta hämmennystä.
Sinänsä aika hauska uni, että en ole varsinaisetsi suunnitellut ostavani Y:tä (harkinnut joskus kyllä), vaikka pidän sitä hyvänä autona varsinkin hinta-laatusuhteeltaan.
X:ää sen sijaan pidän kaikkien aikojen parhaana autona tarkassa vertailuluokassaan, mutta en ole sitä aikonut koskaan (tietoisesti hankkia). Siksi erittäin hämmentävä uni, johon minulla on tulkintakin valmiina, mutta en paljasta sitä vielä (riippuu auton merkin "valmistusmaahan"). Tarkasti X on GTI-auto, mutta ei saksalainen eikä japanilainen. X on merkkinä sellainen, että ei voi sanoa, että se on Suomessa yleinen, mutta ei todellakaan ole harvinainenkaan. Mutta X (GTI) on Suomessa harvinainen.
"Huomioiden Timon taustat ja tosiaan sen fiiliksen mikä hänestä somen perusteella välittyy, en pitäisi kovinkaan kaukaa haettuna että Inga on halunnut "paeta"."
Peugeot 205Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 09, 2026 6:51 pm Mikä tämä X on? Siis merkki ja tarkasti mikä malli.
Nyt kun vähän mietin lisää niin ford taitaa olla alunperin amerikkalainen merkki vaikka jostain syystä miellän sen päässäni aina saksalaiseksi. Eli...Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 09, 2026 6:51 pm
Ford Focus IV ST
"Huomioiden Timon taustat ja tosiaan sen fiiliksen mikä hänestä somen perusteella välittyy, en pitäisi kovinkaan kaukaa haettuna että Inga on halunnut "paeta"."