Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Ylipitkät työpäivät,jalat aivan muussina ja heti aamulla takas raatamaan,prkl
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

No se että tämä ketju on pidempi kuin mikä ilahduttaa tänään-ketju. :twisted:
Paskanen tukka
Sterling
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Lapsen opettaja, joka järjestää kokouksia lapsen poissaoloista sairauden takia. Ja yrittää vihjailla aiheettomaa poissaoloa.

:evil: :evil: :evil:
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Ärsyttää se, että aina löytyy jotain, minkä takia valvoa sen otollisimman nukahtamishetken yli. Sitten huomaakin, että on enää neljä tuntia aikaa ennen herätyskellon soimista, pää on tyhjä ja tyhmä, mitään järkevää ei voi tehdä mutta silti uni ei enää tule.

Iltaihmisen kouluttaminen aamuihmiseksi on kyllä yhtä hienosäätöä. Koko ajan pitäisi olla tarkkana ja tiukkana, muuten lipsuu heti. Puoli vuotta olen nyt taistellut ja totutellut näiden unirytmien kanssa, mutta vieläkään ei suju. Taas en ole päässyt viikkoihin ennen puoltayötä uneen. :(
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

ei ärsyttänyt vielä alkuviikosta mutta nyt alkaa pikkuhiljaa ketuttaa: ei ole mitään tekemistä! sain omat työni tehtyä jo maanantaina eikä uusia duuneja ole tullu ku ei ole pomoa eikä muita paikalla.. en saa aikaa mitenkään kulumaan ja toimistolla ois silti istuttava 8 tuntia päivässä. tossa olis taustalla tulostin ja papereita, olis mahdollisuus tehdä jotain omia juttuja mut en keksi mitään. kerrankin ois tsäänssi varastaa pomolta mut ei oo yhtään ideaa.
sanoin tiedottajalle et huikkaa jos tulee asiakkaita, taidan käpertyä päiväunille paperilaatikoiden päälle..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Tulipa tässä taas mieleen, että milläköhän helvetin perusteella eräs opettaja on työnsä saanut... Niin ja millä perusteella on vielä tarkemmin _yliopettaja_. Juuri tuossa luokkakaverin kanssa tuli puheeksi, että kiinnostaapa kuin kilo paskaa koittaa edes opetella, kun opettajaa itseäänkään ei voisi vähempää kiinnostaa opettaa. Jes.

Oh, ja eilen unohtui tilittää, että nyt onkin sellainen kuri ja nuhde yhden uuden opettajan tunneilla, että suurin osa luokkatovereistani oli hätää kärsimässä. Tuli ihan joku sotaherra mieleen, joka marssii joukkojensa edessä kannustamassa itsemurhaiskuun.
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

Supernovatube ärsyttää.Vaatii nykyisin välityspalvelimen.
Ninive
Alokas

Viesti Kirjoittaja Ninive »

Pakkanen -25 ärsyttää..
Koljo
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Koljo »

Valtion verotus :evil:

(Maksaisin mielelläni veroja jos niille pennosille saisi jotain hyödyllistä vastinetta. En halua maksaa kulttuuritaloja ja oopperoita. Omat veropennoseni voisi käyttää vaikkapa terveydenhuoltoon ja syrjäytymisen ehkäisemiseen. Se väestönosa ketä oopperaa käyttää olisi usein kykenevä maksamaan myös hieman nykyistä korkeampia lippumaksuja. Pahoittelen avautumistani.)
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Kurkkukipu :evil:

Saakeli saa syötyäkään mitään.
"Yöperho on koteloitunut"
Retku
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Retku »

Omat mokat Murha-infossa nyt alkuvuodesta. Viestejä vääriin paikkohin ja vielä turhia ketjujen avauksia. :evil:
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

No se opettaja, jota ei kiinnosta opettaa. Iski meille ryhmätyöt tehtäväksi, ja kun kysyy apua, että mikähän helvetti edes tuo tyhmätyön aihe on, niin antaa ympäripyöreän vastauksen. Mistä helvetistä minä tiedän mikä on joku vitun Fanucin tuote, jotenkin se liittyy automaatioon mutta sen tarkemmin en tiedä.
PaulaDrew
Jack Bauer

Mua alkoi kaupungilla ärsyttää nuo Älä kailota -julisteet. Äyks. Ensin meitä on vuosikymmenet moitittu tuppisuiksi ja nyt sitten yhtäkkiä puhuminen onkin synti, mitä vastaan pitää hyökätä tuollaisella jättimäisellä kampanjalla. Mistä helvetistä minä voin tietää, mitkä puheenaiheet muita voivat ärsyttää ja mistä saa puhua vain lukitun oven takana tai aukean pellon keskellä? Entä onko kaverin kanssa kasvotusten puhuminen julkisella paikalla myös kiellettyä? Pitääkö aina yrittää olla mahdollisimman hiljaa ja huomaamaton? Miksi ne, jotka eivät kestä sitä että muista ihmisistä lähtee ääniä, tulevat julkisille paikoille?

Aion voittaa hienoisen puhelinkammoni ja alkaa hoitaa kaikki asiani puhelimitse silloin kun minulle parhaiten sopii, esimerkiksi metrossa tai ratikassa. :twisted:
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

^Älä vaan tule samaan spåraan tai meraan mun kanssa. Inhoan siellä puhelimeen kailottavia ihmisiä.
Mikä helvetin tarve ihmisillä on sopia puhelimessa esim. bussissa tulevan viikonlopun ostoslistat, kertoa menneen viikonlopun deittimokansa tms.?
Ei minua ainakaan kiinnosta kuulla kenenkään yksityisasioita julkisessa kulkuvälineessä. Mielummin olisin rauhassa moiselta älämölöltä.
A man's got to do what a man's got to do.
PaulaDrew
Jack Bauer

^ Entäs samaan panssarivaunuun? Koko yön mietin, mitä laitan päälle ja aamulla olin leningissä ja hiukset hulmuten valmiina ajelulle, mutta eipä näkynyt Leopardeja Teurastamon pihalla. Kostoksi opettelen oikein kovan kailotusäänen ja kerään kaikenlaisia häpeällisiä salaisuuksia, joita kailottaa puhelimeen joka puolella stadia. :twisted:

Ei vaan, älämölö ärsyttää muakin, mutta ei sillä ole merkitystä onko siinä kännykkä mukana vai ei. Itse kuuntelin lähiaikoina nelituntisen junamatkan naista, joka soitteli koko kaveripiirinsä skandaalinomaisissa tunnelmissa läpi. Oli ihan viihdyttävää pohtia, mistä kaikki oli saanut alkunsa ja millaisia ihmisiä ovat. Ja toisten deittimokia kuuntelen myös varsin mielelläni, ehkä niistä oppii. :D
Lukittu