noh, ei kukaan ole seppä syntyessään.. ehkä se tästä vielä paranee.*1 §* Jokainen uusi käyttäjä on heti hyväksymisensä jälkeen
moderaattoreiden erityistarkkailussa. Mikäli viesteistä ilmenee, että
käyttäjällä ei ole mitään annettavaa keskustelupalstalle, tai että hän
rikkoo palstan sääntöjä, voidaan kirjoitusoikeudet poistaa ilman varoitusta.
Ärsyttää Murha.infossa->
nyt ärsyttää pari tämän vuoden puolella kirjautunutta nimimerkkiä (toki muutama aiemminkin saapunut), joiden kaikki (5-10) viestiä ovat sisällöltään "ohhoh", "aivan kauhea juttu" ja "todellakin järkyttävää". ei sillä ettenkö itse suoltaisi turhaa sisällötöntä löpinää mutta ainakin pyrin miettimään asioita vähän pidemmälle ja kirjoittamaan kommentteihini useamman ku yhden lauseen/huudahduksen.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Mua ärsyttää (lievästi) nää Kouvola- ja oliko se nyt Kuopio-ketju tää uusin. Ei niissä itsessään mitään pahaa ole, mutta en ainakaan itse jaksa selata niitä läpi, kun tuntuvat olevan sisäpiirijuttuja. Vielä jos näitä pari tehdään, ei enää muualle tarvi kirjoittaakaan!
Ymmärrän toki, että "kavereitten" kanssa on kiva muistella menneitä jne. mutta en ainakaan omalta osaltani ota vastuuta, jos kirjoittamani jutut jossain vaiheessa pitäisi sisällyttää näihin ketjuihin ja kirjoitankin ne muualle. Ei mua muuten haittaa...
Ymmärrän toki, että "kavereitten" kanssa on kiva muistella menneitä jne. mutta en ainakaan omalta osaltani ota vastuuta, jos kirjoittamani jutut jossain vaiheessa pitäisi sisällyttää näihin ketjuihin ja kirjoitankin ne muualle. Ei mua muuten haittaa...
mm. tässä ketjussa
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... highlight=
jatketaan sitä samaa p**kaa,eli munat pois,lynkkaus jne jne joita esiintyy jokaisessa vastaavassa ketjussa.Ärsyttää lukea ketjua kun luulee että sinne tullut jotain uutta ja järkevää ja sit siellä onkin älyttömiä kommentteja jotka toistaa itseään jokaisessa vastaavassa ketjussa.
(enkä nyt puolustele yhtäkään paskiaista joka käyttää lapsia hyväkseen)
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... highlight=
jatketaan sitä samaa p**kaa,eli munat pois,lynkkaus jne jne joita esiintyy jokaisessa vastaavassa ketjussa.Ärsyttää lukea ketjua kun luulee että sinne tullut jotain uutta ja järkevää ja sit siellä onkin älyttömiä kommentteja jotka toistaa itseään jokaisessa vastaavassa ketjussa.
(enkä nyt puolustele yhtäkään paskiaista joka käyttää lapsia hyväkseen)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kaippa se sitten on kivaa kasvatella sitä viestimäärää taivastelemalla, korostamalla omaa mielipidettään ja joissain tapauksissa uhoamalla mitä tekisi, jos saisi tuollaisenkin tekijän kiinni. Itsekin sorrun välistä sanomaan jotain taivastelua tms., mutta koitan sitä yleensä välttää.Chopper kirjoitti:jatketaan sitä samaa p**kaa,eli munat pois,lynkkaus jne jne joita esiintyy jokaisessa vastaavassa ketjussa.Ärsyttää lukea ketjua kun luulee että sinne tullut jotain uutta ja järkevää ja sit siellä onkin älyttömiä kommentteja jotka toistaa itseään jokaisessa vastaavassa ketjussa.
Niin, tai sitten ketju menee väittämiseksi jostain ihan turhasta pienestä faktan murusesta tai sitten joku ei tajua, että toinen spekuloi. Hoi, ylläpito! Uuteen softaan sellainen spekulointitagi ja!
Joku ihan tällainen on hyvä:Howler kirjoitti:Hoi, ylläpito! Uuteen softaan sellainen spekulointitagi ja!
[SPEKULAATIO ALKAA] ... [SPEKULAATIO LOPPUU]
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
Ja annetaan kackelsbergmiesten/naisten suoltaa loputtomasti kakkia.synkempi hautajaisvieras kirjoitti:Howler kirjoitti: Hoi, ylläpito! Uuteen softaan sellainen spekulointitagi ja!
Mitä turhia. Antaa faktamiesten ruikuttaa dementoituneesti.![]()
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Nylonköysi
- Agentti Scully
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
HBIC kirjoitti:Niinpä! Mun täytyy ainakin F5:staa aina sivu, kun "erroottiset" silmät lävähtävät ruudulle.synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.
Tuo Minfon sivuilla joka väliin änkevä muijan lärvi. Eikö ylläpito voisi poistaa sitä?
.
Kiitos sinulle! Tuosta F5:sta näyttäisi olevan apua. Ei nimittäin ole vähään aikaan lärvi pamahtanut näkyville.
.
.
kaukana poissa
.
kaukana poissa
.
-
MissHolmes
- Ben Matlock